Vs: Ville Koistinen
Ehkä. Mahdollisesti. Tai sitten ei.
Se on selvää, että Tuokkolan signaamisen yhteydessä on tehty isoja linjauksia pelaajabudjettiin. Muussa tapauksessa Tuokkola olisi jäänyt saamatta. Helminen vielä suostui tuohon pilipalijengiin, joten siitä hänelle kiitos.
Oli mitä oli. Jos tuolla rahalla on kausi saatu klaarattua, niin onko se sitten väärin? Oli kyseessä sitten laina tai mikä ikinä. Väärin tehty.
Vinnien puheet ovat puheita. Ja minä olen tosiaan jopa puhunut hänen kanssaan. Samaa ei voi sanoa kaikista.
Tarinankertoja sanoi:HeGe41 sanoi:Panostuksista on siis päätetty jo ajat sitten. Ehkä jopa joulun tienoilla.
Tällä uutisoinnilla Jouluna, olisi karsinnat olleet vielä vältettävissä, koska organisaation uskottavuus olisi parantunut ja tänne oltas saatu parempia pelaajia kuin ”viinanen”.
Ehkä. Mahdollisesti. Tai sitten ei.
Se on selvää, että Tuokkolan signaamisen yhteydessä on tehty isoja linjauksia pelaajabudjettiin. Muussa tapauksessa Tuokkola olisi jäänyt saamatta. Helminen vielä suostui tuohon pilipalijengiin, joten siitä hänelle kiitos.
Tarinankertoja sanoi:Vinniehän on vuosien varrella laittanut useastikin rahaa kassaan, vaan aina sitten vienyt ne myös pois Tv rahojen jne. saapuessa.. kunnes tultiin tähän tilanteeseen, jossa tuleekin takkiin piljuunia.
Vinnien puheet on puheita, Vinnien teot kertoo enemmän.
Oli mitä oli. Jos tuolla rahalla on kausi saatu klaarattua, niin onko se sitten väärin? Oli kyseessä sitten laina tai mikä ikinä. Väärin tehty.
Vinnien puheet ovat puheita. Ja minä olen tosiaan jopa puhunut hänen kanssaan. Samaa ei voi sanoa kaikista.