Etenkin kun "perustelut" on luokkaa "höpöhöpö, minä tiedän".WsQ sanoi:Se on raskasta olla joka asiassa yksin oikeassa...
VP sanoi:Etenkin kun "perustelut" on luokkaa "höpöhöpö, minä tiedän".WsQ sanoi:Se on raskasta olla joka asiassa yksin oikeassa...
IlvesSince92 sanoi:Sori vaan, mutta nyt on pakko avautua vaikka saisikin bannia kun joku vetäisee herneet kun osuu omaan nilkkaan.
Siis toi on ollut jo periilvesmäistä fani kulttuuria jo 10 vuoden ajan, että kun peli ei kulje niin joku pelaaja saa paskaa niskaan kun vaan joku keksii hyvän syyn esim. palkka. Todellista faniutta
Koistinen kun vieraili Ilveksessä niin kaikki konttaaminenhan oli hänen syytä? Kun häntä haukuttiin ja oltiin ulostamassa pois joukkueesta ja toivottiin et jollekin kelpaisi Nyt kun hänelle taas joidenkin mielestä peli kulkee niin hän on taas valmis saamaan kuraa niskaan niinkö?
En tiedä mihin tai keneen minua vertaat, mutta hyvähän se jonkun taakse on hakeutua kun ei muuta keksi.
Anteeksi jos loukkasin jonkun tunteita, mutta kannattaisi miettiä ennen puhumista VARSINKIN tietyt jäsenet.
Go Koistinen!
LentsunIpa sanoi:Totuuden torven eli Seiskan mukaan kyseessä on avioero ja hakemuksen on Ville jättänyt yksin. Onko joukkuekaveri käyny tökkii tupilla?
Jäähöylä sanoi:Jatkoajan keskustelupalstalla siirtohuhut 2017-2018 ketjussa on tarinaa Koistisesta. Sinne on klikattu Sveitsiläisen lehden Blickin juttu mitä oli tapahtunut. Perheineen Sveitsissä vaikuttava nimimerkki siitä pääkohdat auki kirjoitti. En rupea tänne laittamaan vaan käykää lukemassa minkä joku on jo varmasti tehnytkin.
Ipoori sanoi:Vai imago syistä. Suomessa päättyy varmaan joka toinen avioliitto eroon. Seuraavaksi varmaan täällä vaaditaan pelaajan palkkaamatta jättämisen syyksi kirjastokirjan palauttamisen unohtamisen ajallaan. Imago syistä..