Mua ei harmita yhtään, jos ei ole enää Liiga-tason molari, niin ei vann ole. Parempi että tuo fakta tulee selväksi mahollisimman nopeasti kaikille.Kyllä harmittaa Kopon puolesta.. paketti hajos ekaan takaiskuun eikä sitä kasaan enää saanu.
Se fakta tässä nimenomaan on se mikä harmittaa. Hieno mies ja antanu paljon iloa meille aiemmin urallaan.Mua ei harmita yhtään, jos ei ole enää Liiga-tason molari, niin ei vann ole. Parempi että tuo fakta tulee selväksi mahollisimman nopeasti kaikille.
Rajaniemi taitaa tavoitella kalevankankaalle paitaa kattoonToi Rajaniemi pitäis kalastaa Ilvekseen. On kyllä upea maalivahti. Rauhallinen ja tasaisen varma.
Kopon Liigaura alkaa olla taputeltu, ikävä kyllä.
Mäkiniemellä olis tullu piste tai ehkä jopa voitto.
Surkea oli torjunta-%, mutta ei Kolppasen piikkiin mun mielestä voi laittaa selkeesti kuin viimeisen, mutta ei sieltä vastaavasti tullut yhtään sellaista pelastustakaan, joka olisi sytyttänyt joukkuetta. En mä nyt ekaks maalivahtiostoksille kuitenkaan lähtisi, Mäkkäri on kyllä hyvä mokke ja Kolppaselle pelejä silloin tällöin.
Niitä voittavia maalivahtejahan on tosi helppo löytää....kukas ennen Dostalia hankituista maalivahdeista oli ns. voittava maalivahti?Helpompi on ostaa yksi voittava maalivahti, kuin kenttäpelaajisto, joka takoo vielä lainojen poistuttuakin yli 5 maalia per peli.
En nyt ihan ymmärrä. Mitä merkitystä sillä on, että keitä Ilveksessä oli maalivahteina, kun rämmittiin sarjataulukon häntäpäässä. Nyt taistellaan mestaruudesta.Niitä voittavia maalivahtejahan on tosi helppo löytää....kukas ennen Dostalia hankituista maalivahdeista oli ns. voittava maalivahti?
Lehtonen ohikiitävän hetken. Sitä ennen ehkä Lindbäck.Niitä voittavia maalivahtejahan on tosi helppo löytää....kukas ennen Dostalia hankituista maalivahdeista oli ns. voittava maalivahti?
Niitä voittavia maalivahtejahan on tosi helppo löytää....kukas ennen Dostalia hankituista maalivahdeista oli ns. voittava maalivahti?
Siis olihan sekin, on Mäkiniemelläkin pari heikkoa peliä ollut ja varjo viime kaudesta. Todella heikoilla jäillä mennää jos Dostal lähtee.