VP
Luottopelaaja
Vs: World Cup
Edit. Toki Sihvosen varsin arrogantista tyylistä voi olla montaa mieltä (enkä itsekään siitä erityisesti pidä), mutta ei miehen kirjoittamaa asiaa tarvitse vain sen perusteella leimata pelkäksi epäonnistuneen valmentajan höpötykseksi. Jos on eri mieltä, niin löytynee ihan asiallisiakin vasta-argumentteja...
Miten niin? Kyllä ruoanlaitosta ja kokin tekemistä virheistä voi tietää yhtä ja toista omaamatta lainkaan itse kokkaukseen tarvittavia taitoja. Ei ruokakriitikot välttämättä ole sen parempia kokkeja kuin tavan tallaajakaan. Aivan kuten ei ole valmentajana kiekkojournalistikaan.Artsi sanoi:Jos ravintolassa tietää, mitä kokki on tehnyt väärin, niin kyllä silloin varmasti osaa itse kokata parempaa.
Ainahan journalismissa pyritään esille. Muutenhan sitä voisi kirjoitella vain päivälaatikkorunoja. Mitä vastustajan paremmuuden tunnustamiseen tulee, niin noin paljon paremmat ainekset ei kyllä P-A -joukkueella olleet, kuin mitä eilinen peli osoitti. Kyllä se reseptikin vaatii jo jotain muutosta.Liukas Lätkä sanoi:Petteri voisi tunnustaa, että toinen teki parempaa ruokaa paremmista aineksista. Ei aina voi olla taskussa parempi resepti. Paitsi tietysti jos haluaa vain saada huomiota. Tai sitten voi itse tulla keittiöön, mutta siellä ei välttämättä klikkijournalisteja kunnioiteta.
Edit. Toki Sihvosen varsin arrogantista tyylistä voi olla montaa mieltä (enkä itsekään siitä erityisesti pidä), mutta ei miehen kirjoittamaa asiaa tarvitse vain sen perusteella leimata pelkäksi epäonnistuneen valmentajan höpötykseksi. Jos on eri mieltä, niin löytynee ihan asiallisiakin vasta-argumentteja...