Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Koittakaa ny päättää, Mattilan kohdalla pisteet oli toissijaiset, hän on mestaruuden takuumies ja mitähän kaikkee muuta.

Nättisestä kitistään nyt ja herra on aika täydellinen verrokki Mattilalle.
No niinpä.. sitähän minäkin, että onko niillä aloitustaidoilla nyt merkitystä vai eikö ja miten paljon...

Itse edelleen hyväksyn Nättisen hankinnan ja pidän sitä loistavana tähän kohtaan.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 582
Koittakaa ny päättää, Mattilan kohdalla pisteet oli toissijaiset, hän on mestaruuden takuumies ja mitähän kaikkee muuta.

Nättisestä kitistään nyt ja herra on aika täydellinen verrokki Mattilalle.
Joo ei tule pistepörssin voittoa tänne hakemaan. On Nättisellä kuitenkin ollut kykyjä myös ylöspäin ja asioiden napsuessa kohdalleen voi laadukkaan kahden suunnan pelaamisen ohella tehdä meidän liigassa vieläkin puoli pistettä per peli. Mattilalla myös aika ohkaset playoff näytöt niin voi jopa kokenut kettu olla kovempi tosipaikassa. Se ei ihmetytä miksi Tapparanfoorumilla oltiin paljon vastaanottavaisempia Nättisen suhteen kuin täällä. Täällä nähdään vain pistesarake.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Joo ei tule pistepörssin voittoa tänne hakemaan. On Nättisellä kuitenkin ollut kykyjä myös ylöspäin ja asioiden napsuessa kohdalleen voi laadukkaan kahden suunnan pelaamisen ohella tehdä meidän liigassa vieläkin puoli pistettä per peli. Mattilalla myös aika ohkaset playoff näytöt niin voi jopa kokenut kettu olla kovempi tosipaikassa. Se ei ihmetytä miksi Tapparanfoorumilla oltiin paljon vastaanottavaisempia Nättisen suhteen kuin täällä. Täällä nähdään vain pistesarake.
Voi olla ettei kukaan Ilveksen pelaaja ole runkosarjan pistepörssissä ensikaudella topkympissä. Voi myös olla ettei se harmita meitä ketään vähemmässäkään määrin.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 890
Joo ei tule pistepörssin voittoa tänne hakemaan. On Nättisellä kuitenkin ollut kykyjä myös ylöspäin ja asioiden napsuessa kohdalleen voi laadukkaan kahden suunnan pelaamisen ohella tehdä meidän liigassa vieläkin puoli pistettä per peli. Mattilalla myös aika ohkaset playoff näytöt niin voi jopa kokenut kettu olla kovempi tosipaikassa. Se ei ihmetytä miksi Tapparanfoorumilla oltiin paljon vastaanottavaisempia Nättisen suhteen kuin täällä. Täällä nähdään vain pistesarake.
Korjaan, että täällä nähdään vaan jokainen hankinta riskinä. Ehkä meki voitais Hölön tavalla kääntää asiat niin, että on MAHDOLLISUUS.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 607
Koittakaa ny päättää, Mattilan kohdalla pisteet oli toissijaiset, hän on mestaruuden takuumies ja mitähän kaikkee muuta.

Nättisestä kitistään nyt ja herra on aika täydellinen verrokki Mattilalle.
Ehkä jopa pykälän parempi?
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 044
Jos haluaa, niin niitä aloituksia pitää harjoitella. Varsinkin jos tavoitteena on NHL ja sielläkin pelata sentterinä.
Ratkaisuna Ilveksessä olen aikaisemmin tarjonnutkin laituria, joka hoitaa aloituksia Mäntykiven ketjussa. En tosin tiedä miten hyvin tuo nykykiekossa toimisi.. eikä se taas Mäntykiveä kehitä.
Pitäisi toimia hyvin. Ainakin Lukon Repo otti aloituksia menestyksellä. Eihän se Mäntykiveä kehitä, mutta onko Ilveksen varaa antaa Mäntykiven harjoitella aloituksia, kun niissä ei edes mitään kehitystä tunnu tulevan.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
Oma joukkueemme on heikentynyt suhteessa kilpailijoihin. Sitähän se yksinkertaisesti on. Tappara ja Kärpät kasaavat selkeästi kovempaa nippua kuin Ilves.
Meidän päävalmentajaosasto on selkeästi vahvistunut suhteessa kilpailijoihin.

Hölöllä todella vahvat näytöt parilta viime kaudelta etenkin pudotuspeleissä.

Pudotuspelit kun otetaan mittariksi, niin meidän tulevan päävalmentajan taso on valovuoden edellä edeltäjäänsä

Meidän tulevan kauden päävalmentaja valittiin toissa kauden parhaaksi valmentajaksi liigassa ja varmasti oli vähintäänkin top 2 viime kaudellakin. Omasta mielestä paras viime kaudellakin.

Mun silmissä Niemelän Pelsut kohtasi viimeisellä kaudella poffeissa 3/3 kertaa vastustajan, jolla oli parempi rosteri käytössä. 2/3 niistä voittoja.

Minä olen varsin luottavainen ensi kauden suhteen ja uskon, että olemme ensi kaudella lähempänä kannua kuin kertaakaan Pennasen aikana.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 960
Meidän päävalmentajaosasto on selkeästi vahvistunut suhteessa kilpailijoihin.

Hölöllä todella vahvat näytöt parilta viime kaudelta etenkin pudotuspeleissä.

Pudotuspelit kun otetaan mittariksi, niin meidän tulevan päävalmentajan taso on valovuoden edellä edeltäjäänsä

Meidän tulevan kauden päävalmentaja valittiin toissa kauden parhaaksi valmentajaksi liigassa ja varmasti oli vähintäänkin top 2 viime kaudellakin. Omasta mielestä paras viime kaudellakin.

Mun silmissä Niemelän Pelsut kohtasi viimeisellä kaudella poffeissa 3/3 kertaa vastustajan, jolla oli parempi rosteri käytössä. 2/3 niistä voittoja.

Minä olen varsin luottavainen ensi kauden suhteen ja uskon, että olemme ensi kaudella lähempänä kannua kuin kertaakaan Pennasen aikana.

Tästä olen samaa mieltä. Ilves on vahvistunut valmentajaosastolla. Ja olen samaa mieltä myös siitä, että Pennasen ajasta huonommaksi tämä ei varmastikaan mene. Mutta, jos nuo Tapparan huhutut vahvistukset pitävät kutinsa niin Tapparaan ero kyllä kasvaa ja se on tarkoittanut aikalailla sitä vaadetta millä voittaa mestaruuden. Tapparan valmentaja aloittaa myös toisen kautensa, kun Hölö vasta ensimmäisensä Ilveksessä ja tämä asetelma on myös selvästi naapuriin kallellaan.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Katotaan nyt ketä Tapparaan tulee, toistaiseksi olisin valinnut mielummin Toni Utusen kuin Aleksi "Mikonmatti" Matinmikon ja kaksikon Najman-Nättinen mielummin kuin Mattilan. Pavlatkin voi ihan hyvin vetää vertoja Metsolalle.

Jos sinne Tapparaan nyt vielä tulee huhutut Gallet, Räsänen ja Rafkin ja pari muuta, niin onhan se nyt kova joukkue, mutta kyllä meillä on ihan hyvät mahdollisuudet silti. Ainahan Tapparalla on kova joukkue.

Jos joku odottaa, että Tappara kokoaisi joskus materiaaliltaan heikon joukkueen tähän sarjaan, niin täytyy mennä aikakoneella ysärille tai saa odottaa aika pitkään.

Ilvekseen kun tulee vielä pari laituria ja pakki, niin kaikki saumat ovat kirkkaimpaan mitaliin ja niin pitää tietysti ollakin.
 
Ylös