Tre1931
Vakiokokoonpanossa
- Viestejä
- 943
Älä nyt tule pilaamaan hyvää öyhötystä faktoilla.Mistäs tämmönen tieto. En tällä kaudella ole kuin sen yhden 10€ kamppiksen nähnyt
Älä nyt tule pilaamaan hyvää öyhötystä faktoilla.Mistäs tämmönen tieto. En tällä kaudella ole kuin sen yhden 10€ kamppiksen nähnyt
Juu samaa mieltä, varsinkaan milloin on muka annettu lippuja.. hyvää öyhötystä.Älä nyt tule pilaamaan hyvää öyhötystä faktoilla.
Itse asiassa Ilveksen somea kun katsoo niin siellä on annettu suht monelle ”sometähdelle” lippuja / aitioita käyttöön.Juu samaa mieltä, varsinkaan milloin on muka annettu lippuja.. hyvää öyhötystä.
Mulla tulee mieleen perhepeliin viime sunnuntaina Sportia vastaan tarjousliput. Pelicansia vastaan kausarin omistajalle kympillä kaveri mukaan. Sulla on varmaan antaa näistä muista peleistä esimerkkejä?Ikävä pilata hyvää öyhötystä faktoilla, mutta Ilveksellä on ollut eripeleihin sekä 5€ lippuja peliin, 10€ lippuja peliin, kausarilla kaverille 10€(en muista tarkkaan) lippua, lahjoitettu annettu hyväntekeväisyyteen jokunen tuhat lippua, seuroille lippuja ilmaiseksi, kyllä niitä piisaa mutta täällä värilasein ne kääntyy aina posiksi, niinkuin ovatkin. Nytkin tuli meille viestiä, että tulevaan Saipa peliin ilmaislippua tarjolla.
@Eetu Fucking Mäkiniemi
Niin että mistä SaiPa peliin ilmaislippuja ja minkä verran?
Mähän otin kantaa pelkästään meidän tilastoihin, en naapurin. Ne pointit mitä meidän yleisömääriin liittyi mielestäni oli ihan osuvia. Ei ollut naapurin suhteen mikään unohdus vaan ihan tarkoituksellista. Naapurin hyvät yleisömäärät ei ole meiltä pois. Hyvää työtä heiltä. Liigalle parasta, että monella seuralla menee hyvin, kiva olisi kun menisi muillakin kuin Tamperelaisilla.@Ilves97 hienosti myös koitti kumota/kääntää kaikki alkuperäisen viestin faktat, joskin unohti samalla kumota jotenkin ne naapurin tilastot. Toisella seuralla jokin vertaus on naurettava toisella se toteutuu eikä ole naurettava.
Vai top 3 ?Te täällä vaan jaksatte jauhaa näistä yleisömääristä. Kyä ne sieltä nousee, aivan turhaan panikoitte aivan turhasta asiasta. Silti helposti valtakunnan top 2, se on aivan se ja sama hävitäänkö vai voitetaanko naapuri jollain parilla hassulla sadalla![]()
No saa vaikka Urheiluseuratoveritkin tulla ohi jos ovat tullakseen. Sekin on heille pelkkää posia eikä meille yhtään miinustaVai top 3 ?
Syksy on menestyksestä riippumatta aina hiljaista aikaa jokaisella joukkueella. Keväällä alkaa yleisömäärät nousemaan kaikkialla joukkueen menestyksen perusteella. Lokakuussa on yksi ja sama millä keinoin katsomoita täyttää, parempi sinne väkeä on alehintaankin hankkia kuin pelata liki tyhjille katsomoille CHL:n tapaan. Vai onko niissä 4000-5000 katsojan peleissä jotain niin erityisen hienoa, kun peliin ei järjestetä mitään kampanjaa, vaan kaikki lippuja myydään ainoastaan täyteen hintaan? En ole koskaan ymmärtänyt tuota.Mutta ei siinä, Ilveksen tuote vahvistuu ja paranee tällä hetkellä niin eiköhän tuo näy positiivisempaan sävyyn jatkossa myös yleisössä. Ei käy silti kiistäminen etteikö alkukauden surkeat otteet(ei runkosarjan kokonais pisteet) kotikaukalossa olisi verottaneet yleisöä.
Uskon kyllä, että tällainen 6000-8000 lipun jakaminen firman nimellä + otteluisännyys maksaa sponsorille merkittävästi enemmän kuin otteluisännyys. Itse ainakin olisin valmis pistämään vähintään kaksinkertaisesti pelimerkkejä tuollaiseen markkinointiin.Näissä Tapparan ilmaislippu kampanjoissa pitää huomioida yksi asia. Jos joku firma haluaa näkyvyyttä ja ostaa lippuja joita jaellaan ilmaseksi, niin he tekevät tätä saadakseen huomiota, eli mainontaa/markkinointia. Saavat pelissä mainosaikaa siitä että ovat liput lahjoittaneet. Tuskin maksavat tämän päälle muuta.
Jos joku firma haluaa mainosaikaa pelissä ilman ilmaislippuja, niin se maksaa puhdasta rahaa, joka menee... aivan, joukkueelle.
Osittain samaa mieltä. Kuitenkaan ei ole hyvä, että laajat massat saavat alennuksia kovin usein, koska sitten kuluttajat jäävät odottamaan alennuskampanjoita (ei kukaan ole niin tyhmä, että esim. Maskusta ostaisi mitään alle 40 %:n alennuksen). Kohdistetut alennuskampanjat hyviä - vaikka juuri opiskelijoille, lapsille, junnuille, yhteistyöseuroille, OP:n omistaja-asiakkaille, hyväntekeväisyysjärjestöjen kautta jne. mitä käytössä molemmilla seuroilla.Syksy on menestyksestä riippumatta aina hiljaista aikaa jokaisella joukkueella. Keväällä alkaa yleisömäärät nousemaan kaikkialla joukkueen menestyksen perusteella. Lokakuussa on yksi ja sama millä keinoin katsomoita täyttää, parempi sinne väkeä on alehintaankin hankkia kuin pelata liki tyhjille katsomoille CHL:n tapaan. Vai onko niissä 4000-5000 katsojan peleissä jotain niin erityisen hienoa, kun peliin ei järjestetä mitään kampanjaa, vaan kaikki lippuja myydään ainoastaan täyteen hintaan? En ole koskaan ymmärtänyt tuota.
Näinhän se taitaa mennäkin, eli tähän hiljaiseen kauteen otetaan alepeli vuorotellen eri ryhmille, kuten koululaisille, opiskelijoille ja välillä Ideaparkin tms. sponsoroimana. Keväällähän ei näitä alennuksia enää käytännössä ole, mutta silloin väki löytää joka tapauksessa hallille. Nämä on vähän kuin risteilylahjakortit, vaikka loma-aikojen ulkopuolella annetaan arkisin käytännössä jatkuvasti ilmaisia risteilyjä, sesonkiaikaan laivat ovat kuitenkin aina täynnä.Kohdistetut alennuskampanjat hyviä - vaikka juuri opiskelijoille, lapsille, junnuille, yhteistyöseuroille, OP:n omistaja-asiakkaille, hyväntekeväisyysjärjestöjen kautta jne. mitä käytössä molemmilla seuroilla.
Ja tästä oli monet vielä huolissaan vähän aikaa sitten.Tapparan ohi ollaan menty.