Itse taas muistutan että kyllä jokainen turnaus parhailla saatavilla olevilla pelaajilla pelataan ja kun ei muutakaan MM-titteliä jaeta niin kyllä sitä maailmanmestaruudeksi voi kutsua. Ei tänne Härmään niitä mestaruuksia kuitenkaan liian usein tule niin kyllä niistä on ilo irti otettu kun on torille saatu syy lähteä.Tässä se nähdään, että vaikka jotain MM-kultaa joskus voitetaan, niin sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että oltaisiin maailman parhaita.
Olin jopa hieman yllättynyt miten tuolta kuitenkin päästiin alta pois. Odotin kovempaakin painetta jenkeiltä. Vaikka kyllähän siellä kolmellakin päälle tultiin. Toki kaksi maalia taisi omiin tulla kun ei saatu kiekkoa ulos omista. Loput vastahyökkäyksistä ja yv:llä(?). Hirveää oli katsoa miten kiekko poltti suomalaisten lavoissa, jos sitä nyt yleensä edes lapaan saatiin.Avauspelaamisessa näkyy kyllä ettei suomella ole yhtään kiekollista pakkia.
Rantanen oli viimeisestä Carolinan pelistä ennen 4Nations:nia poissa loukin takia, eli en ihmettelisi jos pelaisi tuolla puolikuntoisena. Ainakin pelaaminen näyttää siltä.Mutta samalla voisi kysyä, että missä Rantanen hiihtelee? Eipä oikein hänkään edukseen esiintynyt.
Tuttuja kaikuja viime kaudelta…Antti Pennanen taas pitää itseään turnauksen viisaimpana miehenä kun ainoa joukkue jonka ei tarvitse tai katsota hyötyvän tarpeeksi harjoittelusta.
Ei jaksa kyllä ymmärtää. Nämä kolme muuta joukkuetta ovat aivan ylivoimaisia paperilla ja taktinen puoli olisi juuri Suomen osalta se missä voisi pienehköä yllätystä lähteä rakentamaan hyvällä viisikkopelillä niin päätetään laittaa vapaaehtoinen reenipäivä?
Itse lasken kyllä Pennasen palkkaamisen virheeksi. Toki.. näin jälkikäteen on helppoa huudella. Olisi se voinut lottovoittokin olla.Ei Ilveksen päättävät tahot ole mitään mokanneet ainakaan toistaiseksi. Mutta luulisi olevan liitolla tähtäimessä nyt näiden huippuikäluokkien aikana taistella siitä olympiakullasta ja/tai World Cupin voitosta valmentajankin osalta.
Turnauksissa ehkä hengenluonti se yleisin, varsinkin kun NHL-pelaajia tuskin saa träppiä hieromaan niin hyvin..
Pennanen hengenluojana muutenkin kuulostaa niin surulliselta että en tiedä mitä pitäisi ajatella.
Löysä? Mun mielestä näytti helvetin jäykältä, ihan kun pidättelis paskahätää koko ajan.Tulihan tuo katsottua. Suomi taisteli hyvin todennäköisyyksiä vastaan 2 erää. Sitten iski totuus silmille.
Suomen kärki ei saanut oikeastaan mitään aikaiseksi. Löysä-Pendo yrmyilemässä penkin takana ei nostanut fiilistä..
Toivottavasti Pennanen kuitenkin tiesi että ne reenit olivat siellä siihen aikaan?Kun Pennanen vielä ennen Yhdysvallat-ottelua jätti medialle tarkoitetun pressitilaisuuden väliin, oli soppa jälleen valmis. Debytanttivalmentajan kuuluisi tällä tasolla antaa itsestään paras mahdollinen kuva niin suomalaisille kuin etenkin ulkomaalaisille, jotka turnausta ovat paikan päällä seuraamassa.
Kun Pennaselta kysyttiin, miksi hän ei ollut jäällä tai haastateltavana, oli vastaus vain "Ei se mitään, oli kommunikaatiokatkos". Paikalla olevat toimittajat jopa näkivät Pennasen käytävällä ennen sovittua lehdistötilaisuutta, mutta kukaan ei tiennyt, minne hän sen jälkeen häipyi.
Ja kun hanskast lähtee, voit lukee lehdestä sain eilen kolme tähtee.Peto on irti
Peto on irti
Peto on irti
kerran ku me lähettii broidin kaa kentälle,
se oli perus maanantai ja me päästii
sinne aidan yli inee ja mietittii et missä se vartija tyyppi taas yytsii
No me päätettii et me laitetaa byyrit vaa paikoillee ja mankast Tippa-T soimaa ja peto oli irti
Aina ku mä lämään
Aina ku mä lämään
Aina ku mä lämään
liekeis huomen, liekeis tänää
Aina ku mä taklaan
Aina ku mä taklaan
Aina ku mä taklaan
peto on irti (woaaa)
Miks tästä tulee flashbackei? Kukaan ei tiennyt myöskään mihin katosi silloin Kalpa- sarjan jälkeen ja alkoi selittely ensin unohtamisella ja sen jälkeen olikin jo "vahva suositus" olla menemättä.![]()
Antti Pennanen ihmetyttää jälleen teoillaan ja kommenteillaan, tällä kertaa Pohjois-Amerikassa
Ensimmäistä kauttaan Leijonien päävalmentajana operoiva Antti Pennanen herätti paljon keskustelua ennen penkin taakse nousemistaan. Viime kevään kättelykohu on jätetty sikseen, mutta nyt Pohjois-Amerikan suunnilta kuuluu jälleen kummia.www.jatkoaika.com
Pennasesta on helppo revitellä klikkiotsikoita mutta mies on tämän tilanteen itse tekemillään jutuilla aiheuttanut. Turnaus toki vielä kesken että klikkiotsikot voivat muuttua ilosanomaksi mutta kauheasti en rahaa laittaisi tuohon.
Toivottavasti Pennanen kuitenkin tiesi että ne reenit olivat siellä siihen aikaan?
Vaikuttaa siltä, että Pennanen asettaa itse itselleen vielä enemmän paineita, en ymmärrä miksi.Miks tästä tulee flashbackei? Kukaan ei tiennyt myöskään mihin katosi silloin Kalpa- sarjan jälkeen ja alkoi selittely ensin unohtamisella ja sen jälkeen olikin jo "vahva suositus" olla menemättä.
Siis tuntuu, että kaverilla on itsellään kuuppa aika jumissa noista paineista. Odottaa todennäköisesti itseltään liikaa tai jotain.
Se, että Pennasen elekieli muuttui täysin sen meidän toisen kauden aikana on tosi huolestuttavaa. Ekalla kaudella ei vielä ihan noin jännittyneen, stressaantuneen ja hermostuneen oloinen ollut.
En nyt spekuloi miksi muuttui noin, mutta olisikohan syyt kiekon ulkopuolelta? Luultavasti Ilves ei kuitenkaan noin paha paikka olla ollut.Se, että Pennasen elekieli muuttui täysin sen meidän toisen kauden aikana on tosi huolestuttavaa. Ekalla kaudella ei vielä ihan noin jännittyneen, stressaantuneen ja hermostuneen oloinen ollut.
Mitä ihmettä tapahtui? Oli kuitenkin kuumimpia valmentajanimiä ja vanhoja haastatteluja esim. katsomalla oli Ylelläkin paljon vapautuneempi.
Varmasti näin. Onhan Pennanen usein puhunut omasta matkastaan ja haasteistaan valmentajana, miten on kipuillut useasti eri asioiden parissa.En nyt spekuloi miksi muuttui noin, mutta olisikohan syyt kiekon ulkopuolelta? Luultavasti Ilves ei kuitenkaan noin paha paikka olla ollut.