yellowgreen
Luottopelaaja
Joo, huomasin saman. Tarkoitan tätä viimeistä suvantokautta.Toivottavasti tarkoitat vaikealla ”kaudella” tätä muutamaa viikkoa, etkä koko kautta? Voi ymmärtää kahdella tapaa tuon kohdan.
Joo, huomasin saman. Tarkoitan tätä viimeistä suvantokautta.Toivottavasti tarkoitat vaikealla ”kaudella” tätä muutamaa viikkoa, etkä koko kautta? Voi ymmärtää kahdella tapaa tuon kohdan.
Kukas Aatamin paikan ottaa viideksi seuraavaksi peliksi?
Ei Puhakka ollut sivussa. Ja edelleen en puolustele Adamia, typerä temppu mutta noita tulee ja menee peleissä.Pakko oli käydä tämäkin nyt katsomassa uudelleen. Kun puhakka karkaa niin perus pientä koukkua/hidastamista mutta kyllä sen jälkeen tulee myös typerä viikate perään. Täysin turha vielä tyhjä rysä edessä.
En jaksa mitenkään uskoa että on filmaamiselle tarve kun maali jo tehty.
Oliko peräti seuraavan pelin sivussa. En tiedä.
Itse asiassa kyllä sun nyt täytyy, koska en kuulemma ole pelannut kiekkoa enkä ymmärrä. Väitän, että on kyllä toiseen suuntaan puntari kallellaan tässä.Ei minun tarvitse todistella sinulle tuon vahingoittamisläppäsi jälkeen yhtään mitään. Olet helvetin väärässä sen suhteen halusiko Clendening tarkoituksellisesti pistää kaverilta mahdollisesti koko loppukauden vituiksi ja tiedät sen itsekkin, sitä ei mitkään "speksauset" eri kansallisuuksista muuta.
Eikös tuo ollut Teemu Aalto joka joutui Raipen telomaksi?
Ei Puhakka ollut sivussa.
Niin, nythän peli ei suinkaan ollut vielä ratkennut. Lähes koko kolmas erä pelaamatta…Itse asiassa kyllä sun nyt täytyy, koska en kuulemma ole pelannut kiekkoa enkä ymmärrä. Väitän, että on kyllä toiseen suuntaan puntari kallellaan tässä.
Pelaajasta. Nukutun yön jälkeenkin surkea ja raukkamainen teko. Ei noin hyvän ja naapurissakin mieluusti seurattavan tarvitsisi olla samalla noin urpo. Kaksi kertaa pelin ratkettua (Puhakka & eilinen). Kolmatta (Huuhtasen) tapausta en tunne.
Ammattilainen kuitenkin kyseessä niin en ihan tähänkään usko. Jos sopimus muualle jo on, kuten melko varmasti kyllä näinkin kovan pelimiehen kohdalla on niin luulisi silti hoitavan velvollisuutensa Ilvestä kohtaan mallikkaasti loppuun.Olisko mahdollista, että Clendeningillä on jo sopimus ensi kaudesta johonkin rahakkaampaan sarjaan? Siinä tapauksessa olisi ihan ymmärrettävää, jos ei ihan hirveästi enää nappaa.
Ja hyvä momentum menossa ja just hylätty maali alla, eli ei peli tosiaan ollut vielä ratkennut.Niin, nythän peli ei suinkaan ollut vielä ratkennut. Lähes koko kolmas erä pelaamatta…
Musta tuntuu, että peli-ilo kadonnut hetkellisesti.Luulen että tuleva huili tekee Aatamille ihan hyvää. On ollut vähän väsyneen oloinen, hyppäsi liikkuvaan junaan eikä paljoa ole sivussa ollut.
Täällä on nyt useammassa viestissä tuohon tahallisuuteen viitattu ja se on kovin sanoinkin kiistetty. Itse lähestyisin tätä sanaa tahallisuus rikosoikeuden tutkailemisen kautta.-----
Tahallisiin vahingoittamisyrityksiin en tänä päivänä usko. Ne kuuluvat jonnekin Jarkko Ruudun ja Summasen valmennuskausien aikakauteen. Videotarkastelu on siistinyt tässä mielessä lajia. Ylilyöntejä tulee pelin aikana, mutta pelaajat tuskin yrittävät saada aikaan mitään vammoja työkavereilleen. Esimerkkinä mm. se, että Kemiläinen kävi pyytämässä Suomelta anteeksi törkypoikittaistaan tämän naamaan.
Täällä on nyt useammassa viestissä tuohon tahallisuuteen viitattu ja se on kovin sanoinkin kiistetty. Itse lähestyisin tätä sanaa tahallisuus rikosoikeuden tutkailemisen kautta.
"Tekijä on aiheuttanut tunnusmerkistön mukaisen seurauksen tahallaan, jos hän on tarkoittanut aiheuttaa seurauksen taikka pitänyt seurauksen aiheutumista varmana tai varsin todennäköisenä. Seuraus on aiheutettu tahallaan myös, jos tekijä on pitänyt sitä tarkoittamaansa seuraukseen varmasti liittyvänä." (RL 3:6 §)
Mielestäni Clendeningin teko täyttää todennäköisyystahallisuuden vaatimukset. Impulsiivisesti tehty voimakas isku suojaamattomaton kohdan alueelle. Clendeningin on tullut pitää tekonsa seurausta todennäköisenä. En usko Clendeningin tavoitelleen sitä, että Kovarcik loukkaantuu, mutta seurauksen tavoittelua ei edes vaadita tahallisuuteen.
Mä voin listata sulle heti enemmän kertoja kun Kemiläinen on ollut se urpo pelin ratkettua.Itse asiassa kyllä sun nyt täytyy, koska en kuulemma ole pelannut kiekkoa enkä ymmärrä. Väitän, että on kyllä toiseen suuntaan puntari kallellaan tässä.
Pelaajasta. Nukutun yön jälkeenkin surkea ja raukkamainen teko. Ei noin hyvän ja naapurissakin mieluusti seurattavan tarvitsisi olla samalla noin urpo. Kaksi kertaa pelin ratkettua (Puhakka & eilinen). Kolmatta (Huuhtasen) tapausta en tunne.
Kyllä osa syy oli tuo hylätty ”potku” maali. Vitutuksessahan tulee noita tulee noita ylilyöntejä…Ja hyvä momentum menossa ja just hylätty maali alla, eli ei peli tosiaan ollut vielä ratkennut.
Raju virhearvio. Mielessäni pysyy yksittäisenä, ellei muutu jotenkin yleiseksi toiminnaksi Adamilla.
Miten tuollaista "pyrkimystä vahingoittamiseen" voi edes arvioida? Clendening valheenpaljastustestiin?Teko oli tahallinen, mutta tuskin on ollut pyrkimystä vahingoittamiseen. Tätähän jotkut tahot ovat väittäneet puhuessaan "tahallisesta vahingoittamisyrityksestä".
Miten tuollaista "pyrkimystä vahingoittamiseen" voi edes arvioida? Clendening valheenpaljastustestiin?
Joskus tekoja täytyy arvioida ja tuomita sillä perusteella, miltä ne näyttävät, ja tuo näytti helvetin törkeältä tempulta, jolla ei ollut mitään tekemistä puolustamisen kanssa. Ainakaan jääkiekossa.