Adam Najman

Grinder

Luottopelaaja
Ensinäkin todella iloinen uutinen että on saanut luvan taas harjoitella ja harjoittaa ammattiaan. On reagoitu hyvin. Mitä taas tulee pelaamiseen, oletan että on syntynyt sellaista takamatkaa että menee tovi jos toinenkin ennen kuin pelikunnossa. Sitten alkaa jo pleijarit eli pelikondis täysi arvoitus. Ilveksessä kuitenkin kaikki ketjut pelaavat.

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Toivottavasti jokainen asialla spekuloinut ja Najmania Tillun hutikorttina heilutellut tuntee piston sydämessään.

En arvosta ihmistä jolla sisäpiiri tietoa asioista ja päteen niiden avulla palstapoliisina. Sitten käskee häpeen muita jotka ei ole tilanteen vakavuutta tiennyt. Olishan se voinut olla uran päättävä selkävika. Lonkka yms.

Hieno juttu että nyt asiat kunnossa ja ehkä henkinen lukkokin nyt auki ja voipi olla jos pelihaluja yllätyskortti loppukaudeksi.. Ei muuta kuin peliasu päälle ja joukkueeseen mukaan taas. Tervetuloa takaisin.

OTP

Luottopelaaja
Hieno homma!

Tälläistä jotain vastaavaa arvelinkin olevan kyseessä, koska pyydettiin rauhaa asian kanssa.

yellowgreen

Luottopelaaja
En arvosta ihmistä jolla sisäpiiri tietoa asioista ja päteen niiden avulla palstapoliisina. Sitten käskee häpeen muita jotka ei ole tilanteen vakavuutta tiennyt. Olishan se voinut olla uran päättävä selkävika. Lonkka yms.

Hieno juttu että nyt asiat kunnossa ja ehkä henkinen lukkokin nyt auki ja voipi olla jos pelihaluja yllätyskortti loppukaudeksi.. Ei muuta kuin peliasu päälle ja joukkueeseen mukaan taas. Tervetuloa takaisin.
Ei mulla ollut pitkään sen enempää sisäpiiritietoa asiasta kuin mitä jokaisella oli pääteltävänään Ilveksen julkaisusta. Että kyseessä oli vakava asia. Noi sun ehdotukset on yhtä lailla asioita, joiden vuoksi ei tulisi jauhaa paskaa pelaajasta tietämättä tositilannetta. Oli kyseessä selkävika, syöpä tai joku muu. Sehän se pointti siinä olikin aina kun asiaa kommentoinut, että jos ei tiedä, on mieluummin hiljaa, koska kyseessä voi olla jotakin vakavaa.

Ja joka kerta keskustelun lähtiessä Najmanin dissauslinjalle, tein sen selväksi myös, että kyseessä on vakava tilanne ja sen takia Najmanista ei tulisi jauhaa, varsinkin kun niin myös pyydettiin Ilveksen toimesta.

yellowgreen

Luottopelaaja
Ihan hyvä, että et @Rosbhuttos arvosta, en paljoa jää sitä arvostusta kaipaamaan. Noi sun viestit vaan ei kuulu Najmanin ketjuun millään, niin jatkan Palautetta kanssakeskustelijoille -ketjussa mieluummin.

Luottopelaaja
Hieman kyllä hankalaksi menee, jos ei nähtyjä otteita saa kritisoida silloin, kun pelaaja on ollut pelikunnossa, vaikka myöhemmin diagnosoidaan jotain ja selviää jotain. Eipä me tiedetä missä kohtaa asia on alkanut vaivata Adamia, mutta niillä tiedoilla mitä meillä oli, alkukauden otteet oli kyllä ihan "vapaata riistaa" kritisoida ja eikä se sisältänyt mitään spekulointia Najmanin sairaudesta. Enemmän spekulointiahan oli juuri nämä yellowgreenin syöpä heitot tietämättä asiasta.

yellowgreen

Luottopelaaja
Hieman kyllä hankalaksi menee, jos ei nähtyjä otteita saa kritisoida silloin, kun pelaaja on ollut pelikunnossa, vaikka myöhemmin diagnosoidaan jotain ja selviää jotain. Eipä me tiedetä missä kohtaa asia on alkanut vaivata Adamia, mutta niillä tiedoilla mitä meillä oli, alkukauden otteet oli kyllä ihan "vapaata riistaa" kritisoida ja eikä se sisältänyt mitään spekulointia Najmanin sairaudesta. Enemmän spekulointiahan oli juuri nämä yellowgreenin syöpä heitot tietämättä asiasta.
Kyllä mä ymmärrän, että sua vitutan kun sanon vastaan sulle sun juttuihis ja sä oot näköjään asiaa jäänyt märehtimään :D

En ole kertaakaan käyttänyt syöpä-sanaa yhdessäkään julkisessa viestissäni foorumilla ennen tätä päivää. Olen tiennyt asiasta lyhyen aikaa tarkemmin ja sen voi todistaa täältä foorumiltakin tuttu nimimerkki, joskin se on aivan turhaa.

Koska me emme tiedä onko Adamin terveys vaikuttanut Adamin otteisiin alkukaudella, terveyshuoli-ilmoituksen JÄLKEEN niiden otteiden kritisointi oli tyhmää, asiatonta ja epäolennaista jos ei tiennyt varmasti, että terveys ei vaikuttanut. Alkukaudella ennen ilmoitusta mulla ei ollut mitään ongelmaa Najmanin arvostelussa.

Mutta jos susta on pakko sallia pelaajien arvostelu rumin sanankääntein terveyshuolienkin keskellä niin eihän se minun ongelma ole muilta osin kuin siltä, että kuulumme samaan kannattajayhteisöön.

Pena85

Vakiokokoonpanossa
Tämä on malliesimerkki siitä, miten urheilu-ja valmennusjohdolla on paljon sellaista tietoa, mitä ei katsomovalmentajilla ole. Paljolti joudutaan arvailemaan ja emme tiedä harjoittelun vaiheesta, pienistä tai suuremmista vammoista tai sairauksista.
Sen vuoksi kannattaa luottaa Hölöön, hän tietää mitä tekee ja sarjajohto tässä vaiheessa on aivan riittävä ja vakuuttava todiste siitä.
Todennäköisesti Najman on mukana kauden ratkaisukamppailuissa, se on tosi hienoa.
Hienoa myös, että Najman ja Ilves huomioivat fanien ja median hienotunteisuuden tässä ikävässä tilanteessa. Jatketaan samaan malliin

Luottopelaaja
Kyllä mä ymmärrän, että sua vitutan kun sanon vastaan sulle sun juttuihis ja sä oot näköjään asiaa jäänyt märehtimään :D

En ole kertaakaan käyttänyt syöpä-sanaa yhdessäkään julkisessa viestissäni foorumilla ennen tätä päivää. Olen tiennyt asiasta lyhyen aikaa tarkemmin ja sen voi todistaa täältä foorumiltakin tuttu nimimerkki, joskin se on aivan turhaa.

Koska me emme tiedä onko Adamin terveys vaikuttanut Adamin otteisiin alkukaudella, terveyshuoli-ilmoituksen JÄLKEEN niiden otteiden kritisointi oli tyhmää, asiatonta ja epäolennaista jos ei tiennyt varmasti, että terveys ei vaikuttanut. Alkukaudella ennen ilmoitusta mulla ei ollut mitään ongelmaa Najmanin arvostelussa.

Mutta jos susta on pakko sallia pelaajien arvostelu rumin sanankääntein terveyshuolienkin keskellä niin eihän se minun ongelma ole muilta osin kuin siltä, että kuulumme samaan kannattajayhteisöön.
Täytyypä kaivaa se viesti missä spekuloit kyllä syövällä "hypoteettisesti", kun jaksan.

Kodytek88

Luottopelaaja
Mukava kuulla positiivisia uutisia Najmanin suunnalta. Paljon tuli mietittyä pitkän poissaolon syytä, mutta tämä ei tullut mieleenkään, vaikka se olikin tiedossa, että vakavasta asiasta onkin kyse.

Tuohon eiliseen vielä sen verran, että ainakaan omana tarkoituksena ei ollut millään tavoin vinoilla itse pelaajan kustannuksella, vaan ainoastaan heittää jotain kieli poskella. Kun mies nyt oli bongattu julkiselta paikalta, niin sehän oli jo positiivinen signaali siitä, että on palannut normaaliin arkeen. Mikäli joku tuon otti loukkaavana kommenttina, niin luonnollisesti pahoittelen. Ei tosiaan ollut tarkoituksena.

Ilveksellä on ihan kirkkaasti liigan paras fanijoukko, joten eiköhän ole sanomattakin selvää, että sitten, kun Najman taas hallilla nähdään joko pelaajan tai katsojan roolissa, niin yleisö kyllä häntä muistaa ansaitsemallaan tavalla.

Joku tifo-muistaminen jo huomenna olisi hieno veto, joskin voi olla, että tulee ajallisesti liian nopeasti.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Jos tietäisit tilanteen, häpeäisit tuota ensimmäistä lausettasi ja lujaa.

Toivoisin kaikilta sen verran järkeä, että ei nyt Najmanista kommentoitaisi yhtään vittu mitään. Ja ihan koko kaudesta, koska asia on varmasti vaikuttanut koko kauden.
Tätähän ei kukaan tiedä ja olen siinä mielessä kyllä näiden herrojen kelkassa, että kyllähän niitä peliotteita voi käsitellä, kun mies kaukalossa oli.

Pieni ristiriitahan tuossa viesteissäsi on, sen suhteen että voiko niitä alkukauden otteita nyt kommentoida vai ei.

Puujalka

Luottopelaaja
Hieno homma miten nopeasti diagnoosista tähän hetkeen on asia hoidossa ja pääsee joukkueen mukaan, toivottavasti pääsee pelaamaan vielä tällä kaudella!

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Siis vittu täälläkö nyt sakki tappelee siitä kuka on kritisoinut ja koska ja kuka puhunut syövästä ja koska? Olkaa nyt saatana hiljaa ja tyytyväisiä että Adamilla menee ainakin nyt paremmin ja saattaa jopa vielä meillä pelatakkin jossain kohtaa. Arvostellaan sitten jos aihetta on mutta ollaan nyt tyytyväisiä että mies yleensäkin elävien kirjoissa on! Vittu että välillä kyllä naama sulaa tällä foorumilla näitä kommentteja lukiessa.