Kirjoitusten tasosta en sinuna kirjoittaisi.
Jos olet teini-ikäinen, hieman saat ymmärrystä.
En ole teini-ikäinen, joku viisas totesi taannoin, että sivistyksen merkitys ikään korreloiden näyttäytyy melko arkisissa asioissa, esim kieliopissa. Erisnimien alkukirjainten oikeassa kirjoitusasussa jne. Todennäköisesti olen Sinua vanhempi, mikä ei todellakaan ole mikään meriitti meille kummallekaan.
Hieman turhaan täällä provosoidut ja uhriudut, kun kaikki se paska sataa laariin, mitä huolellisesti itse kylvät.
Melodramaattisen kirjoituksesi alussa toteat; "En ole itse mikään erikoisempi myrrä fani", joka tietysti ei pidä paikkaansa. Jos edes keksimällä keksisit nykyisestä valmentajasta jotain positiivista sanottavaa ja/tai edellisestä valmentajasta jotain negatiivista, Sinua ehkä alettaisiin ymmärtämään ja arvostamaan enemmän.
On rikkaus että palstalla on joskus isonkin hymistelyporukan seassa kirjoittajia, jotka haastavat yleistä valtavirtaa ja Myrrä niin kuin Pennanenkin saavat ajoittain kehua ja kritiikkiä tilanteesta riippuen. Sinulla tällaista työkalua ei valitettavasti ole käytössä.