On. Mutta toisaalta jatkoaikaa ja muita palstoja lukemalla samanlaista se meno on toisissakin leireissä. Itse näen asian siten, että se vaan on väylä purkaa sitä omaa pahaa oloa, eikä se nettiin kirjoittelu välttämättä ole oikeasti mikään huonoin vaihtoehto. Patoutuessaanhan ne ongelmat vasta oikeasti pahenevat. Ja kunhan se pahan olon purkaminen vain pysyy yleisillä palstoilla, eikä etene mihinkään pelaajille lähetettäviin tekstiviesteihin, kuten jollain sankarilla tällä kaudella, niin what's the problem.
Mä jätän melkein aina tappiopelien jälkeen lukematta palstaa, koska sitä pahaa oloa puretaan kokemukseni mukaan noin 1,5 vrk ajan pelin jälkeen. Toisaalta tuo harmittaa, koska haluaisin oppia itse pelistä aina lisää ja jotkut rakentavat kritiikit pelistä tai valmentajista hukkuvat tuon oksennuksen sekaan. Ehkä pitäisi avata joku tappiopelien analyyttinen ketju, johon ei saisi suu vaahdossa promillen pieruissa heti tappion jälkeen kirjoitella, kuinka kaikki avainpelaajat ovat paskoja ja valmentajille pitää antaa potkut.
Ja ettei kukaan pääse sanomaan offtopikista, niin Pennaseen: Ehdoton luotto yhä edelleen. Sanomattakin on tietenkin selvää, että loppupätkä mennään Antilla ja siihen on nyt luotettava. Olkoon se pätkä pitkä ja lopussa kullan keltainen.