Pelisilmä
Vakiokokoonpanossa
Jep FAP. Onneksi on nyt maajoukkueen ongelma. Pudotaan varmaan B sarjaan ton aikakaudella.Fuck Pendo
Jep FAP. Onneksi on nyt maajoukkueen ongelma. Pudotaan varmaan B sarjaan ton aikakaudella.Fuck Pendo
Minä taas uskallan väittää, että Liitossa tuskin kiinnostaa hevon helvettiä joku Ilvesfoorumin Haikurin paljastusketju.En jaksa millään uskoo että liitto uskaltaisi palkata Pendoa penkin taakse. Näitä negatiivisia juttuja alkaa satelee jokapuolelta ja uskon että liitto ei riskiä ota. Työtön työnhakija Antti Pennanen.
Harva joukkue menestyy jollei ole joukkue isolla J:llä ilman että siellä korostetaan tähtiä. Jokainen joka on tähti varmasti sen tietää sisimmässään, mutta tähtikulttuuri ei sovellu menestyvän joukkueen pelitapaan.Nhl-pelaajat ei kauheasti ota vastaan ”kukaan ei oo tähti” puhetta. Myös ilveksen rosterilla tulos olisi pitänyt olla finaalipaikka.
Kyllä! Taysin anteeksi antamatonta luikkia pakoon! Onneksi siellä jäällä oli näitä todellisia Ilveksiä kuin Peltomaa, Jansson, Laukkanen, Mahlosen veljekset. Ne näytti vittu mitä se Ilves on. Kuinka pitkään Mattila ja Peltomaa halasi toisia. Se on sitä kiekko kulttuuria. Tinke veti saatana kymmenen vuotta sen faijan kanssa... siinä näkee sen arvotuksen! Nää pendot ja kumppanit ihan pellejä...Bravo. Forumhistorian täydellisin kirjoitus.
Kaikki me tiedämme nyt että Pennasen kanssa meni täydellisesti vihkoon. Paska jätkä. Niin meni monelta osin sun saunakaverinkin kanssa, mm.ylivoima oli mielikuvituksetonta ja koko katsomo huutaa ”laukokaa nyt saatana!”. Lisäksi hyökkäykset oli hyvin pitkälti yhtä ja samaa, mm.Odenin harppuunat laidasta.Provokaattori??
Minullahan muistaakseni onkin nuo palstavedot vetämässä eli saattaa hyvinkin olla että joudun palstan jättämään.
Kannattaisi joka tapauksessa avata vihdoinkin silmät pennasen suhteen.
Kirjoitus johon viittaan ”kaikki tiet vie pennaseen” kommentilla on täysin valmennuksesta kiinni ja valmennuksen asioita!
Valmennuksen tehtävä on saada pelaajista kaikki mahdollinen, maksimaalinen irti.
Tehdä fyysisesti ja henkisesti vihua kovempi.
Tehdä näistä mahdollisimman yhtenäinen joukkue.
Luoda pelaajistoon voittava , etenkin toimiva pelitapa.
Osata reagoida taktisesti.
Nyt osoitellaan valtaosin pelaajia pennasen puutteista.
Kun jälleen sieltä kaivettiin myrrä esiin, niin joku muu kirjoittikin, olisiko ”valmennuksesta” jo tuhat sivua rikki jos penkin takana olisi näillä esityksillä myrrä???
Aivan varmasti.
Äärimmäisen upeasti puettu sanoiksi se tunne jota monet varmasti tänään ja tästä eteenpäin kokevat ja mistä muistavat tämän Pennasen visiitin.Pelin jälkeen pyysin ensimmäiseksi anteeksi pojaltani, että joutui syntymään Ilves-perheeseen.
Seuraavaksi pyydän anteeksi KalPalta ja suomalaiselta jääkiekkoyleisöltä.
Antti Pennanen. Häpeän käytöstäsi, häpeän sinua.
Olen kannattanut Ilvestä 40 vuotta. Kuten kaikki tietävät, vaikeaa on ollut. Olen kuitenkin aina ollut sitoutunut. Ilves on edustanut minulle omistautumista, pelillistä kauneutta, rehtiyttä ja rehellisyyttä. Integriteettiä.
Kestän Ilveksen tappion. Taas kerran. Mutta tämän kauden jälkeen mieleeni ja suuhuni jää maku, joka maistuu häpeälle ja hyväksikäytetylle.
Antti Pennasen puhe ja siinä sisällä olleet arvot ovat puhutelleet minua. Ytimessä on ollut ihminen, kannattaja ja pelaaja. Olen saanut tästä kaikesta paljon ja olen luullut ymmärtäneeni sitä, mistä Pennanen puhuu. Olen itsekin "merkittävässä yhteiskunnallisessa asemassa". Puhe on ollut oikeaa. Sellaista, johon kaltaiseni helposti lankeaa.
Tänään kuitenkin ymmärsin sen. Ilves oli Pennaselle vain astinlauta.
Tapa, jolla hän puhui peleistä, suorittamisesta, oli vain peliteknistä. Koska Pennanen tähtäsi koko ajan vain urallaan eteenpäin, hän ei koskaan välittänyt riittävästi siitä, mitä Ilves tarkoittaa Tampereella, mistä Ilveksessä on kyse. Ero Jouko Myrrään on valtava.
Viimeinen ilta näytti sen. Antti Pennanen ei tullut viimeisen pelin jälkeen jäälle. Kättelemään vastustajaa, kunnioittamaan heitä. KalPa olisi ansainnut tämän. Ensimmäisen kauden liigavalmentaja Petri Karjalainen pyyhki Pennasella pöytää. Ja tuli kättelemään ilveksiä, osoittamaan kunnioitusta.
Viimeisen illan jälkeen Antti Pennanen ei vain jättänyt osoittamatta kunnioitusta vastustajalle. Puolentoista kauden jälkeen hän ei saapunut kiittämään Ilveksen kannattajia. Ihmisiä, jotka ovat ilta toisensa jälkeen maksaneet tuloistaan kymmeniä, satoja, jopa tuhansia euroja - kukin maksukykynsä mukaan - tukeakseen Antti Pennasta ja Ilvestä.
Voiton ja tappion hetkellä ihminen mitataan. Pennaselle Ilves ja sen kannattajat eivät merkinneet mitään. Haastattelun suurin kysymys hänelle oli se, oliko tämä hänelle viimeinen liigapeli valmentajana. Ei sanaakaan Ilvekselle, ei sanaakaan yhteisölle.
En ole pettynyt Ilvekseen. Olen pettynyt siihen, että Ilveksen pelistä vastaava ihminen ei välitä minusta, eikä yhdestäkään kaltaisestani. Hän miettii vain itseään.
Pennaselle Ilves oli kuriositeetti. Hän ei lopulta välittänyt seurasta ja sen historiasta vähääkään. Häntä harmitti se, että hän ei onnistunut käyttämään brändiä - kaikkia meitä, jotka omistamme sen - tehokkaammin omaksi edukseen.
Uskoin sinuun, Antti Pennanen. Jäljellä on vain häpeä. Käytit meitä hyväksesi, etkä edes tullut kiittämään. Oloni on likainen.
Antti Pennanen ei ole kelvollinen maajoukkueen valmentajaksi. Hänestä on muotoutunut tyypillinen pyrkyrimenestyjä, joka on unohtanut kaiken sen, mistä suuremmassa kontekstissa on kyse. Kyse ei ole hänestä. Kyse on sinusta ja minusta. Yhteisöistä. Ilveksestä. Suomesta.
Rakastuessaan itseensä, Pennanen on menettänyt tähän kaikkeen otteensa.
Ei kiitoksia. Ei kättelyä. Ei kunnioitusta.
Surullista. Arvotonta. Antti Pennasen perintö.
Mediaa varmasti kiinnostaa tonkia.Minä taas uskallan väittää, että Liitossa tuskin kiinnostaa hevon helvettiä joku Ilvesfoorumin Haikurin paljastusketju.
Niin toisessa ketjussa jo tätä asiaa kävin läpi ja ihan samanlaisia juttuja on Tapolasta jo aiemmin tullut esiin foorumeilla. Hänet on kuitenkin sinne tiimiin jo palkattu. Joka joukkueesta, joka valmentajasta, joka pelaajasta ja joka työpaikasta näitä tulee.Mediaa varmasti kiinnostaa tonkia.
Tälläiset paljastukset saa äkkiä lihaa luiden ympärille.
Moni tietää asioita mitä kulisseissa tapahtuu ja tällaisten kyykkäyksien jälkeen moni haluaa myös suunsa avata.
En minäkään tyhjän takia pennasta ja koskelaa ole ollut ulostamassa.
Toivottavasti haikuri saa vauhtia rattaisiin.
Tuulettaminen on aina hyvästä.
Uskon toisaalla olevan vielä isompia sotkuja toimistosta lähtien. Ilves iso seura ja siksi kiinnostaa erityisen paljon kannattajia ja mediaa. Meillä on loppuviimein hyvin asiat, uskoisin näin.Niin toisessa ketjussa jo tätä asiaa kävin läpi ja ihan samanlaisia juttuja on Tapolasta jo aiemmin tullut esiin foorumeilla. Hänet on kuitenkin sinne tiimiin jo palkattu. Joka joukkueesta, joka valmentajasta, joka pelaajasta ja joka työpaikasta näitä tulee.
Ei koskaan, ei todellakaan! Lapsetkin tietää mikä on the seura. Muilta osin asiaa.Minä en kyllä lapsiltani pyydä ikinä anteeksi syntymistä Ilves-perheeseen.
Se meni pelin jälkeen koppiin se on turvallinen tila. Psykologit varmaan ruuvaa sen nuppia vieläkin. Tällainen saatanan woke paska psykologeineen ja Torontoineen saa lähteä ton persettään kaivelevan luuserin mukana ja jos ei lähde kausari jää hommaamatta. Miehiä sinne penkin taakse.
No kyllä kaikki woke on niin paskaa, että paluu vähän vanhempaan toiminta- ja ajattelumalliin ei olisi ollenkaan huono vaihtoehto Ilveksenkään kohalla. Sen sijaan, että sekotetaan psykologeilla päät, niin jokasen jätkän ois pitänyt ryhdistäytyä ja pelata kun mies logolle ja mikäli touhu ois ollu samannnäköstä, niin siellä olis Pennasen pitäny karjua kopissa niin kauan, että joka jätkä ois tajunnu mikä on tilanne ja että tämä taso ei riitä.Woke mainittu! Oliko myös feministien, maahanmuuttajien sekä kenties juutalaisten syytä meidän kyykkäys?