M22
Luottopelaaja
Ei tietenkään halua, karmea epäonnistuminen, mutta ihan höpö höpöä, että ei kiinnostanut.En kyllä oikein usko tähänkään. Ei kukaan valmentaja halua ansioluetteloonsa tällaista floppausta.
Ei tietenkään halua, karmea epäonnistuminen, mutta ihan höpö höpöä, että ei kiinnostanut.En kyllä oikein usko tähänkään. Ei kukaan valmentaja halua ansioluetteloonsa tällaista floppausta.
Niin varmasti halusi menestystä mutta vain ja ainoastaan itsensä vuoksi.En kyllä oikein usko tähänkään. Ei kukaan valmentaja halua ansioluetteloonsa tällaista floppausta.
Tästä kaudesta jäi Netflix tuotannon elokuva fibat, nämähän aika usein loppuu kesken niin, ettei oikeastaan ole mitään loppuratkaisua.
Ja kaiken lisäksi ovat yleensä laadultaan paskoja, yhtäläisyyksiä löytyy.Tästä kaudesta jäi Netflix tuotannon elokuva fibat, nämähän aika usein loppuu kesken niin, ettei oikeastaan ole mitään loppuratkaisua.
Pääosaan Borat, Sacha Baron.Tästä kaudesta jäi Netflix tuotannon elokuva fibat, nämähän aika usein loppuu kesken niin, ettei oikeastaan ole mitään loppuratkaisua.
Ei helvetti, pakko päästää kirosana, anteeksi. Älkää bannatko.Siis miten mä olen ollut siinä käsityksessä, että Pennanen opiskelee psykologiaa yliopistossa? Jos kyse on tuosta Hellstenin täydennyskoulutuksesta, niin onhan tuo ihan täysin eri asia kuin yliopistotutkinto, joka valmistaa kriittiseen ajatteluun ja antaa varmasti aika paljon laajemman käsityksen psykologiasta. Siinäkin kun on käsittääkseni aika paljon erilaisia tutkimussuuntauksia. Kyllä tämä ainakin itselleni on valtavan merkittävä ero - Hellstenin koulutusta sinällään väheksymättä. Mutta nuo tuon kaltaiset koulutusohjelmat on kai vähän villi länsi, eikä niistä valmistuneet voi esim. käyttää Valviran myöntämää psykoterapeutin ammattinimikettä.
Tarkoitukseni ei ole väheksyä ketään henkilöä tai mitään koulutusta, mutta yllätyin vaan.
Noilla kahdellahan on You Tubessa ihan video, missä kilvan komppaavat toisiaan.Äh, eikai se Pennanen oikeasti mikään Tommy Hellstenin seuraaja ole?
Eihän Hellsten edes ole mitään psykologiaa. Hän ei ole psykologi (eikä psykiatri, vaikka se ei nyt tähän liitykään), eikä omien ilmoittamien titteliensä mukaan edes psykoterapeutti (joka on Valviran suojaama nimike) vaan vain "terapeutti" (jollain saaa ilmoittaa kuka vaan olevnasa). Hellstenin kirjat ovat todella pahasti self-help -tyylisiä elämäntaito-oppaita ja niissä on todella pahaa keittiöpsykologian vaaraa jatkuvasti, johtuen ihan siitä että kaverilla ei ole mitään virallisia kyvykkyyksiä psykologisiin asioihin, mieshän on teologi.
Ihan sydämellinen ja hyväätahtova mies varmasti, mutta olen kyllä ennen kaikkea häkeltynyt jos Pennanen on joku Tommy Hellstenin oppilas. Mulle jopa tämä selittää todella paljon tapahtunutta.
Kyllä, olen näihin tutustunut koska pikkuveljeni jolla on elämässä ollut vaikeaa oli jossain vaiheessa aivan hurahtanut näihin ja kuvitteli Hellstenin kirjoista löytävänsä jotain apua.
Moni voi löytää noista Hellstenin ajatuksista merkityksellisyyttä ja suuntaa elämäänsä ja olen onnellien kaikkien puolesta jotka löytävät, mutta toisaalta objektiivisesti tarkasteltuna Hellsten on ihan hörhöilyn rajamailla taiteilevaa tavaraa. Kuitenkin vain rajamailla, en sano että on hörhöilyä. Ja on todella vaikea nähdä miten hemmetissä Hellstenin pehmeä ja rakastava ote auttaa jääkiekkojoukkueen suorittamisessa.
Mun leuka on lattialla.
Äh, eikai se Pennanen oikeasti mikään Tommy Hellstenin seuraaja ole?
Kyllä Pennanen Hellstenin oppeja on ammentanut.Ihan sydämellinen ja hyväätahtova mies varmasti, mutta olen kyllä ennen kaikkea häkeltynyt jos Pennanen on joku Tommy Hellstenin oppilas. Mulle jopa tämä selittää todella paljon tapahtunutta.
Voi luoja paratkoot. Eikö ton rentouden olis voinu hoitaa ihan kuuntelemalla valaiden paritteluääniä kuten joskus muinoin. Vaikka kyseessä oli Haikuri, niin jotenki ajattelin että voihan näissä "huhuissa" jotain totuuden perääkin olla. Oon aivan varma että jonain päivänä näitä kopin tapahtumia tulee esiin ja julki jossain.Kyllä Pennanen Hellstenin oppeja on ammentanut.
Haikuri kertoi, että Pennanen oli tuonut koppiin kaiken maailman huuhaata. Mitä itse olen kuullut tuo pitää paikkansa. Siellä on ollut mm. Zumbaa ja kaiken maailman rentoutusharjoituksia
Itsekin olen lukenut lukuisia Hellstenin kirjoja. Ainoa niiden anti on ollut jonkinlainen ymmärryksen lisääntyminen alkoholistin lapsen sielunmaisemasta, joka Hellsten itse on. On siis alkoholistin lapsi ja itsekin ollut juoppo. En kyllä elämäntapaoppaiksi miehen kirjoja suosittelisi.
En tiedä / muista, mutten ihmettelisi, jos joku Jortikka olisi joskus tehnyt saman. Toki täytyy sanoa sekin, että tuskin tuo kättely on muutenkaan ihan samalla lailla mennyt joka vuosi sieltä vuodesta 1975. Pelaajat totta kai ovat aina kätelleet ottelun ja ottelusarjan jälkeen.Hienosti on avattu ihmisyyttä johtajuuden takana. Kysyn kuitenkin, että onko moista nähty aiemmin, että joukkueen valmennus ei olisi tullut kentälle tappion jälkeen kättelemään vastustajaa?
Tällaiseen käsitykseen on moni päätynyt mutta mistä ihmeestä se on lähtöisin?Itsekin luulin, että Pennanen opiskelisi psykologiaa yliopistossa. Googlettamalla löytyy helposti Pennasen vastaanoton sinut jotka eivät kerro hänen päteyydestään mitään muuta kuin, että hän on "Ihminen tavattavissa -terapeuttiopiskelija".
Mielikuvat tulivat itselleni siitä, että Pennanen itse, tai toimittaja puhui lehtijutuissa psykologian opinnoista. Jos olisi ollut puhetta terapeutin opinnoista, niin siitä muodostuisi ainakin itselleni toisenlainen mielikuva, joka olisi lähempänä tätä totuuttaTällaiseen käsitykseen on moni päätynyt mutta mistä ihmeestä se on lähtöisin?
Samoin kuukkelin apuun turvautuen en löytänyt yhdenkään toimittajan tekemää juttua P.A:n psykologian opinnoista tai valmistumisesta ammattiin. Kriittisesti ajatellen ihmettelen, että itsekin ostin melko sokeasti tämän uskomuksen; psykologiaa on todella vaikeaa päästä opiskelemaan yliopistoon ja kyllä se loppututkinto jokusen vuoden ottaa. Millä ihmeen ajalla Pennanen olisi sen hiljattain suorittanut ? Harva nero kirjoittaa gradunsa tuosta vaan kaiken muun ohessa.
HENKINEN puoli ja sen valmennus on asia, jota pelaajien mukaan Pennasen Ilveksessä painotetaan poikkeuksellisen paljon. Ilveksessä on kauden aikana harjoiteltu esimerkiksi erilaisten tunteiden ja tilanteiden käsittelyä.
Eikä ihan sattumalta. Pennasen on tänä keväänä määrä saada valmiiksi yliopistotason psykologian tutkinto, jota hän on työstänyt kuuden vuoden ajan.
Eikös tämä ollut jyväskylässä? Muistaakseni meni suoraan raksilasta valmistujaisiin syksyllä.Tässä Aamulehden pudotuspelien alla julkaistussa haastattelussa sanotaan selvästi että Pennanen suorittaisi yliopistotason psykologian tutkintoa:
Ehkä nyt ilmitulleiden huhujen valossa voisi joku noheva toimittaja selvittää missä yliopistossa tuota tutkintoa suoritetaan.