Valmentaja ei voi tuomareille mitään. Osa tuomioista on ollut erikoisia. Mutta totta puhut, likaa jäähyjä otetaan.Turhat jäähyt pois,niin ollaan vahvoilla. Siinä on valmentajilla tekemistä.
Musta on hauskinta ettei tähän tarvi edes eritellä että "voitetun paikallisen jälkeisenä..."Koska oltiin viimeksi voitettu paikallisen jälkeisenä päivänä, kun vastassa ollut levännyt jengi?
Liigalizessä puhutaan että Olli Jokinen olisi Pennasen sijaan ollut Ilveksen ykkösvaihtoehto ensi kauden valmentajaksi.
Paha sanoa pitääkö paikkaansa, itse en ihan usko. Karua kyllä jos noin on ollutJustiinsa kuuntelin saman. Lisäksi potkujen kulku olisi ollut seuraava:
1. Myrrälle ja Ojaselle tekstarit 9.00 ja 9.15 toimistolle
2. Valmentajien kopissa vitsailtu keskenään että hehheh,nyt meille varmaan tulee kenkää. Saarinen oli mukana kopissa ja vitsissä.
3. Kenkää tuli.
Potkuja ei voi antaa mukavasti. Parempi kerta laaki kuin pitkä kidutus.Paha sanoa pitääkö paikkaansa, itse en ihan usko. Karua kyllä jos noin on ollut
Jep. Olen aiemminkin kuullut ja miettinyt tällaista "no nyt tulee varmaan potkut hehheh" vitsailua silloin, kun oikeasti tulee ne potkut. On varmaan erikoinen fiilis. Mitäköhän Pasi tässä tilanteessa ajatteli, mikäli tämä pitää paikkaansa?Potkuja ei voi antaa mukavasti. Parempi kerta laaki kuin pitkä kidutus.
Taisi olla aikamoinen ulospuhallus kun väisti luodin.Jep. Olen aiemminkin kuullut ja miettinyt tällaista "no nyt tulee varmaan potkut hehheh" vitsailua silloin, kun oikeasti tulee ne potkut. On varmaan erikoinen fiilis. Mitäköhän Pasi tässä tilanteessa ajatteli, mikäli tämä pitää paikkaansa?
Paha sanoa pitääkö paikkaansa, itse en ihan usko. Karua kyllä jos noin on ollut
Kyllä mäkin olisin Pennaseen enemmän kallistunut, mutta ei se Jokinenkaan ois hassumpi ollut. Mut eikös se Tapparalle ollut sanonu kiitos ei kiitos, tiedä ny sit näistäMielenkiintoista. Ite oisin valkannut Pennasen ilman muuta. Kaikista valmentajista korkeintaan J. Jalosen ensin olisin ottanut
Kyllä mäkin olisin Pennaseen enemmän kallistunut, mutta ei se Jokinenkaan ois hassumpi ollut. Mut eikös se Tapparalle ollut sanonu kiitos ei kiitos, tiedä ny sit näistä
Eiköhän sitä ole molemmat tamperelaisjoukkueet olleet sekä Jokisen että Pennasen perässä.
Liigalizessä puhutaan että Olli Jokinen olisi Pennasen sijaan ollut Ilveksen ykkösvaihtoehto ensi kauden valmentajaksi.
Voiko olla esimerkiks, et Ilves on haastatellut OJ:ta ennen Pennasta, jolloin syntynyt jollekin käsitys, että Ilveksen ykkösvaihtoehto olisi ollut OJ.Tälläistä itsekin kuulin ja kirjoitin muutamaa päivää ennen Pennasen tulosta tänne. Pennasen case on mielenkiintoinen. Toki tämä on areenalta, joten värikynää voi olla mukana.