Kyllä Ilves kärsii edelleen Myrrä-Ojanen-pelitavattomuudesta,
Höpöhöpö.
CHL-taival on osoittanut ettei Ilveksen Myrrä-pelillä pärjää oikeasti.
… ja huutonaurut perään.
Chl-pelit loppui eilen kauden heikoimpaan esitykseen ja sen takana oli pendo-raipen kokoonpanomuutokset ja joukkueen epäonnistunut valmistaminen peliin.
Jatkopaikka oli eilen omissa käsissä ja piste.
Kyllä Ilves kärsii edelleen Myrrä-Ojanen-pelitavattomuudesta, sillä tuota ei ole voitu kääntää.
Menee sarjaan naurettavaa ja noloa.
Pelitavattomasti kolme kautta melko kovat tilastot. Tämän voi mapittaa samaan kansioon kuin tieto siitä ettei myrrällä voi voittaa.
Myrrä oli samalla polulla kuin virta lukossa. Neljäs kausi alkanut jonka myös virta tarvitsi mestaruuteen, ja oltiin ykkösenä ”pelitavattomasti”?
Ylipäätään, mutuiluna vielä koko tapahtuneeseen.
Itse uskon että raipe oli pelinappula koko keississä. Raipe tuotiin tuomasn saumattomuutta ja ”pehmentämään” ilvesikonina varsinaista peliliikettä.
Raipe oli pelaajille tuttu, ja pennaselle tuttu. Tuskin sattumaa.
Laajat on verkostot joukkueiden sisällä ja ympärillä , ja on melkoisen varmaa että käry on päässyt tulevasta myrrä- ojasen nokkaan jo ennen virallista irtisanomista.
Itse olen riidellyt asioiden kanssa enkä mittaile valmentajien pippeleitä.
Totta hitossa toivon että ilves menestyy, mutta en ole vakuuttunut toimiiko pennanen- raipe? Eilen nähtiin kolikon toista puolta.
Toinen asia. Joukkue on koottu myrrän pelisapluunaan ja pitkällä ajalla myrrän vaatimustasolla ja nyansseilla valmennettu.
Herättää kysymysmerkkejä.