Fleda
Luonteeltani olen optimisti.
Mihin nämä sun totuudet aina perustuu? Jotain lähdemateriaalia ois kiva päästä selaamaan. Jäätävät on seurannat ja tilastot ihmisten ajatuksista sulla aina. Huomaa, ajatuksista. Vai räksyttäisitkö sittenkin tyhjää puhetta?Jep, mutta 95% näin teki. Palstatotuus ollut että valmentajan vastuulla että ollaan joukkueena ja yksilöinä 100 prosenttisesti valmiita kun kiekko putoaa jäähän.
Itse myös hölmönä olettanut että ammattipelaajalla vastuu työstään.
Muutenkin hieman mautonta, että olit hiljaa tasan paikallispelistä eiliseen tappioon ja sen jälkeen taas räksyttänyt herkeämättä omaa agendaas. Ja se, että tiedän tämän kertoo omaa kieltään tämän palsta-alustan blokkausominaisuuden toiminnasta: olet sillä listalla ollut itselläni jo vuosia.
En tiedä mitä hyödyt palstan pilaamisesta tällä täysin tyhjänpäiväisellä paasaamisella ja hatusta vedetyillä faktoilla, mutta toivon että kesytät perkeleesi ja saat joskus rauhan.
Antti Pennanen on hurjan hyvä valmentaja. Jouko Myrrä on myös hyvä valmentaja. Jos Antin aikana hävitään, niin se ei tarkoita näiden kummankaan asian mitätöitymistä. Kaikki häviävät joskus. Toinen on ollut remmissä 4 peliä, toinen vuosia. Heitäppä faktana prosentit mun ajatuksista tästä.