Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Hukkaan heitetyt minuutit oli katsoa tuo pidempi haastattelu.
Puhuin puhuin ja vielä kerran puhuin tästä aiheesta jo talvella. Ei se meininki ollut mukavaa pelaajilla.Haista Pennanen vittu. Sulla on Eemeli Suomi, Joona Ikonen, Niklas Friman, Jarkko Parikka ja muita meidän Ilvekselle pelaavia ja iniset sitoutumisesta. Haista vittu
Jaahas, no eipä tästä saanut juurikaan mitään uutta irti. Kiitosta kannattajille kauden osalta kokonaisuudessaan ei vieläkään herunut tässä haastiksessa.
Blääblää.
On se vallan kamalaa kun buuataan. Ja pitääkö ne lapset tuoda sinne jos eivät kestä vähän kovempaa huutelua. Kyllä oli taas sellaistakin selittelyä ettei mitään rajaa ja tietysti piti vähän kyyneliäkin tirauttaa jotta sympatiapisteet saataisiin maksimiin. Kuvottava äijä, ei ota mitään vastuuta itse.Ei Pendo välttämättä pelännyt itsensä puolesta. Sain haastiksesta kuvan, ettei halunnut vaihtoaition takana olevien lastensa kuulevan sitä kaikkea paskahuutelua ja solvausta. Ja buuashan siellä koko katsomo. Ymmärrän tuonkin pointin.
EDIT: vaikka heikosti.
Ja haluaako jakaa kiitoksia, ylipäätään jos tullut enemmän ja vähemmän uhkailuja kauden mittaan.Kauden aikana tuli. Huonon lopun ja loppubuuauksien jälkeen selvä, ettei nyt vielä tule. Varmasti hetken päästä antaa myös faneille kiitosta. Vähän kuten fanit joskus myöhemmin muistaa Palveen pisteet runkkarissa, vaikka nyt ei paljon hyvää hänelle heru...
Se vähä mitä olen seurannut kauden jälkipyykkiä, niin yhdeksi koetuksi ongelmaksi olen lukemani perusteella mieltänyt juurikin sen, että ulospäin ne puheet on aina olleet likipitäen täydellisen puheenkirjoituksen kaavasta, mutta teot tai puheet johonkin toiseen suuntaan ei ole välttämättä olleet sitten sinne päinkään.Kaikesta huolimatta todella hyvää ja järkevää puhetta Pendolta, lapsista ja nuorista.
Lisäksi hyvää puhetta siitä sitoutumisesta, yksilöiden ja pelaajien vastuusta.
Pennanen ei tässä sopassa ole ollut yksin. Kaikki sössivät.
Kaikesta huolimatta tälle hatunnosto. Toivottavasti Pennanen jatkaa tämän asian parissa puhumista!Kaikesta huolimatta todella hyvää ja järkevää puhetta Pendolta, lapsista ja nuorista.
ei vittuOn se vallan kamalaa kun buuataan. Ja pitääkö ne lapset tuoda sinne jos eivät kestä vähän kovempaa huutelua. Kyllä oli taas sellaistakin selittelyä ettei mitään rajaa ja tietysti piti vähän kyyneliäkin tirauttaa jotta sympatiapisteet saataisiin maksimiin. Kuvottava äijä, ei ota mitään vastuuta itse.
Mies puhuu pelaajien sitoutumisesta mutta huhujen mukaan ei tullut toimeen Eemeli Suomen kanssa…
Silloin joku on päin helvettiä
Voimia. Koita jaksaa vaikka sulla varmasti koville ottaakin kun faktoja puhutaan.ei vittu