Antti Pennanen - Ilveksen päävalmentaja 2022-2024

Ilves97

Luottopelaaja
Pennanen huolissaan valmentajista ja pelaajista, sitoutumisesta.

Ei ainakaan nähnyt huolta edeltäjästään vaan vaati aloittavansa ilves pestissä välittömästi.
Ei tuolloin tullut tälle psykologille mieleen vaikutukset pelaajistoon, yksilöihin.

Vahvasti mennyt oma etu edellä.

Kuten myrrä taisi haastattelussaan sanoa, ”Sitä saa mitä tilaa”.

Onnea leijonille.
Miettikö se edeltäjä näitä kun sahasi apuvalmentajana Kiven alta oksaa? Tai kun sanoi, että Raipen tulo tiimiin on ok, mutta ei sitten ollutkaan? Tai kun haukkui valmentajien kopissa oman kasvatin Kolppasen? Tai kun erotti Vartiaisen joukkueen toiminnasta?

Ehkä sitä tosiaan saa mitä tilaa. Nyt ei paikkoja löydy kuin Kouvostoliiton betonihelvetistä.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Juu kun ei ollu mitään pointtia, kohta varmaan joku tulee sanoon että ”menis ulkomaille futismatsiin, sielä sitä huutelua tuleekin”.

Mutta jatkakaa vihaamista kun jotain pitää nyt saada syyttää siitä että 30 ihmistä veti hommansa ihan vihkoon. Kyllä se kohta helpottaa. Syksy tulee nopeesti ja saadaan uudet vihan kohteet.
Oot sä kyllä melkoinen velikulta.:DPuolustele nyt sitten vaikka maailman tappiin tuota pelleä. Itseltä meni kaikki kunnioitus kyseiseen hermanniin.

toskala

Luottopelaaja
Sano nyt miten puolustelin?

Koska joka ikisessä vastauksessa sinä vedät tuon MUTTA KUN SE ILVES-YHTEISÖ ON NIIN VAATIVA JA ASIATON JA HUUTAA JA BUUAAA JA JA JA KAIKKEA PAHAA SE TEKEE - kortin. Joka ainoassa vastauksessa käännät tuon Pennasen kritiikin siihen että kannattajat on huudelleet ja laittaneet kamalat paineet. Pendo on tarinan uhri, ei konna.

Varmaan sen Ilves-yhteisön kamala paine on aiheuttanut senkin että Pennasen on pitänyt tällaisiin kamaliin hätävalheisiin turvautua.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Oot sä kyllä melkoinen velikulta.:DPuolustele nyt sitten vaikka maailman tappiin tuota pelleä. Itseltä meni kaikki kunnioitus kyseiseen hermanniin.
Minähän olen sanonut että vihkoon meni, mutta ei tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin. Pendo tietää sen itsekin.

Ihan samaan kastiin lyön koko joukkueen Eemeli Suomesta Joona Ikoseen ja Oula Palveesta Jarkko Parikkaan, vituiksi meni kaikilla.

En jaksa silti kaikkien heidän uraa haukkua aivan paskoiksi ja mennä henkilökohtaisuuksiin.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Koska joka ikisessä vastauksessa sinä vedät tuon MUTTA KUN SE ILVES-YHTEISÖ ON NIIN VAATIVA JA ASIATON JA HUUTAA JA BUUAAA JA JA JA KAIKKEA PAHAA SE TEKEE - kortin. Joka ainoassa vastauksessa käännät tuon Pennasen kritiikin siihen että kannattajat on huudelleet ja laittaneet kamalat paineet. Pendo on tarinan uhri, ei konna.

Varmaan sen Ilves-yhteisön kamala paine on aiheuttanut senkin että Pennasen on pitänyt tällaisiin kamaliin hätävalheisiin turvautua.
Kaikesta huolimatta todella hyvää ja järkevää puhetta Pendolta, lapsista ja nuorista.

Lisäksi hyvää puhetta siitä sitoutumisesta, yksilöiden ja pelaajien vastuusta.

Pennanen ei tässä sopassa ole ollut yksin. Kaikki sössivät.
Juu tässähän on paljon puhetta ihanasta Ilvesyhteisöstä.

Tuossa maikkarin jutussa Pennanen puhui todella järkevästi ja hienosti lapsista ja nuorista, siitä minä kehuin.

38 Special

Luottopelaaja
Ihan samaan kastiin lyön koko joukkueen Eemeli Suomesta Joona Ikoseen ja Oula Palveesta Jarkko Parikkaan, vituiksi meni kaikilla.
Ethän sä nyt Pendon kanssa samaan kastiin voi lyödä esim. loukkaantunutta Supia. Kyllä päävalmentaja on kokonaisuudesta eniten vastuussa.

Poissafoorumilta

Luottopelaaja
Niin no, Pendo yrittää puhua paljon isommista asioista kun jääkiekosta tai Ilveksestä tai jostain pelin tuloksista.

Mutta kun se ei riitä näille kaikille, on vain Ilves.

Vihkoon meni ja sen olisi toki voinut myöntää.
Hyvä, että puhuu. Sille löytyy aina aikaa ja tilaa. Nyt vaan pahasti sekoittuu asiayhteys, kun kannattajat vaativat puhetta itse suorittamisesta, mutta saadaankin laajaa näkökulmaa jääkiekon ulkopuolisiin asioihin. Väistämättä näyttäytyy ulospäin anti siltä, että välttelee vastuutaan.

ilvesperhe

Luottopelaaja
Taitaa jäädä ilveksen seuraaminen. Hieno seura aikanaan, ja upeita muistoja. Mutta en halua tulla mitenkään yhdistetyksi näihin vajaaälyisiin luusereihin, uhkailijoihin ja mitä lie.

Varmaan siellä on paha olla, tsemppiä.
Samaa se on some touhu joka puolella. En näe tässä foorumissa eroa muihin. Ja Hakamettässä aloitin huuhtelun kuuntelun 70-luvun alussa, ei ole asiat muuttuneet. Jos katsotaan vaikka venäjän touhuja nähdään ettei ihmiskunnassa ole älyllistä kehitystä tapahtunut vuosituhansiin, tekniikka on kyllä kehittynyt.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Hyvä, että puhuu. Sille löytyy aina aikaa ja tilaa. Nyt vaan pahasti sekoittuu asiayhteys, kun kannattajat vaativat puhetta itse suorittamisesta, mutta saadaankin laajaa näkökulmaa jääkiekon ulkopuolisiin asioihin. Väistämättä näyttäytyy ulospäin anti siltä, että välttelee vastuutaan.
Niin, onko sen paikka nyt sitten Maikkarin haastattelu missä ei kysytty asiasta mitään?

Onko se Pendon syy että Uotila ei kysy Ilves-faneista?

Itse odotan Ilvekseltä tuollaista ulostuloa. En Maikkarilta.

Poissafoorumilta

Luottopelaaja
Niin, onko sen paikka nyt sitten Maikkarin haastattelu missä ei kysytty asiasta mitään?

Onko se Pendon syy että Uotila ei kysy Ilves-faneista?

Itse odotan Ilvekseltä tuollaista ulostuloa. En Maikkarilta.
Miten asian näkee. Varmasti olisi mahdollisuuksia kertoa jossain mediassa suorittamisen tasosta. Ihmettelen, ettei ole tehnyt tätä.

Erikoiselta kuulostaa sekin, että Pennasta on kutsuttu haastatteluun vain ” kättelykohua” varten ja suostuu siitä vain. Yksi lause johonkin paikkaan kummasti jo antaisi merkkejä miehen miehisyydestä. ” nostan kädet ylös, en onnistunut.” Haisee isosti, että yritti pelastaa nahkaansa kiertämällä pelilliset syyt,

Jokatapauksessa todella vaikea tilanne, kuka on oikeassa. En itse ainakaan halua ottaa kantaa asiaa enää, kun ajattelee järjellä. Sen verran haluan uskoa Pendosta hyvää. Ei tuollaisia syytöksiä kannattajiin kohdisteta, jos taustalla ole häiriöitä jatkuvasti.

Viimeksi muokattu:

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Olishan tuo pitänyt katsomattakin arvata, ettei kanava joka televisioi Suomen pelit mm-kisoissa tietenkään aseta Anttia huonoon valoon. Nyt saatiin miehestä uhri ja tuulipukukansan sympatiat mahdollisesti.

King98

Luottopelaaja
On tietysti mutta ne pelaajat siellä kentällä on. Olen tästä jo puhunut aiemminkin että koutsien roolia korostetaan ihan liikaa. Pelaajien peli.
Ja koutsit määrää pelitavan ja mahdollisen reagoinnin pelin aikana. Taphtuiko mielestäsi paljon reagointia Kalpa sarjan aikana kun mikään ei toiminut? Ei siellä herätelty joukkuetta mitenkään.. sokeakin näki että koko joukkue aivan kipsissä

ipa1970

Luottopelaaja
Miettikö se edeltäjä näitä kun sahasi apuvalmentajana Kiven alta oksaa? Tai kun sanoi, että Raipen tulo tiimiin on ok, mutta ei sitten ollutkaan? Tai kun haukkui valmentajien kopissa oman kasvatin Kolppasen? Tai kun erotti Vartiaisen joukkueen toiminnasta?

Ehkä sitä tosiaan saa mitä tilaa. Nyt ei paikkoja löydy kuin Kouvostoliiton betonihelvetistä.
Pelkkiä kuulopuheita vai onko heittää lihaa luiden ympärille?

Fakta on että myrrän vaihto pennaseen oli iso virhe.

Olisi syytä sielläkin jo huomata mikä ero penkin takana on isolla ilves sydämellä ja pinssittömällä taskubiljardi mestarilla.

Toisilla tosin käy älytön tuuri.
Pennanen sai puuhastelullaan maju- pestin ja sinäkin sait jatkaa foorumilla.

Ymmärrän että pendo harmittaa mutta Kuvittelisi teikäläisenkin jo lopettelevan tuon pendon perseen nuoleminen.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Ja koutsit määrää pelitavan ja mahdollisen reagoinnin pelin aikana. Taphtuiko mielestäsi paljon reagointia Kalpa sarjan aikana kun mikään ei toiminut? Ei siellä herätelty joukkuetta mitenkään.. sokeakin näki että koko joukkue aivan kipsissä
Niin kuten sanoin, kaikki vetivät vihkoon, pelaajistosta valmennukseen.

Ilves97

Luottopelaaja
Pelkkiä kuulopuheita vai onko heittää lihaa luiden ympärille?

Fakta on että myrrän vaihto pennaseen oli iso virhe.

Olisi syytä sielläkin jo huomata mikä ero penkin takana on isolla ilves sydämellä ja pinssittömällä taskubiljardi mestarilla.

Toisilla tosin käy älytön tuuri.
Pennanen sai puuhastelullaan maju- pestin ja sinäkin sait jatkaa foorumilla.

Ymmärrän että pendo harmittaa mutta Kuvittelisi teikäläisenkin jo lopettelevan tuon pendon perseen nuoleminen.
No Ville Kolppanen ja Taavi Vartiainen ihan itse puhuivat näistä asioista Greippi Podcastissa. Raipen kirjassa puhuttiin tästä valmennustiimiasiasta, ja siinä tuosta puhui Tinkekin. Sinullahan ei taida itseasiassa olla lihaa luiden päälle tälle "Pendo vaati aloittamista aiemmin"-väitteelle. Usko tai älä Myrräkin kykenee varmasti tekemään paskoja juttuja ja Pendo hyviä. Elämä harvoin on Star Warsia, jossa on hyvikset ja pahikset erikseen. Sinulle selkeästi näin on. Minä kyllä tunnistan kuinka paljon hyvää Myrrä Ilveksen eteen teki, etenkin junnuissa. Kaikkea hyvää Kouvolaan.

Mitäs Pendon perseen nuolemista tässä on ollut? Monta kertaa olen jo sanonut, että isoin vastuu playoffeista on valmennuksella, joka ei pystynyt reagoimaan KalPan pelaamiseen ja olen myös puhunut niistä asioista mitä pelissä olisi minun mielestäni pitänyt muuttaa. Sitä mitä Myrrä olisi tästä materiaalista saanut irti ei saada koskaan tietää.