Mistä vitusta minä tiedän miks alisuoritti. Oisin valmentaja jos tietäisin.Miksi alisuoritti?
Tappara ja pelsut, kerro alisuorittajat?
Rehellisesti pitää tätä ”kuvaa” katsoa.
Itse pidän ongelmana koskelaa.
Kun sanottu että myrrä ei ollut organisaation tasoinen päävalmentaja, pidän että koskela ei ole tämän organisaation tasoinen utj.
Kun tarkastelee tätä kautta kesästä lähtien, niin tappara on tuossa niin paljon meitä edellä.
Minä en usko että koskelan aikana voitetaan mestaruutta.
Pennanen jätti jälkeensä ison kysymysmerkin.
Jos joku väittää että täytti odotukset, varmasti valehtelee.
Jättikö Pennanen Bloodin kättelämättä ja heitti pullon jäälle kuten huhutaan ? Mikä pelle jos näin. Kyllä tulee myrrä ikävä. Oltas varmasti oltu finaaleissa.
Ja tässä varmaan on siis faktaa, varmaan tuon palstan luotettavin nimimerkki.
Ei rosterin kokoaminen ja hankinnat täysin nappiin ole menneet viime aikoina, ja valmennuskin edelleen kysymysmerkki. Jos siis sama TOISTUU, niin onko urheilujohto immuuni muutoksille? Onko heillä suojatyöpaikka?No koko organisaatioko pitää myllätä ylösalaisin ja aloittaa alusta? Ehkä vaik kuin sylettää ni hieman pitää olla pitkäjänteisyyttä. Käytännössä melkein kaikki muut paitsi Mäntykivi alisuoritti pleijareissa. Sieltä se ratkaisu sarjaan tuli. Meillä floppasi kärki jätkät täysin Pelicans sarjassa.
No sitten toivotaan että pendo tietää.Mistä vitusta minä tiedän miks alisuoritti. Oisin valmentaja jos tietäisin.
Harvemmin ne finaalijoukkueet alisuorittaa. Alisuorittiko IFK, Kärpät tai TPS vai oliko Ilves (Koskela) se kauden suurin ja ainoa luuseri? Jos Ilves on neljän joukossa viidenneksi suurimmalla pelaajabudjetilla, niin ihan suht hyvin osuu odotuksiin, eikös?Miksi alisuoritti?
Tappara ja pelsut, kerro alisuorittajat?
Rehellisesti pitää tätä ”kuvaa” katsoa.
Itse pidän ongelmana koskelaa.
Kun sanottu että myrrä ei ollut organisaation tasoinen päävalmentaja, pidän että koskela ei ole tämän organisaation tasoinen utj.
Kun tarkastelee tätä kautta kesästä lähtien, niin tappara on tuossa niin paljon meitä edellä.
Minä en usko että koskelan aikana voitetaan mestaruutta.
Pennanen jätti jälkeensä ison kysymysmerkin.
Jos joku väittää että täytti odotukset, varmasti valehtelee.
Luulen että tulee muuttamaan myös pelitapaa. Lähinnä hyökkäyspeliä. Oman- ja keskialueen hyökkäyspeliä. Nyt jätti Myrrä-kiekosta paljon juttuja peliin, koska hyppäsi penkille kesken kauden.Tulee olemaan ens kaudella vahvempi ku pääsee rakentamaan itse joukkueen. Ehkä
Yllättävää, että Espoon suunnalta saavuttiin haaskalle jatkamaan turvalliseksi valitulla linjalla. Vähän vihjailuita ja tietäjän esittämistä heikolla hetkellä ja taas ilman minkäänlaisten faktojen pöytään lyömistä. Ja turha vaivautua nyt taas millään "joku päivä haluan Myrrän takia kertoa totuuden"-paskanjuhannoilla vastaamaan. Lyö faktat tiskiin tai älä sitten sano mitään. Kiitos!Isona Myrrä ystävänä tunnen pahoin Ilveksen pelaajiston puolesta tästä kaudesta. Kaikki hyvä katosi ja ilo lähti. Tulos ei parantunut. Viimeinen kausi Myrrällä oli käsissä projektissa ja se vietiin Tillun itsekeskeisyyden takia. Pendon vika ei ole, Koskela kantakoon vastuun täysin.
Tuliko nyt parempi mieli, kun pääsit vaihteeks tällaista nollatason höttöä kirjoittamaan? Konnan ja muutaman muunkin pelaajan haastattelusta tuli ilmi, että vaatimustaso nousi kun Pendo tuli taloon. Vaatimustaso nousi=ilo vietiin?Isona Myrrä ystävänä tunnen pahoin Ilveksen pelaajiston puolesta tästä kaudesta. Kaikki hyvä katosi ja ilo lähti. Tulos ei parantunut. Viimeinen kausi Myrrällä oli käsissä projektissa ja se vietiin Tillun itsekeskeisyyden takia. Pendon vika ei ole, Koskela kantakoon vastuun täysin.
Isona Myrrä ystävänä tunnen pahoin Ilveksen pelaajiston puolesta tästä kaudesta. Kaikki hyvä katosi ja ilo lähti. Tulos ei parantunut. Viimeinen kausi Myrrällä oli käsissä projektissa ja se vietiin Tillun itsekeskeisyyden takia. Pendon vika ei ole, Koskela kantakoon vastuun täysin.
Runkosarjassa toinen sija ja puolivälierissä voitettiin vastustaja 4-1. Viime kaudella hävittiin viimeinen kierros runkosarjassa Sportille, pudottiin runkosarjassa sijalle kolme ja otettiin vastaan playoffeihin Kärpät, joka voitettiin vaivoin 4-3. Välierissä pataan 4-2.Kaikki hyvä katosi ja ilo lähti.
Ei ollut standuppia sanois Kolppas Ville.Mitä iloista Jokke sitten aina viljeli? Stand upia pukkarissa?
Jätti jossittelun miten Myrrän kans ois käyny mut tietojeni mukaan syytät väärää tahoa Tillua ku ylempää löytyy todelliset syylliset.Isona Myrrä ystävänä tunnen pahoin Ilveksen pelaajiston puolesta tästä kaudesta. Kaikki hyvä katosi ja ilo lähti. Tulos ei parantunut. Viimeinen kausi Myrrällä oli käsissä projektissa ja se vietiin Tillun itsekeskeisyyden takia. Pendon vika ei ole, Koskela kantakoon vastuun täysin