Ilves97
Luottopelaaja
Kerro, että et ymmärrä alkoholismia sanomatta, että et ymmärrä alkoholismia.Sanotaan vaan.
Käsittääkseni ekana ilvesvuotena Konna oli kuten muutkin.
Kerro, että et ymmärrä alkoholismia sanomatta, että et ymmärrä alkoholismia.Sanotaan vaan.
Tää nyt vaan kuulostaa siltä, että Pendo on syyllinen kaikkeen. Pendon pelitapa liikaa konnalle niin hän ajatteli hotkia viskiä päivät pitkät…Kyllä alkoholistiperheen lapsi ymmärtää mikä on alkoholismi. Oma kokemus on se, että ainakin meillä joku tapahtuma sen kunnon rännin aina laukaisi.
Tämän vuoksi arvailin josko perinteiselle hokijätkälle olisi tuo Antin tapa ollut yksinkertaisesti liikaa.
No, spekulointini on jo pahoittanut monen mielen. Joku jopa syyttää minua Antin syyttämisestä vaikka viestini oli kaukana syyttämisestä.
Sovitaan, että arvailullani on 0% todennäköisyys olla totta niin saadaan rauha maahan.
Näin kirjoitit kuitenkin päivä sarjan päättymisen jälkeen:Viime kaudella mun mielestä Ässätkin oli pelitavallisesti Ilvestä edellä jo puolivälierissä, mutta niillä oli aivan liian kädetön ryhmä menemään jatkoon Ilvestä vastaan.
Yön yli nukuttu. Ilves välierissä.
Mun mielestä oltiin selvästi parempi joukkue. Taitotasossa valtava ero mikä oli mielestäni isoin tekijä Ilveksen paremmuudessa.
Ilves teki Ässiä vastaan tarvittavan, ei juuri enempää.
Itse näkisin, että parantaa täytyy reilusti mikäli finaaleihin mielii päästä. Uskonkin Ilveksen pystyvän parantamaan reilusti vaateen kasvaessa.
Ohan niitä naapurin mestaruuksissakin ollut usein puolivälierissä ei vielä lähelläkään mestaruustasoista pelaamista ja niin vaan ovat paranteet koko pleijareiden ajan. Tähän uskon Ilveksenkin osalta ainakin välierien osalta vielä.
En tarkoittanut pelitapaa vaan pään valmentamista joka ei käsittääkseni mennyt maaliin alkuunkaan.Tää nyt vaan kuulostaa siltä, että Pendo on syyllinen kaikkeen. Pendon pelitapa liikaa konnalle niin hän ajatteli hotkia viskiä päivät pitkät…
Eiköhän Konnalla ollut siellä yksityiselämässä ne ongelmat. Siellä ne myös pitäisi pysyäkkin. Avioerot sun muut..
Tää pelitapa ja konnan alkoholismi ei kulje käsikädessä. Naurettavaa spekulointia.
Niin. Mukava ku joku jaksaa kaivella näitä vanhoja kirjoituksiani ite en jaksa. No ei tuo ristiriidassa ole tämän päivän kirjoituksiini mun mielestäNäin kirjoitit kuitenkin päivä sarjan päättymisen jälkeen:
Pendo veti kaksi kautta vihkoon.
On joo voittanu aikoinaan, mutta tällä hetkellä Antti on aivan kujalla.
Voisko ekan kauden poffitehottomuus joutua ainakin osittain siitä, että Pendo se osaa tehokkaasti pistää kuupan jumiin. Voi myös vain arvailla olisiko parjaamani Konna lähtenyt ryyppään jos penkin takana olisi ollut eri valmentaja. Näihin ei saada ikinä täysin varmaa vastausta.
Itse olin koko runkosarjan huolissani vaikka tietäjät perusteli jos vaikka miten.
Pendo on absoluuttisesti huonointa mitä Ilvekselle on lähihistoriassa tapahtunut.
Tilastot ei näyttäneet Pelicansia vastaan tasaisilta vaan Ilves vei tilastollisesti. KalPa taas vei Ilvestä vastaan tilastoja.
Minä puhuin Pennasesta ja hänen roolista tuossa Konnan hoidossa.Sanotaan vaan.
Kiitos Pendo mestaruudesta!Täytyykö nyt ymmärtää, että jos viimekauden pronssi oli osittain Myrrän ansiota, niin ensi kauden mahdollinen mitali olisi sitten ainakin osittain Pennasen ansiota?
Millä logiikalla?Täytyykö nyt ymmärtää, että jos viimekauden pronssi oli osittain Myrrän ansiota, niin ensi kauden mahdollinen mitali olisi sitten ainakin osittain Pennasen ansiota?
Kiitos Pendo mestaruudesta!
Ei sitä nyt heti tarvitse jättäytyä foorumilta pois jos joku on eri mieltä tai vittuilee.En tarkoittanut pelitapaa vaan pään valmentamista joka ei käsittääkseni mennyt maaliin alkuunkaan.
Varmaan siellä on ollut sitä sun tätä mistä ei edes tarvitse tietää. Toki pienistä puroista ne isot joet syntyy.
No, lopetan naurettavat spekulointini palstalla missä 90% viesteistä on spekulointia. Te kaikkitietävät ja oikeinspekuloivat voitte jatkaa kun taas yksi valtavirran mielipidettä vastustava tippuu pois.
Älkääkä jatkossa liikaa naureskelko Tapparan foorumin sensurointiin modejen puolesta. Tällä palstalla on hyvät modet, mutta tämä äänekäs ja kaikkitietävä ydinporukka hiljentää toisinajattelijoita kovalla prosentilla.
Loppuun vielä sanon sen, että syksyllä en halunnut missään nimessä Konnalle menestystä, mutta nyt asialla ei ole minulle mitään merkitystä. En menetä siinä mitään kuten en menetä siinäkään, että hyppään täältä pois.
Kaikkea hyvää. Ehkä me vielä joskus jotain voitetaan.
Meinaatko, että meidän anonyymien foorumi kirjoittelijoiden asenteella olisi jokin merkitys siihen mitenkä Ilves suoriutuu kaukalossa?Kannattaisikohan joskus, varsinkin tässä vaiheessa, lähteä nöyrempänä kohti seuraavaa kannua?
Ehkä se kannu tulisikin sillä lähestymistavalla todennäköisemmin?
Kunhan kävi mielessä.
Toi on sun omassa päässä. Ketkä täällä on juhlineet etukäteen jotain mestaruuksia. Sinähän se toitotit, suorastaan jankkasit kuukausikaupalla, että tällä kaudella kelpaa ainoastaan mestaruus.Foorumi juhlinut tuon kauden päättymisestä asti ”tämän kauden mestaruutta”.
Niin , ehkä siinä on mukana jo jotakin karmaa kun tuo jatkuva ylimielinen hypetys näyttää toistuvasti näyttävän meille keskisormeaan ja päättyvän naapurin menestykseen.Meinaatko, että meidän anonyymien foorumi kirjoittelijoiden asenteella olisi jokin merkitys siihen mitenkä Ilves suoriutuu kaukalossa?
Mää uskon karmaan yhtä paljon kun hammaskeijuun, joulupukkiin, jeesukseen tai venäläiseen mediaan.Niin , ehkä siinä on mukana jo jotakin karmaa kun tuo jatkuva ylimielinen hypetys näyttää toistuvasti näyttävän meille keskisormeaan ja päättyvän naapurin menestykseen.
Ainakin nöyrällä kauteen lähdöllä kevät ei näytä näin nololta tällaisella heikommalla loppu tulemalla.
Tämä kirjoitus kertoo kirjoittajastaan paljon. Voimia.Niin , ehkä siinä on mukana jo jotakin karmaa kun tuo jatkuva ylimielinen hypetys näyttää toistuvasti näyttävän meille keskisormeaan ja päättyvän naapurin menestykseen.
Ainakin nöyrällä kauteen lähdöllä kevät ei näytä näin nololta tällaisella heikommalla loppu tulemalla.