No jos minä olisin seuran päällikkö, niin pelaaja maksaisi minulle sakkonsaPattura sanoi:Ainakin Hiitelän mukaan seura maksaa sakon liigalle ja se on sitten seurasta kiinni periikö summan pelaajalta.
El Reino sanoi:Tässä nimenomaisessa tapauksessa palkan periminen pelaajalta olisi oikea signaali. Muutenkin tällainen tulisi olla vakiotoimenpide kultakin seuralta.
vsop sanoi:Kukas nyt vastaa oikealla kovuudella jos Toivosta ym. yritetään teloa.
Jikomn sanoi:Kukas sitten puolustaa meidän äijiä kun Tapparan Kankaanperä ja Bonsaksen ottavat kohteekseen Niemen tai Toivosen? Olen melkoisen varma että Tapparan leiristä kosto seuraavassa paikallispelissä tulee ja että siitä ei edes rankaista ym. linjan mukaisesti. Aika näyttää, harmittaa vaan kun Tyrsky on pois koko tulevan kuuden ottelun vieraskiertueen.
Brooks sanoi:Mitä, jos tällaiset tyypit heivattaisiin kokonaan pois Liigasta, niin kenenkään ei enää tarvitsisi suojella ketään eikä kostaa mitään.
El Reino sanoi:Brooks sanoi:Mitä, jos tällaiset tyypit heivattaisiin kokonaan pois Liigasta, niin kenenkään ei enää tarvitsisi suojella ketään eikä kostaa mitään.
Juuri näin. Muissakaan lajeissa ei tarvita "suojelijoita" näitä "suojelijoita" vastaan? Kova peli tarkoittaa muuta kuin vastapuolen vahingoittamista.
Artsi sanoi:On näitä Kankaanperiä, Semireitä ja muita käytännössä joka joukkueessa.
Brooks sanoi:Artsi sanoi:On näitä Kankaanperiä, Semireitä ja muita käytännössä joka joukkueessa.
Niinpä. Ja se omituinen logiikka menee tähän tapaan:
Tyrväinen suojelee Toivosta ja teloo Kuuselan. Kankaanperä suojelee Kuuselaa ja teloo Toivosen. Että mitä järkeä siinä oikeasti on?
Mitä, jos Tyrväinen ja Kankaanperä tyytyisivät ottamaan keskenään kanadalaistyylisen showmatsin. Ketään ei telottaisi, kenellekään ei kostettaisi ja ne vähän kahjommat katselijat saisivat nähtäväkseen sitä, mitä halajavat.
Vai olisiko oikeasti jääkiekkoilun kannalta paras vaihtoehto, jos näistä Tyrväisistä, Kankaanperistä ja Ben-Amoureista päästäisiin tykkänään eroon? esimerkiksi tällaisilla kovilla rangaistuksilla?
Simma sanoi:No jos minä olisin seuran päällikkö, niin pelaaja maksaisi minulle sakkonsaPattura sanoi:Ainakin Hiitelän mukaan seura maksaa sakon liigalle ja se on sitten seurasta kiinni periikö summan pelaajalta.
Pattura sanoi:Ainakin Hiitelän mukaan seura maksaa sakon liigalle ja se on sitten seurasta kiinni periikö summan pelaajalta.
El Reino sanoi:Tapparan Leinonen jatkaa Aamulehdessä samalla mustavalkoisella ja omien sikailuilta silmät sulkevalla linjalla kuin keskustelupalstoille kirjoittava Tapparan fanien enemmistökin. Tyrväiselle olisi pitänyt antaa lisää kakkua Bonsaksenin mukiloimisesta, mutta Kankaanperälle ei olisi saanut tulla mitään, koska sikailun kohteena oli kiekollinen pelaaja. Bonsaksenin niitti kiekottoman Mustosen kupoliin jää luonnollisesti mainitsematta.
Siinä Mikko on oikeassa, että tuon tilanteen väärä tuomio oli alkusoitto rumille taklauksille. Bonsaksen ja Tyrväinen tuosta pihalle ja peli olisi kummasti rauhoittunut. Levosen olisi pitänyt näyttää heti, ettei tämä katso sormien läpi joukkueiden taitopelaajiin kohdistuvia sääntöjen rajamailla liikkuvia otteita.