Boikotti T*pparan isännöimiin paikallisiin.

Enää 4 yötä jouluun...

Tai siis siihen kun pääsee Nokia Areenalle kattoon Ilvesta!

Kaikki mukaan!

HELL YEAH!

Enää 4 yötä jouluun...

Tai siis siihen kun pääsee Nokia Areenalle kattoon Ilvesta!

Kaikki mukaan!

HELL YEAH!
Mene nyt vittuun jo tästä ketjusta trollaamasta. Osasto ja muu intohimoisempi väki ei ole paikalle tulossa ja asia on näin jämpti.

Kotona tiätty!

EDIT: Ihanan paljon vapaita lippuja vielä jäljellä perjantaille! Toivottavasti pysyykin niin. Vähän kyllä hetken aikaa mietin, että Tapparan vaihtoaition takana ois myös hyvin tilaa. Pitäisikö mennä porukalla sinne antamaan "60 minuutin paine" rääpimällä henkisiä solvauksia (hyvän maun rajoissa), ja antamaan vastusta sille iänikuiselle töyhtöhyyppä-äijälle joka siellä fist-pumppailee naapurin peleissä...
Sinne vaan vaihtoaition taakse päätä rääpimään! Mä olen harrastanut sitä Hakametsässä muinoin (tosin olin n. 10 vee silloin). Kippasi jollakin, oliko HPK:n pelaajalla, pikkuisen yli, kun kaverin kanssa hieman hiillostettiin kaikilla sanallisilla mukavuuksilla. Eikä jäänyt tämä harrastus suinkaan ainoaksi kerraksi.
Edit: en mä enää sitä harrasta.

Mää mietin että mitenkä joku kannattajaryhmä pysyisi trollaamaan paikallisvastustajaa tälläisessä tilanteessa. Ostettaisiin Tapparan fanisektorista halvimpia lippuja ja mentäisiin ”siviilit” päällä istumaan vierasfaneille tarkoitettuun lohkoon. Tilaa pitäisi olla koska boikotti. Sitten kun ottelua olisi pelattu joku 10min niin siviilitakki pois ja kauhee chänttäys ja liput esiin.

Eikös joku joskus jossain keski-Euroopassa luvannut supportata paikallisvastustajaa karsinnoissa, mutta lopulta kannusti just sitä toista.

Ei Tapen isännöimään paikalliseen tartte saada muuta, kuin joku teippaan Tapen penkin taa pleksiin meidän uuden kassarin kuvia. Menee puolella porukalla peli sekaisin ja toisella puolella niskat jumiin.

Takaisin