Torski
Tähtipelaaja
Kauden kohokohtia joo Ilveksen kotipelinä. Mouhojen ei.Ehdottomasti paikan päälle!
Näitä pelejä ei yksinkertaisesti voi missata!
Kauden kohokohtia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauden kohokohtia joo Ilveksen kotipelinä. Mouhojen ei.Ehdottomasti paikan päälle!
Kauden kohokohtia.
No jaa mikä sen makeampaa ku voittaa Tapparan isännöimä.Kauden kohokohtia joo Ilveksen kotipelinä. Mouhojen ei.
Mene nyt vittuun jo tästä ketjusta trollaamasta. Osasto ja muu intohimoisempi väki ei ole paikalle tulossa ja asia on näin jämpti.Enää 4 yötä jouluun...
Tai siis siihen kun pääsee Nokia Areenalle kattoon Ilvesta!
Kaikki mukaan!
HELL YEAH!
Sinne vaan vaihtoaition taakse päätä rääpimään! Mä olen harrastanut sitä Hakametsässä muinoin (tosin olin n. 10 vee silloin). Kippasi jollakin, oliko HPK:n pelaajalla, pikkuisen yli, kun kaverin kanssa hieman hiillostettiin kaikilla sanallisilla mukavuuksilla. Eikä jäänyt tämä harrastus suinkaan ainoaksi kerraksi.Kotona tiätty!
EDIT: Ihanan paljon vapaita lippuja vielä jäljellä perjantaille! Toivottavasti pysyykin niin. Vähän kyllä hetken aikaa mietin, että Tapparan vaihtoaition takana ois myös hyvin tilaa. Pitäisikö mennä porukalla sinne antamaan "60 minuutin paine" rääpimällä henkisiä solvauksia (hyvän maun rajoissa), ja antamaan vastusta sille iänikuiselle töyhtöhyyppä-äijälle joka siellä fist-pumppailee naapurin peleissä...
Ei voikaan. Onneksi paikan päälle pääsee todistamaan mouhojen kaatoa 3 kertaa tälläkin kaudella! Kaikki rahat menee vieläpä rakkaan Ilveksen pussiin!Ehdottomasti paikan päälle!
Kauden kohokohtia.