Boikotti T*pparan isännöimiin paikallisiin.

Enää 4 yötä jouluun...

Tai siis siihen kun pääsee Nokia Areenalle kattoon Ilvesta!

Kaikki mukaan!

HELL YEAH!

Enää 4 yötä jouluun...

Tai siis siihen kun pääsee Nokia Areenalle kattoon Ilvesta!

Kaikki mukaan!

HELL YEAH!
Mene nyt vittuun jo tästä ketjusta trollaamasta. Osasto ja muu intohimoisempi väki ei ole paikalle tulossa ja asia on näin jämpti.

Kotona tiätty!

EDIT: Ihanan paljon vapaita lippuja vielä jäljellä perjantaille! Toivottavasti pysyykin niin. Vähän kyllä hetken aikaa mietin, että Tapparan vaihtoaition takana ois myös hyvin tilaa. Pitäisikö mennä porukalla sinne antamaan "60 minuutin paine" rääpimällä henkisiä solvauksia (hyvän maun rajoissa), ja antamaan vastusta sille iänikuiselle töyhtöhyyppä-äijälle joka siellä fist-pumppailee naapurin peleissä...
Sinne vaan vaihtoaition taakse päätä rääpimään! Mä olen harrastanut sitä Hakametsässä muinoin (tosin olin n. 10 vee silloin). Kippasi jollakin, oliko HPK:n pelaajalla, pikkuisen yli, kun kaverin kanssa hieman hiillostettiin kaikilla sanallisilla mukavuuksilla. Eikä jäänyt tämä harrastus suinkaan ainoaksi kerraksi.
Edit: en mä enää sitä harrasta.

Mää mietin että mitenkä joku kannattajaryhmä pysyisi trollaamaan paikallisvastustajaa tälläisessä tilanteessa. Ostettaisiin Tapparan fanisektorista halvimpia lippuja ja mentäisiin ”siviilit” päällä istumaan vierasfaneille tarkoitettuun lohkoon. Tilaa pitäisi olla koska boikotti. Sitten kun ottelua olisi pelattu joku 10min niin siviilitakki pois ja kauhee chänttäys ja liput esiin.

Eikös joku joskus jossain keski-Euroopassa luvannut supportata paikallisvastustajaa karsinnoissa, mutta lopulta kannusti just sitä toista.

Mene nyt vittuun jo tästä ketjusta trollaamasta. Osasto ja muu intohimoisempi väki ei ole paikalle tulossa ja asia on näin jämpti.

Joo tää boikotti lähtee boikottiin.

Ja intohimoisimmat Ilves-kannattajat löytyy sieltä missä Ilves pelaa niinku tähänkin saakka.

Arvaa kumpaan otteluun Ilveksen pelaajat suhtautuu muuten intohimosemmin, perjantain Tappara-peliin vai lauantain Jukurit-peliin??

Ehkä teidäin intohimosemmankin väen pitäis jotenkin yrittää reflektoida tätä tunnetta, vai??

Arvaa kumpaan otteluun Ilveksen pelaajat suhtautuu muuten intohimosemmin, perjantain Tappara-peliin vai lauantain Jukurit-peliin??
En minä tiedä, itse odotan ihan innolla lauantain kotipeliä. Tulen myös intohimolla huutamaan läpi ottelun, mahdollisesti vielä kovempaa kuin yleensä kun samaan aikaan olisi myös Gnistan Ilves peli missä olisi kiva olla. Sinunkin kannattaa suhtautua siihen peliin intohimolla, nimittäin siinäkin on yhtälailla 3 pistettä jaossa

En minä tiedä, itse odotan ihan innolla lauantain kotipeliä. Tulen myös intohimolla huutamaan läpi ottelun, mahdollisesti vielä kovempaa kuin yleensä kun samaan aikaan olisi myös Gnistan Ilves peli missä olisi kiva olla. Sinunkin kannattaa suhtautua siihen peliin intohimolla, nimittäin siinäkin on yhtälailla 3 pistettä jaossa

Niin.

Eihän paikallispeleillä oo missään päin maailmaa erityistä asemaa fanien ja pelaajien keskuudessa?

Niin.

Eihän paikallispeleillä oo missään päin maailmaa erityistä asemaa fanien ja pelaajien keskuudessa?
Siksihän sitä ottelutapahtumaa yritetäänkin kehittää jaloilla äänestämisen muodossa. Se mitä keväällä kävi ei saa toistua enää ikinä, ja tämän toteuttaminen kaikista merkeistä päätellen toteutuu parhaiten satuttamalla tapparan lompakkoa.

Sinulla on täysi oikeus mennä peliin ja tukea Ilvestä, se on arvostettavaa. Mutta muilla Ilves kannattajilla on myös oikeus olla tulematta, mikä on myös ihan yhtä arvostettavaa kun tavoitteena on tuotteen kehitys.

Tähän kukkuraksi, luulen että moni minun lisäkseni käyttää säästetyt pennit tästä toisien vierasreissujen rahoittamiseen, joten siltä kannalta Ilves ei edes menetä tukea vaan saa sen toisessa pelissä.

Kotona tai baarissa. Ei oo ollu tapana rahottaa porkkanoita. Missä baarissa porukka meinaa kattoo jos on joku menos?

Niin.

Kyllä on, mutta niin kauan kun Tapparan toimistolla ei ymmärretä kilpailuasetelman tuomaa etua eri vivahteineen, vaan koetaan se haitaksi sinioranssin leirin katkarapuleipiä nauttivalle pukukansalle, niin ollaan aika kaukana siitä, mitä paikallistaistot on olleet parhaimmillaan, puhumattakaan siitä mitä ne voisivat olla.

Takaisin