Kannattaa varmaankin olla aikas nopea, jos liput tuonne haluaa. Halli ei mikään hirveän iso ole, ja nyt on jo aika paljon tuonne lippuja mennyt (kts. katsomokartta). Ilves varmaan hyökkää kaksi kertaa oikealla, jos oikein tajusin?
Kannattaa varmaankin olla aikas nopea, jos liput tuonne haluaa. Halli ei mikään hirveän iso ole, ja nyt on jo aika paljon tuonne lippuja mennyt (kts. katsomokartta). Ilves varmaan hyökkää kaksi kertaa oikealla, jos oikein tajusin?
Täytyykö näitä pelilippuja ja matkoja itte varailla? Itseäni kiinnostaisi helppoutensa vuoksi fanimatka, mutta niistä ei ole vielä tietoa? Tietty omatoimisesti tohon saa kivan vloppuloman kylkeen.
Jännää, että tuolla on fanikatsomot omissa päädyissä eikä toisin päin. Onkohan tuo yleistäkin noilla kulmilla?Kannattaa varmaankin olla aikas nopea, jos liput tuonne haluaa. Halli ei mikään hirveän iso ole, ja nyt on jo aika paljon tuonne lippuja mennyt (kts. katsomokartta). Ilves varmaan hyökkää kaksi kertaa oikealla, jos oikein tajusin?
katso liitettä 2703
Mun mielestä ainakin jossain määrin on yleistä.. Ne on tosiaan fanikatsomot. Noi Stehplatzit on seisomakatsomoita. Mielenkiintoista, että on "erikseen" fanikatsomot ja seisomakatsomot.Jännää, että tuolla on fanikatsomot omissa päädyissä eikä toisin päin. Onkohan tuo yleistäkin noilla kulmilla?
Ruotsissa on myös noin ainakin useimmilla paikkakunnilla. Taitaa olla yleinen tapa Euroopassa.Jännää, että tuolla on fanikatsomot omissa päädyissä eikä toisin päin. Onkohan tuo yleistäkin noilla kulmilla?
Siis kui pieni toi halli on? Hyvä jos tonni mahtuuKannattaa varmaankin olla aikas nopea, jos liput tuonne haluaa. Halli ei mikään hirveän iso ole, ja nyt on jo aika paljon tuonne lippuja mennyt (kts. katsomokartta). Ilves varmaan hyökkää kaksi kertaa oikealla, jos oikein tajusin?
katso liitettä 2703
3200 on kapasiteettiSiis kui pieni toi halli on? Hyvä jos tonni mahtuu
Ei oo red Bullilla varaa uuteen halliin..3200 on kapasiteetti
Siis juna vaihdolla? Eikös sieltä Münchenistä juna suoraankin Salzburgiin mene?Vanhana Salzburgin kävijänä olen itse suosinut aina seuraavaa: Lento Müncheniin - lentokentältä juna - vaihto Ost Bahnhofilla - Salzburgissa rautatieasema keskustan vieressä.
Yhden suunnan junalippu pari-kolmekymppiä ja junamatka kestää reilu parituntia. Maisemat kauniita.
Myös suoria lentoja on saatavilla.
Hotelli kannattaa ottaa ns keskustan alueelta, niin kaikki liikkuminen (myös jäähallille) sujuu kävellen.
Itse vielä harkitsen reissua, mutta jos sen teen niin pe-su. Iltamaistiaiset sitten:
tai
Siis juna vaihdolla? Eikös sieltä Münchenistä juna suoraankin Salzburgiin mene?
Tässä tosiaankin tarkoitettiin ensimmäisellä junalla paikallisjunaa, jolla pääsee itse Muncheniin. Sieltä sitten suora junayhteys Salzburgiin.Siis juna vaihdolla? Eikös sieltä Münchenistä juna suoraankin Salzburgiin mene?
Junalla on todella helppo kulkea ja systeemi on selkeä ja toimiva.Tässä tosiaankin tarkoitettiin ensimmäisellä junalla paikallisjunaa, jolla pääsee itse Muncheniin. Sieltä sitten suora junayhteys Salzburgiin.
Osaston lipuista Salzburgiin menny 39/40, + Ilves-ikuisesti ja omatoimimatkaajat, saataisiinkohan 100 ihmistä liikkeelle?
Osaston lipuista Salzburgiin menny 39/40, + Ilves-ikuisesti ja omatoimimatkaajat, saataisiinkohan 100 ihmistä liikkeelle?