Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Teivon raviradalla tiedettiin varmana tietona, että Tammelantorin herkulliset herneet, ja niiden varma ulostulo, olivat tärkeässä osassa kun Tillu tinkasi sopimuksesta ns. löysät pois.Varsin mielenkiintoinen otsikko jutulla. Kääntäjällä siis tämä. Odotan mielenkiinnolla saadaanko nuo herneet ulos Suomessa.
Suomi-Kontiola-Lakatos ihan hyvä ykkösvitja ensi kaudeksi, sinetöikö Meskasen lähdön ei taho roolia löytyä laituri osastolta mikäli Huhtala ja Mäntykivi vielä nykyisten lisäksi tulee.
Toiveissa olisi (se Sportissa pelaava versio, ei Tapparassa) Vauhkosen tapainen voimahyökkääjä.
No miksi laitettaisiinkaan väliin kun laituri on kyseessä ja miksi ihmeessä hankittaisiin Tshekin maajoukkuemies ja kovan tuntuinen pelimies kolmosketjuun? 100% varmasti ainakin lähtökohtaisesti tulosketjujen pelaaja.Ei tätä Suomen ja Kontiolan väliin tulla laittelemaan. En itse ainakaan asiaan usko. 3 ketjuun oma veikkaus. Ei lähetä liian suuria kuvitelmia nyt kuitenkaan tekemään, niissä kun on jo nähty mitä niissä käy...
Mäntykivi?Suomi-Kontiola-Lakatos ihan hyvä ykkösvitja ensi kaudeksi, sinetöikö Meskasen lähdön ei taho roolia löytyä laituri osastolta mikäli Huhtala ja Mäntykivi vielä nykyisten lisäksi tulee.
Mäntykivi?
Uskon kun näen Lakatoksen Ilveksen paita päällä.
Etkö edes usko kun kesä/toukokuussa Ilves julkistaa sopimuksen?
Hep!!Kunhan ei ole tällä kertaa täysi radiohiljaisuus äijästä harjoituspelien jälkeen. Romanin pre-season esityksistä ei kukaan oikein uskaltanut sanoa sanaakaan.
Sen mitä Spacekkia näin oli pelimies. Ja käsittääkseni pelas muutenkin hyvin. Jotain henkilökemia kitkaa oli, syntyikö sitten pelillisistä asioista vai mistä, ja tämän takia käsittääkseni lähti muualle. Taidoiltaan mahtuisi minun Ilvekseeni.Floppasko Spacek 18ottelua 5+8 ei mun mielestä mitenkään huonosti.