Eemeli Suomi

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 997
Juu, ei ole maju Eemelin paikka... koko ajan myöhässä, ei siis ehdi hänen perushommiin eli "möyrimään". Oisko liike vielä hitaampaa kuin aiemmin?
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 066
Karua totta puhuakseni, en ole EHT:lla Supilta nähnyt kuin muutaman hyvän/OK erän aikoihin. Ei riitä, ei vaan sit millään - lähinnä juuri liike.
 

Ylivoima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
247
Oli taas ensimmäinen peli pienen tauon jälkeen, että luultavasti yksi suuri syy heikkoon peliin olikin juuri tauko peleistä ja jos on tässä välissä toipunut loukkaantumisesta niin ihan ymmärrettävää ettei heti saanut juonesta kiinni. Eiköhän saa vielä pelin pari aikaa näyttää kuuluuko porukkaan.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 969
Jos Jalonen Eemelin kisoihin haluaisi niin Eemeli jo siellä olisi ollut. Eemelin pitäisi kohta tehdä Keräset ja ilmoittaa että: pidä tunkkisi.
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 274
Itse katsellut eri peliä foorumistien kanssa.

Eemeli tuli otteluun ekstrakovalla asenteella, meni tilanteisiin kovaa ja kamppaili raivokkaasti. Totutusti voitti ison osan kamppailuista. Lisäksi pelasi fiksusti puolustuspäähän ja oli katkaisemassa useampaa ruotsalaisten hyökkäystä.

Parannettavaakin luonnollisesti löytyi ja hyökkäyspäässä kun oli kamppaillut itsensä hyvään tilanteeseen jäi ne viimeiset kiekolliset ratkaisut vähän piippuun. Tämä toki ihan luonnollista kuukauden pelaamattomuuden jälkeen. Myös heidän ketjun peli kokonaisuudessaan ei ollut ihan parasta mahdollista eikä Eemeli tuntunut saavan oikein kiekkoa hyökkäyspäässä muuta kuin itse sen riistämällä.

Tätä ikuisuusväitettä luistelun riittämättömyydestä en tämän ottelun osalta osta. Ihan hyvin siellä kerettiin tilanteisiin.

Kokonaisuudessaan ei Jalonen varmasti edes Eemeliltä mahdollisesti kisoihin valitakseen mitään isompia edes hyökkäyspäähän odota vaan vahvaa alempien ketjujen kamppailuja ja vastuullisia kiekollisia ratkaisuja ja näitä ainakin itse eilisessä ottelussa näin.
 
Ylös