Mää oon vähän yllättynyt ittestäni siinä asiassa, että mua ei oikeastaan oo edes haitannut, että Eemeli ei oo ollu pelaavassa vähän aikaan.
Ei pidä ottaa seuraavaa väärin, koska mää oon äärettömän iloinen hänen puolestaan, jos ja kun nyt lähtee hakemaan eläkerahoja ja haastamaan itseään muualle (ja palaa sitten rikkaana miehenä lopettamaan uransa kotona kahden kauden sopparilla). Kuitenkin tällä kaudella hänen arvo/tarpeellisuus on jotenkin laskenut kauden mittaan siihen tasoon, että hän ei sillä tavalla millään tavalla oo nyt se ainoa/niitä harvoja kuka porukkaa kantaa ja sitä kautta ei oo niin kova ikävä kokoonpanoon, jos ei siellä ole.
Toki se on joukkueen kannalta äärettömän hyvä asia, että on osoitettu, että leveyttä löytyy ja olemme joukkue isolla Jiillä!
Ja sellanen kysymys on useasti ollut mielessä, että mihin Eemelin laittaisin, jos nyt palaisi? Rati esimerkiksi nääs teki siitäkin hommasta isossa määrin vaikeampaa edellisen sarjan näytöillään.
Loppujen lopuksi: Eemeli, The Eemeli, legenda, #10, kapteeni, ikuinen iso Ilveksessä ja paita kattoon!