Artsi
Luottopelaaja
Jos tarkoitat perjantain peliä, niiin oli onni, että vain Pelicans pelaaja lähti siitä saikulleEntäs siinnä Virtasen metsästyksessä. Tasan tarkaan näki, ettei Virtanen huomaa mitään ja on pää alhaalla.
Jos tarkoitat perjantain peliä, niiin oli onni, että vain Pelicans pelaaja lähti siitä saikulleEntäs siinnä Virtasen metsästyksessä. Tasan tarkaan näki, ettei Virtanen huomaa mitään ja on pää alhaalla.
Mutta iltaroskan ja jatkoajan asiantuntijat tietää kaiken.Tilannehuoneen hessut ja amatimiehet eivät mahdu samaan lauseeseen.
Noniin jos asia kerta näin on, niin eihän tässä sitten mitään. Sieltähän sen absoluuttisen totuuden saaJatkoajan puolella prosentit varmaan about 90-10 sen puolesta ettei kyseessä ole törkytaklaus.
Otetaan nyt hetki ja mietitään ihan rauhassa asiaa.Suomella hieman kiekko hukkuu/pomppii,Blood käyttää mailaa Suomea vastaan useamman kerran,laittaa polvensa taakse,nyt Eemeli on jo aika pihdeissä.Tämä melko normaalia puolustajan toimintaa ja olis riittänyt jo estämään vahvasti mutta siitä huolimatta antaa vielä käsillä selästä vauhtia kun näkee et tasapaino jo huono.Kun tilanne on noin kehittynyt niin selästä työnnön jälkeen ole mitään mahdollisuutta Suomella enää.Blood ois voinu halutessaan kyllä pelata toisin vaan mieluummin työntää selästä.Puuttuu täysin pelaajan keskinäinen kunnioitus.
Kirjoitin et käytti mailaa useamman kerran ja myös polveaan.Tottakai sillä on oma vaikutus asiaan samoinku sillä et kiekko jäi hieman elämään matkalle.Ei Suomi tuossa itsekseen kompuroi, vaan ihan Bloodin avittamana. Samaa vaarallista pelaamista, mitä Bloodilta on totuttu näkemään.
Vastuu siirretään vaan kurinpitoon. Ei se sitä tarkoita että sieltä pelikieltoa tulisi. Voi olla ettei tulekaan.Tilannehuone on sen myös katselmoinut ja päätynyt arvioon vähintään 2 ottelua => siksi se menee kurinpitoelimen käsittelyyn. Eli on sitä jo useampi amatimies kelaillut.
Punnittu näkemys. Mä lisäisin vielä, että olen parikin kertaa kirjoittanut, että uskon myös kurinpidon päätökseen vaikuttavan sen, että Suomen selkä on jo 5-10m ajan aivan suoraan Bloodin kasvoja kohti, eli se rintamasuunta ei käänny missään vaiheessa, jolloin olisi pitänyt Bloodilla olla aivan riittävästi aikaa tehdä oikea päätös miten toimii.Otetaan nyt hetki ja mietitään ihan rauhassa asiaa.Suomella hieman kiekko hukkuu/pomppii,Blood käyttää mailaa Suomea vastaan useamman kerran,laittaa polvensa taakse,nyt Eemeli on jo aika pihdeissä.Tämä melko normaalia puolustajan toimintaa ja olis riittänyt jo estämään vahvasti mutta siitä huolimatta antaa vielä käsillä selästä vauhtia kun näkee et tasapaino jo huono.Kun tilanne on noin kehittynyt niin selästä työnnön jälkeen ole mitään mahdollisuutta Suomella enää.Blood ois voinu halutessaan kyllä pelata toisin vaan mieluummin työntää selästä.Puuttuu täysin pelaajan keskinäinen kunnioitus.
Pelkkiä epämääräisiä huhuja. Itse veikkailen että tänään vielä tehdään tutkimuksia. Ilves tuskin ilmoittaa mitään, paitsi ehkä jos kausi on ohi.Onko Eemelin voinnista ollut missään mitään?
Blood ois voinu jättää tekemättä työntämisen mutta päinvastoin huomaa tilaisuuden ja käyttää häikäilemättä sen.Olen muutenkin koko kauden usean kerran puhunut tapauksista missä selästä työnnetään.Erittäin likaisia temppuja joissa ei ole vahingosta tietoakaan.Punnittu näkemys. Mä lisäisin vielä, että olen parikin kertaa kirjoittanut, että uskon myös kurinpidon päätökseen vaikuttavan sen, että Suomen selkä on jo 5-10m ajan aivan suoraan Bloodin kasvoja kohti, eli se rintamasuunta ei käänny missään vaiheessa, jolloin olisi pitänyt Bloodilla olla aivan riittävästi aikaa tehdä oikea päätös miten toimii.
Vastuu siirretään vaan kurinpitoon. Ei se sitä tarkoita että sieltä pelikieltoa tulisi. Voi olla ettei tulekaan.
Katsoin pelin ja kysyn, onko nyrkillä selästä työntäminen taklaus?
Eilen ku kyselin ni vastaus oli et huomenna tulee parempaa tietoa tilanteesta.Pelkkiä epämääräisiä huhuja. Itse veikkailen että tänään vielä tehdään tutkimuksia. Ilves tuskin ilmoittaa mitään, paitsi ehkä jos kausi on ohi.
Aivan saatana sama vaikka kurinpito silittelis Beniksen päätä kun vaan Eemelin elämä jatkuis terveenä! Ja plussaa et pystyis oleen iso Ilves KAPTEENIKIN vielä.Eipä kiinnosta kinata teon sääntöjenmukaisuudesta täälä ihmisten kanssa, jotka haluavat vain kinata. Kurinpito tekee päätöksen ja siihen me ei voida vaikuttaa. Oma mielipidekin pitäs kuulemma vaihtaa kun joku jormairmeli Laukaasta on eri mieltä.
Onko Eemelin voinnista ollut missään mitään?
Kirjoitin et käytti mailaa useamman kerran ja myös polveaan.Tottakai sillä on oma vaikutus asiaan samoinku sillä et kiekko jäi hieman elämään matkalle.
Toivottavasti ei puhu paskaa. Olisi mahtava uutinen.Joku Jani Saari naapurin palstalla:
"Ja sen verran tiedän sisäpiiritietoa Eemelistä, että on ihan ok ja varmaan nähdään ensi viikolla askissa."
![]()
Pelicansin Ben Bloodin taklaus Ilveksen Eemeli Suomeen 1.4.2023
Eiköhän sen kurinpitopäätös sitten aikanaan määrittele, mutta se että tuo tulisi nollatuomiona kurinpidosta ulos EI TARKOITTAISI sitä että tuomarit tai tilannehuone eivät olisi toimineet oikein. Kannattaa nyt myös huomioida seuraavat asiat: -Tuomareiden kynnys tuossa tilanteessa antaa ulosajo...tappara.co
Toivottavasti ei puhu paskaa. Olisi mahtava uutinen.