4) Edelleen kyseessä on yli 300 Liigaottelua pelannut ja mestaruuden alaketjun pelaajana voittanut pelaaja, joka pelasi paljon alivoimaa viime kauden toiseksi parhaassa alivoimassa. Sinusta ei ollut kuitenkaan oletusarvoltaan edes alaketjun pelaaja vaan ”Kerhon jämämies”. Lisäksi keskustelu ei missään kohtaa ollut pelkästään Ruokosesta vaan ylipäätään laajasta ringistä, jossa oli selkeää minulle ja monelle muulle, että Ruokonen on alaketjuissa ja rotaatiossa. Sinä taas olit laittamassa ulos myös Miehon ja Päkkilän ja lähdössä 13 hyökkääjän ringillä kauteen.
Tähän kohtaan vastauksena, että perustelet miten vain, tämä on ollut Ruokoselle se uran kannalta lasku kausi.
Silti kaipaisin muuten juuri nyt kokoonpanoon tuomaan sitä voimaa k-päisyyttä!!
Onko Suomi ollut hyvä? Ei missään nimessä. Onko Suomi ollut isoin ongelma? Ei missään nimessä. Ihan selväähän se on, että sulla on joku agenda päällä. En tiedä mistä se johtuu mutta siellä se on. Joka pelin jälkeen samat laulut kuinka Suomi sitä, Marek tätä blaablaablaa. Jos ne oli sinusta tänään isoimmat ongelmat meidän pelissä niin ihan tosissaan se ei kerro muusta kuin, että et ymmärrä pelistä.
Tähän vastuksena, että agenda on juuri tekstissäsi. Siinä on mainittu kaksi absoluuttista ykköskorin pelaajaa. Ei kenenkään fiiliksissä vaan näytöillä. Tällä hetkellä kumpikaan näistä ei tuo sitä kaivattua voittavaa elementtiä peliin. Nyt kun sitä kaivattaisiin.
Laske mulle tähän Ilveksen kauden kriisipisteen, eli viimeisen viiden pelin Suomen tehot. YV prosentti tai aika pistettä kohden. Marekin voitto, torjunta tms tilasto.
Ok, ihan mikä vaan postitiivinen, vaikkakin joku kehittyneimmistä tiöadtoista.
Ei meinaa jos moni muu joukkueesta ailahtelee, koska ei voida täyttää koko joukkuetta yllä olevilla tähdillä. Jos näiden panos on tätä luokkaa niin iham ihme päänsilittelyä.
Vastuuta kantaa vastuunkantajat, erityisesti silloin kun se vaikeinta on eikä silloin kun on kivaa. Se että olen esim Suomea kritisoinut johtuu että esim tuo monien tälläkin kaudella esiin tuoma ppg (on hyvä johtuen johtuen yhdestä pelistä) on Suomella "romahtanut" esim joka vuosi playoffeissa, eli silloin kun sitä olisi eniten tarvittu.
Samoin tämän vuoden YV ei ole meille pisteitä tuonut, kertaakaan.
Täällä myös helppo mollata joka pelissä vieruskavereita, harva miettii miksi ne on nyt pelistä toiseen niin paskoja.
Kakkoskenttä, oli muuten tänään oikeasti, kakkoskenttä, ei vain numerona.
Ei agendaa, vain pettymystä panokseen. Moni huutaa uusia pelaajia, itse en kaipaa. Kaipaan näiden pelaajien vastuun kantoa.