Ilves fan
Luottopelaaja
Kertokaas joku, että missä foorumeilla?
Eihän tää voi olla muualta kun Suomi24 tai vauva.fi
Kertokaas joku, että missä foorumeilla?
Taitaa olla tämä ”hassuttelu” mihin Laaksonen viittaa
En ole kyllä itse nähnyt. Voihan se majun mukana pyöriminen venyttää aloittamista.Ei liity mitenkään edellisiin viesteihin...mutta onko Eemeliä näkynyt kesän harjoitusvideoilla? Oon yrittänyt tiirailla muttei vaan ole osunut silmään...toki näkökin on kohtalaisen huono että sekin voi selittää asian
Ei. Kyllä tämä twitterhuhu pitää paikkansa.En ole kyllä itse nähnyt. Voihan se majun mukana pyöriminen venyttää aloittamista.
Latvala on kyllä näkynyt jo videoilla, että kai Supikin sinne kohta ilmestyy.
Jep, lomat se on Eemelilläkin. Sunnuntaina tulee 4 viikkoa täyteen viimeisestä pelistä, joten eiköhän ensi viikolla ala näkymäänVoihan se majun mukana pyöriminen venyttää aloittamista.
Tietääkö muuten joku; asiaa liipaten että onko Liigapelureilla isyysvapaita kuinka? Mese oli nyt ilmestynyt reeneihin niin mietin että onko liigapelaajilla isyysvapaita?Jep, lomat se on Eemelilläkin. Sunnuntaina tulee 4 viikkoa täyteen viimeisestä pelistä, joten eiköhän ensi viikolla ala näkymään
Sun sarkasmi lentää kyllä sarkasmitutkankin ulottumattomissaEi. Kyllä tämä twitterhuhu pitää paikkansa.
Henkilökohtaiseksi Putinin adjutantiksi on lähdössä. Tienaa 100 miljoonaa kaudessa ja voittaa aina mestaruuden.
Ehkä jopa siirtyy pelaamaan Venäjän maajoukkueeseen.
Vaihtuuko nimikin muotoon Emil Rossiya?Ehkä jopa siirtyy pelaamaan Venäjän maajoukkueeseen.
Jep, hiljennetty aikoja sitten.Olipas yllätys että tämänkin taustalla oli Twitterin väsynein
Missä tämmöinen julkaisu on?Kunlun vihjailee sopivasti juuri tämän huhun mukaisesti. Sattumaa?
Missä tämmöinen julkaisu on?