Eemeli Suomi

Janko

Luottopelaaja
Mikolla on ollut aiemmin ihan hauskaa ja napakkaa piikittelyä Ilves-faneille (suurimmaksi osaksi ihan ansaittua) mutta tällä tempulla sai kivasti loattua täysin syyttömän henkilön mainetta. Vajaa 20k näyttökertaa ja kommenteissakin jo havaittavissa "Ryssä-Eemeliä".

Hienosti meni.

Matami_mimmi

Vakiokokoonpanossa
Ei liity mitenkään edellisiin viesteihin...mutta onko Eemeliä näkynyt kesän harjoitusvideoilla? Oon yrittänyt tiirailla muttei vaan ole osunut silmään...toki näkökin on kohtalaisen huono että sekin voi selittää asian :oops::rolleyes:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Ei liity mitenkään edellisiin viesteihin...mutta onko Eemeliä näkynyt kesän harjoitusvideoilla? Oon yrittänyt tiirailla muttei vaan ole osunut silmään...toki näkökin on kohtalaisen huono että sekin voi selittää asian :oops::rolleyes:
En ole kyllä itse nähnyt. Voihan se majun mukana pyöriminen venyttää aloittamista.

Latvala on kyllä näkynyt jo videoilla, että kai Supikin sinne kohta ilmestyy.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
En ole kyllä itse nähnyt. Voihan se majun mukana pyöriminen venyttää aloittamista.

Latvala on kyllä näkynyt jo videoilla, että kai Supikin sinne kohta ilmestyy.
Ei. Kyllä tämä twitterhuhu pitää paikkansa.

Henkilökohtaiseksi Putinin adjutantiksi on lähdössä. Tienaa 100 miljoonaa kaudessa ja voittaa aina mestaruuden.

Ehkä jopa siirtyy pelaamaan Venäjän maajoukkueeseen.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Jep, lomat se on Eemelilläkin. Sunnuntaina tulee 4 viikkoa täyteen viimeisestä pelistä, joten eiköhän ensi viikolla ala näkymään
Tietääkö muuten joku; asiaa liipaten että onko Liigapelureilla isyysvapaita kuinka? Mese oli nyt ilmestynyt reeneihin niin mietin että onko liigapelaajilla isyysvapaita?

Matami_mimmi

Vakiokokoonpanossa
Ei. Kyllä tämä twitterhuhu pitää paikkansa.

Henkilökohtaiseksi Putinin adjutantiksi on lähdössä. Tienaa 100 miljoonaa kaudessa ja voittaa aina mestaruuden.

Sun sarkasmi lentää kyllä sarkasmitutkankin ulottumattomissa :rolleyes::D

harkkapilli

Luottopelaaja
Vaihtuuko nimikin muotoon Emil Rossiya?

Minulla ei ole asiasta mitään tietoa, mutta tuossa huhussa ei ole kyllä mitään järkeä etenkään tällaisena aikana.

Muutenkin on piirtynyt sellainen kuva, että Eemeli viihtyy Ilveksessä ja olisi vähän epämukavuusalueella ulkomailla ja vierailla kielillä kommunikoidessa. Tai no, myös suomeksi. :)

Kaikista näistä seikoista huolimatta lähtisi sitten Venäjälle, jossa kaikki on ihan eri tavalla kuin länsimaissa, käytössä vielä englantia ja ruotsiakin vieraampi kieli ihan eri aakkosillakin ja kyseessä vielä sotaa käyvä maa kaikkine epävarmuuksineen NATO-Suomen kansalaiselle.

Supin tukit

Luottopelaaja
On kyllä taas väsynyttä settiä. Naapuristakin se yksi vitun palkkasoturi lähti kiillottamaan Putlerin kenkiä, joten pitäiskö tästä päätellä Otto Rauhalan olevan siirtymässä Tsentralnyi Sportivnyi Klub Armii Moskvan riveihin viisivuotisella sopimuksella, joka sisältää 6-numeroisen bonuksen jokaisesta kuvatusta armeijan propagandavideosta?

pelikirja

Luottopelaaja
Juu ketjun voi laittaa kiinni. Suppo palaa ihan sovitusti joukkueen matkaan kun aika on. Ei täälläkään tarviis iha jokaiseen provoon lähteä mukaan.