IhanJuniori
Junioripelaaja
Näppilällä oli pieni huoli ennen omatoimijaksoa, että vetääkö Supi "överiksi", mutta ei ollut vetänyt onneksi!Näppilä ulos.
Näppilällä oli pieni huoli ennen omatoimijaksoa, että vetääkö Supi "överiksi", mutta ei ollut vetänyt onneksi!Näppilä ulos.
Mies on siis selkeästi päättänyt viedä vaikka yksin ton joukkueen päätyyn asti ja sitten 25-26 kaudeksi ulkomaita katselemaan.Täytyy muistaa, että liika reenaaminen on ollut Supin "ongelma" aina välillä.
Nyt ilmeisesti kuitenkin reenattu erittäin monipuolisesti ja oikein.
Sitten käyty vielä jäällä enemmän kuin aikaisempina kesinä.
Toivottavasti kaikki muukin natsaa kohdilleen heti alusta. Mielenkiintoista nähdä perjantain ketjut.Noniin mitenköhän on mennyt Eemelin kesä ja omatoimijakso?
No rikkoi testeissä KAIKKI omat edelliset ennätyksensä
Ei pitäis jäädä tänäkään vuonna Eemelin suoritus fysiikasta kiinni.
Ei kehtaa lähteä ennen kuin kannu on kotona.Mies on siis selkeästi päättänyt viedä vaikka yksin ton joukkueen päätyyn asti ja sitten 25-26 kaudeksi ulkomaita katselemaan.
Siellä oli ollut pieni veto Mäntykiven, Meskasen, Pellin ja Supin kesken kuka parantaa tuloksiaan eniten.Mies on siis selkeästi päättänyt viedä vaikka yksin ton joukkueen päätyyn asti ja sitten 25-26 kaudeksi ulkomaita katselemaan.
Mielenkiintoista nähdä miten Mäntykiven kunto on kehittynyt, kun ei ollut armeijaa rasitteena. Meskasen toipuminen vakavasta loukista ilmeisesti hyvään kuntoon vaikuttaa sekin lupaavalta.Siellä oli ollut pieni veto Mäntykiven, Meskasen, Pellin ja Supin kesken kuka parantaa tuloksiaan eniten.
Suomi voitti, mutta niin vaan on Meskanen, Pelli ja Mäntykivikin vetäneet itsensä aivan hirmuiseen kuntoon.
No ihan takuuvarmasti on!Tällee mutuna heittäisin, että siellä on saattanut pelaajillakin jäädä hieman hampaankoloon viime kauden ennenaikainen loppuminen. Eikä vaan meillä. Antaa hyvää lisämotivaatiota reenaamiseen.
No ihan takuuvarmasti on!
Ensinnäkin 99,9% ihmisistä haluaa tehdä työnsä mahdollisimman hyvin ja toisekseen tässä on kysymys hyvin erikoislaatuisesta työstä, missä tuo vaikuttaa monilla vielä enemmän.
No, voi hyvin olla. Olen luonteeltani tyyppi, joka haluaa uskoa toisista vain hyvää...Muuten samaa mieltä, mutta en usko tuohon 99,9% ihmisistä Omasta mielestäni aika monella on huono asenne töissä.
Otan vastaan ansaitun osani kunniasta.Noniin mitenköhän on mennyt Eemelin kesä ja omatoimijakso?
Ei pitäis jäädä tänäkään vuonna Eemelin suoritus fysiikasta kiinni.
Olin tulossa kommentoimaan samaa. Valitettavasti läheskään kaikki meistä ei saa tehdä sitä unelmiensa duunia eikä edes lähelle sellaista, ja kyllä se väistämättä vaikuttaa motivaatioon, työssä viihtymiseen ja siihen, paljonko on halukas tai kykenevä itsestään antamaan.Muuten samaa mieltä, mutta en usko tuohon 99,9% ihmisistä Omasta mielestäni aika monella on huono asenne töissä.
Olin tulossa kommentoimaan samaa. Valitettavasti läheskään kaikki meistä ei saa tehdä sitä unelmiensa duunia eikä edes lähelle sellaista, ja kyllä se väistämättä vaikuttaa motivaatioon, työssä viihtymiseen ja siihen, paljonko on halukas tai kykenevä itsestään antamaan.
Onneksi tätä ongelmaa ei ole meidän Ilveksessä.
Niin, Eemeli on tossa jaetulla 5.sijalla.Kuinka pihalla voi olla laiturien rankingissa? Jatkoajan puolella joku Pekko-fäni tehnyt.
Eemeli just kympin sakissa....itse en vaihtais Supia kehenkään noista.
katso liitettä 9676
Noh empä tiedä. Ei tuo mielestäni kauhean pahasti ole pielessä. Matyas Kantner ja Hjalmarsson eivät kuuluisi tuohon joukkoon ja Mäenpään arvosana on myös aivan liian korkea. Eemelin nostaisin Savinaisen ja Ryan Laschin kanssa 8.5, enkä antaisi Turuselle ihan 9.5. Kyllä tuo ihan menettelee, kun ottaa huomioon, että tuossa täytyy arvostella jokaikinen pelaaja Liigasta, niin joitain omituisuuksia väkisin on joukossa.Kuinka pihalla voi olla laiturien rankingissa? Jatkoajan puolella joku Pekko-fäni tehnyt.
Eemeli just kympin sakissa....itse en vaihtais Supia kehenkään noista.
katso liitettä 9676
Ja vielä kännykkä toisessa kädessä.Noniin mitenköhän on mennyt Eemelin kesä ja omatoimijakso?
Olen kyllä samaa mieltä Tuomiston kanssa.