Eetu Päkkilä

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 283
Päkkilälle ihan halutunlainen alku Turussa, kun on päässyt kärkiketjuihin mukaan ja peliaikaa liiga-avauksessa hyökkääjälle mukavasti reilut 19 minuuttia. Saldona 7 laukausta ja aika iso määrä maaliodottamaa. Tänäänkin näyttäisi jatkavan Intosen rinnalla kakkosketjun vasemmalla laidalla. Tuolla vastuulla pitäisi pystyä hyvään tahtiin tekemään pisteitä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 880
Päkkilälle ihan halutunlainen alku Turussa, kun on päässyt kärkiketjuihin mukaan ja peliaikaa liiga-avauksessa hyökkääjälle mukavasti reilut 19 minuuttia. Saldona 7 laukausta ja aika iso määrä maaliodottamaa. Tänäänkin näyttäisi jatkavan Intosen rinnalla kakkosketjun vasemmalla laidalla. Tuolla vastuulla pitäisi pystyä hyvään tahtiin tekemään pisteitä.
Tällä hetkellä TPS kannattajat huutavat Päkkilää neloseen.
Se nyt ei tietenkään tarkoita yhtään mitään, mutta ei ole vissiin Liiga avaus mennyt Päkkilällä ihan tuubiin.

Sääliksi käy jos löytää itsensä kohta TPS:n nelosesta...
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 568
Tällä hetkellä TPS kannattajat huutavat Päkkilää neloseen.
Se nyt ei tietenkään tarkoita yhtään mitään, mutta ei ole vissiin Liiga avaus mennyt Päkkilällä ihan tuubiin.

Sääliksi käy jos löytää itsensä kohta TPS:n nelosesta...
Ipassa olis olli nyt erittäin mukava palanen, harmi että lähti. Köyhän miehen Iksa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 880
Ipassa olis olli nyt erittäin mukava palanen, harmi että lähti. Köyhän miehen Iksa.
Perseaukisen miehen Iksa.

No jos miettii meidän hankintoja niin sinne alaketjuihin on kyllä tungosta.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 568
Perseaukisen miehen Iksa.

No jos miettii meidän hankintoja niin sinne alaketjuihin on kyllä tungosta.
En määritellyt kuinka köyhän :D
Vielä en oo nähny esim. Nättiseltä mitään parempaa ku Päkkilällä oli antaa. Mä tykkään Päkästä, tekee pahaa keskiviikkona nähdä mustavalkoisessa paidassa purjehtivan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 880
En määritellyt kuinka köyhän :D
Vielä en oo nähny esim. Nättiseltä mitään parempaa ku Päkkilällä oli antaa. Mä tykkään Päkästä, tekee pahaa keskiviikkona nähdä mustavalkoisessa paidassa purjehtivan.
Itse pidän Päkkilästä myös erittäin paljon. En silti haikaile perään.

No siis itse lyön kivitalon Päkkilän maalille keskiviikkona koska aivan varmasti tekee ainakin yhden.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
3 360
En määritellyt kuinka köyhän :D
Vielä en oo nähny esim. Nättiseltä mitään parempaa ku Päkkilällä oli antaa. Mä tykkään Päkästä, tekee pahaa keskiviikkona nähdä mustavalkoisessa paidassa purjehtivan.
Ääripään pelaajaprofiilit. Ei voi verrata. Vanhojen keskinkertaisuuksien perään kuolaaminen jaksaa aina vaan ihmetyttää.
 
Viestejä
2 317
Viime keväänä runkosarjan lopulla Päkä väläytteli potentiaaliaan. Vaikea sanoa, miten olisi istunut Hölön joukkueeseen, mutten mä keksi nopeasti yhtään syytä, miksi ei olisi sopinut. Päkän vahvuus meillä oli se, että pystyi pelaamaan vähintäänkin kohtalaisella tasolla missä ketjussa/roolissa tahansa. Itse olisin pitänyt hänet mieluummin kuin vaikka Ratisen.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 283
Tällä hetkellä TPS kannattajat huutavat Päkkilää neloseen.
Se nyt ei tietenkään tarkoita yhtään mitään, mutta ei ole vissiin Liiga avaus mennyt Päkkilällä ihan tuubiin.

Sääliksi käy jos löytää itsensä kohta TPS:n nelosesta...
En ole seurannut ollenkaan, mutta tosiaan jos kahdessa ensimmäisessä ketjussa ei tulosta tule, niin varmaan aika äkkiä tulee pudotus kahteen jälkimmäiseen ketjuun. Etenkin kun sieltä on käsittääkseni ainakin Palmu tulossa kokoonpanoon ja yksi ulkomaan vahvistuksista keskenkuntoisena.

Mielenkiintoista toki seurata myös Päkkilän otteita keskiviikkona. Toivottavasti on vielä tuolloin isolla vastuulla kokoonpanossa mukana.

Päkkilä on ainakin minulle sellainen pelaaja, jonka urakehitykselle helppo toivoa pelkkää hyvää.
 
Ylös