Eetu Tuulola

Samhay

Rivipelaaja
Viestejä
61
Mun mielestä tuo nyt ei miltään sikailulta näyttäny. Ei ihmeemmin lähteny edes varsinaisesti taklaamaan mutta jos tuo osu päähän niin kyllähän siitä se ulosajo on paikallaan. TV-Kuvasta ei just saanu selvää ja siihen tuli kätevästi se mainoskatko että kelattiin vähän vähemmän. Voi olla että kun näkee paremmin niin mieli muuttuu.

Nihkeetä kyllä ollu eikä hirveesti tässä vaiheessa ainakaan apua. Vähintäänkin Jouluun kattelisin kuitenkin enivei koska keväällä tarvitaan sitä rouhimista. Kieltämättä pitää parantaa ja reippaasti.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 810
Kuka olisi uskonut että Eetu Päkkilä on näistä tämän kauden The Eetu ja Tuulola se vitunEetu.
Täällä Tuulolaa sijoitettiin ykköseen ja Päkkilää mestikseen.
Pärjäisikö Tuulola edes Lekissä?

No tänään tärkeä iso voitto niin ei lynkata enempää... Oli osa voittavaa kokoonpanoa, "harmi" jos seuraavat kuusi peliä pannassa.
Onneksi ei kostautunut jäähy. Kunnon kuseminen muun joukkueen päälle.

Valitettavasti hutihankinta, ei mitään käyttöä.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 900
Tuulolan taklaukses ei änäris ois ollu mitään. Tääl ei osata ottaa taklauksia vastaan. Ainut keino välttyä noilta on olla taklaamatta tollases tilantees. Ottelun alus ois Mäntykiveä osunu kupoliin mut kerkes just nostaa katseen.

En nyt lähtisi nostamaan tuota perinteistä täällä Suomessa ei osata ottaa taklauksia vastaan ja junnut hiihtelee pää munissa ja änärissä sitä ja tätä mantraa toistelemaan tähän. Motin on 33-vuotias Ruotsalaispakki ja yksi niistä tämän päivän pelin neljästä kenttäpelaajasta jotka ylipäätään on NHL:ssä edes pelin verran pelannut.
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
454
Aika monta kierrosta ollaan kateltu jo. En muista pelaajaa Ilveksessä jonka kokonaisvaikutus ollut näin puhtaasti negatiivinen. Mun mielestä voitto ei ole mikään syy antaa anteeksi tuota idioottimaisuutta.
Kyllä tämä veijari on todellinen pohjanoteeraus aivan, kuten kirjoitat. Jopa viime kauden "huippuvahvistus" Nikolishin oli vähemmän haitaksi joukkueelle kuin tämä hiihtelijä. Nyt alkaa jo olemaan Pennnasen uskottavuus koetuksella, ellei ET pelikieltonsa jälkeen pääse taas totuttelemaan tosipeleihin Kooveessä tai LEKIssä.
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
454
Ristus sanon mä. Täällä huudetaan että kukaan ei taklaa.
Sitten kun osutaan huudetaan että sika.
Jatka Eetu samalla mallilla, ne alkaa maaliskuussa heittään kiakkoo pois kun lähestyt.
Minä tykkään
Minä en tykkää. Kaveri ei tuo mitään lisäarvoa Ilveksen pelaamiseen, päinvastoin. Erikoistunut näihin pään alueelle kohdistuviin taklauksiin, joista voi olla erittäin vakavat ja kauskantoiset seuraukset taklauksen kohteelle. Kaveri on täysi Turhake.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 564
Kookkaana pelaajana nuo päähänhipaisut ovat ainainen riski. Toki pitää oppia tavoille, mutten nyt vielä lähtisi pelaajaa flopiksi tuomitsemaan. On historiaa Pennasen alaisuudesta, eikä Pennasen peliä ole päästy vielä ajamaan sisään. Fyysisyyttä kaivataan etenkin keväällä. Kyllä niitä Myrrän kananmunakainaloita on joukkueessa liiaksi. On selvää että parantaa pitää mutta Tuulola hakee vielä paikkaansa. Jos se riittää syyksi heittää pois, sieltä pitäisi samalla lähteä muitakin alisuorittajia.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 679
Eetu on mies paikallaan. Tohvelisankarit kotisohvillaan voisivat uskaltautua käymään vaikka parvekkeella tai makuuhuoneessa.
Mies paikallaan, kun sillon tällöin ajaa päähän tai seisoo maalivahdin alueella? Kuten sanoin taklata saa ja ei nämäkään haittaisi jos mies muuten osaisi pelata. Hidas, kömpelö ja suorastaan surkea pelillisestikin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 086
Itse laittaisin ETn Kooveeseen 10 pelin ajaksi hakemaan itseluottamusta ja peliälyä. Siitä sitten Ilveksen tulosketjuun ja loppu on historiaa. Näin näen asian.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 403
Mies paikallaan, kun sillon tällöin ajaa päähän tai seisoo maalivahdin alueella? Kuten sanoin taklata saa ja ei nämäkään haittaisi jos mies muuten osaisi pelata. Hidas, kömpelö ja suorastaan surkea pelillisestikin.
Eetu sentään menee maalille toisin kuin muut primadonnat. Kerrankos vastustaja päänsä Eetun olkapäähän lyö. Kerropa kenellä rosterissa olevalla korvaisit Eetun ja miksi?
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 679
Eetu sentään menee maalille toisin kuin muut primadonnat. Kerrankos vastustaja päänsä Eetun olkapäähän lyö. Kerropa kenellä rosterissa olevalla korvaisit Eetun ja miksi?
Pelaajatyypiltä Tuulolan kaltainen pelaaja olisi kieltämättä hyvä jos ei tuottaisi pelkkiä pettymyksiä. Tällä hetkellä olen kyllä valmis kokeilemaan Odenia hänen paikallaan.
 
Ylös