Eestipoika sanoi:http://www.iltasanomat.fi/mestis/art-1435892752960.html
Tästä on hyvä jatkaa, hyvä Vesku!
Eestipoika sanoi:Tästä on hyvä jatkaa, hyvä Vesku!
Tammessahan ei ollut valmentajana mitään vikaa. Ainoastaan aika ei tupannut riittämään valmennushommiin oman yrityksen ohella ja se tehtiin hieman puoli liekillä. Sirenin Jaskan jälkeenhän se oli melkoinen shokki. Ilveksen pitäisi hyödyntääkkin junnurintamalla C-A nuorten osastolla Toskalan ja Tammen kaltaisia legendoja joilla on tietoa ja taitoa paljon ja lisäksi ovat halukkuutensa junioripuolen valmennukseen osoittaneet. Siksi onkin hieman harmi että Toskalan tietotaito valuu nyt hukkaan pääkaupunkiseudun molareihin. Toki ei tätä pelkästään tehdä rakkaudesta lajiin senkin ymmärrän mutta hereillä pitäisi olla. Onhan Ilvekselle molariosasto ollut aina todella tärkeä osa ja sen tuotannon ei pidä antaa hiipua.Lynx sanoi:Eestipoika sanoi:Tästä on hyvä jatkaa, hyvä Vesku!
Aika yllättävä veto. Nähtäväksi jää onko Vesku lähempänä Tammea kuin Korhosta valkkurintamalla. En kerro arvaustani.
Topi sanoi:No hyvä ja hyvä! Toinen puoli asiaa on ettei Veskusta sitten taida olla Ilveksen "ostajaksi". Monta vuotta Vesku on Ilveksen peleissä käynyt ja ainakin itse olen elätellyt toiveita että hän jonakin päivänä avaisi rahapussiaan ja . . .
En kyllä toisaalta tiedä paljonko Veskulla sitä rahaa on, mutta luulisi että jonkin verran on taskun pohjalle NHL-pelien jälkeen jäänyt. Eihän tämä valmennuspesti toisaalta niitä ostomahdollisuuksia mihinkään kaada. Korostan ettei minulla ole mitään tietoa Veskun aikeista ja tämäkin viesti taitaa olla hellepäivän sekoilua!
Topi sanoi:Eestipoika sanoi:http://www.iltasanomat.fi/mestis/art-1435892752960.html
Tästä on hyvä jatkaa, hyvä Vesku!
No hyvä ja hyvä! Toinen puoli asiaa on ettei Veskusta sitten taida olla Ilveksen "ostajaksi". Monta vuotta Vesku on Ilveksen peleissä käynyt ja ainakin itse olen elätellyt toiveita että hän jonakin päivänä avaisi rahapussiaan ja . . .
En kyllä toisaalta tiedä paljonko Veskulla sitä rahaa on, mutta luulisi että jonkin verran on taskun pohjalle NHL-pelien jälkeen jäänyt. Eihän tämä valmennuspesti toisaalta niitä ostomahdollisuuksia mihinkään kaada. Korostan ettei minulla ole mitään tietoa Veskun aikeista ja tämäkin viesti taitaa olla hellepäivän sekoilua!
Ilves97 sanoi:Ilives sanoi:Millähän vitun valmentaja-meriiteillä tämä mies ratsastaa ???
Nyt ei ole edes Suomalaista päävalmentajaa, mitähän pääkopassa mahtaa liikkua tuolla Kazakstanin päässä...
Kun on Kummolan kaveri-piirissä niin sillä pääsee jo pitkälle
*Ville Peltonen
Kyllä Raipe mun käsittääkseni nimenomaan apuvalmentajana on ihan hyvä.
Eestipoika sanoi:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9510
Taitaa olla Paille liian kallis? :-X Muuten on kyllä aina tervetullut tänne, vai mitä?
Raipen Lätty sanoi:Mitäs Toni Kallela? Ei ole tehnyt sopimusta minnekkään? Täytti kyllä aina tonttinsa viimekaudella, kun sai mahdollisuuden. Menikö valmennuksen kanssa sukset ristiin vai eikö muuten ollut vaan kiinnostunut jatkamaan Ilveksessä? Kallelan kaltaisia pelaajia (pieni koko) oli jo, joten saattaapi homma selittyä siihen.
Annetaan nyt Soinnun näyttää. Ei ollut parasta Matiasta viimekaudella. Itseluottamus näytti olevan hukassaBaloun sanoi:Raipen Lätty sanoi:Mitäs Toni Kallela? Ei ole tehnyt sopimusta minnekkään? Täytti kyllä aina tonttinsa viimekaudella, kun sai mahdollisuuden. Menikö valmennuksen kanssa sukset ristiin vai eikö muuten ollut vaan kiinnostunut jatkamaan Ilveksessä? Kallelan kaltaisia pelaajia (pieni koko) oli jo, joten saattaapi homma selittyä siihen.
Samaa mieltä. Olisin itse kyllä mielelläni vaihtanut Soinnun ja Kallelan päikseen. Kallela varmasti halvempi ja täyttää saman asian. Ehkäpä sopimus Soinnun kanssa on sitten ollut valmiina.
Baloun sanoi:Raipen Lätty sanoi:Mitäs Toni Kallela? Ei ole tehnyt sopimusta minnekkään? Täytti kyllä aina tonttinsa viimekaudella, kun sai mahdollisuuden. Menikö valmennuksen kanssa sukset ristiin vai eikö muuten ollut vaan kiinnostunut jatkamaan Ilveksessä? Kallelan kaltaisia pelaajia (pieni koko) oli jo, joten saattaapi homma selittyä siihen.
Samaa mieltä. Olisin itse kyllä mielelläni vaihtanut Soinnun ja Kallelan päikseen. Kallela varmasti halvempi ja täyttää saman asian. Ehkäpä sopimus Soinnun kanssa on sitten ollut valmiina.
Bilbo sanoi:Eli Ilves-laseilla seurataan tällä kaudella, kaikkia muita joukkueita paitsi KalPaa. #hymiö
Eli Ilves-taustaiset pelaajat (junnu tai pelannut hiljattain) muualla:
Blues: Kuukka, Korhonen, Kantola
HIFK: Hintz, Rask
HPK: Lehtivuori, Polak
JYP: Antonen
KooKoo: Rajala, Järvenpää
Kärpät: Aittokallio
Lukko: Karjalainen, Asplund
Pelicans: Leimu
SaiPa: Kuronen
Sport: Peltola
Tappara: Puistola, Järvinen, Peltola
TPS: Moisio
Ässät: Sammalkangas, Marjamäki
Jotain pelaajia varmaan meni sivu suun, mutta tuossa mitä löysin. Moni taistelee paikasta Liigaan ja pelanneekin suurimman osan kaudesta Mestistä.
Kiitos tiedosta!Iines sanoi:^ Ja jos haluaa pilkkuja viilata, niin Kalpan valmennuksessa on Miettisen Tommi...