Eli mennään katsomaan peliä, mutta silti vedetään pultit, jos tanssitytöt poistetaan?! Hmmmm...
En mä nyt varsinaisesti pultteja ole vetänyt aiheesta.
En vain oikein arvosta sitä, että joku ryhmä valaistuneita katsoo oikeudekseen päättää asioista muiden puolesta, ja esim. päättää näiden tanssityttöjen puolesta, onko harrastuksensa hyvä vai ei.
Kuten sanoin, ei mua noiden tanssityttöjen poistuminen sinänsä haittaisi.
Jos tytöt haluaisivat itse lopettaa ryhmänsä, en olisi vaatimassa uutta ryhmää tilalle, mutta kun joku ulkopuolinen alkaa painostaa ryhmää lopettamaan, niin siinä vaiheessa alkaa haitata.
Nyt tanssitytöt, mitä seuraavaksi? Mikä naisten ammatti tai harrastus katsotaan seuraavaksi sopimattomaksi? Poistetaanko joitain naisten oikeuksia, koska naiset eivät osaa tätä oikeutta jonkun mielestä käyttää?
Olen kyllä mies, mutta en laske itseäni ns. setämieheksi. Olen aina ollut sukupuolten tasa-arvon kannattaja, en näe mitään syytä miksi miehen pitäisi olla etuoikeutetumpi kuin naisen, tai toisin päin. Vastustan tietenkin naisten hyväksikäyttöä, mutta mitenkään en saa tuosta Leaders Leaguen harrastuksesta sellaista.