TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
Voihan sitä toivoa että Jalo ja Tillu olleet hereillä ja palkka määräytyy ainakin osittain pelattujen pelien pohjalta, eikös tällaisiäkin ole ollut?
Voihan sitä toivoa että Jalo ja Tillu olleet hereillä ja palkka määräytyy ainakin osittain pelattujen pelien pohjalta, eikös tällaisiäkin ole ollut?
Eikös vakuutusyhtiöllä ole mitään tekemistä korvauksien kanssa? Eihän työntekijälle enää palkkaa makseta pidemmän saikun olevan kyseessä.Vaikka ette sitä tarvitse, niin ei se halpa mies ole ellei sitten jotain palkkaleikkauksia ole tehnyt kun liittyi Ilvekseen. Todellakin taitava peluri kun on kunnossa, mutta onhan jätkä nyt riskisijoitus, jos pelaa sen 20 runkosarjaottelua ja joka toisen pudotuspelin. Vaikkakin Haapala on mun silmissä lievästi sanottuna meh, niin toivon että pääsee pelaamaan teilläkin.
En tiedä. Soita lakimiehelle? En ainakaan uskoisi, että täyttä palkkaa maksetaan ja ainahan jotain saikkurahoja on, mutta minkä suuruisia ja kauanko niin en osaa sanoa. Haapalalla on kuitenkin sen verta iso liksa (näin uskon en siis tiedä) että vakuutuksetkaan ei ole pieniäEikös vakuutusyhtiöllä ole mitään tekemistä korvauksien kanssa? Eihän työntekijälle enää palkkaa makseta pidemmän saikun olevan kyseessä.
Ikäviä tosiaan noi nilkkavammat, kun ovat herkästi uusiutuvaa sorttia, yks väärä liike ja 2-4 viikkoa sivussa. Uskon et saadaan kova pelimies takaisin jos vaan malttaa kuntouttaa kunnolla ensin.
Jotenkin tuntuu hölmöltä että tapparalaiset naureskelivat montako peliä mahtanee pelata ja tapparassa tiedettiin selvästi henkasta kun jätettiin rannalle.Jos asia noinon, että lonkat jälleen vaivaavat eikä nilkka, niin jatkolappua ei tulisi tehdä. Todella harmi jos kärkipelaaja pystyy pelaamaan vaan kaudesta noin puolet peleistä.
Kirjoitinkin tällä hetkellä, varmasti tarvitaan keväällä viimeistään. Riskisijoituksesta samaa mieltä, varsinkin kun uskon itse että myös riskeistä Ilveksen johto on ollut tietoinen.Vaikka ette sitä tarvitse, niin ei se halpa mies ole ellei sitten jotain palkkaleikkauksia ole tehnyt kun liittyi Ilvekseen. Todellakin taitava peluri kun on kunnossa, mutta onhan jätkä nyt riskisijoitus, jos pelaa sen 20 runkosarjaottelua ja joka toisen pudotuspelin. Vaikkakin Haapala on mun silmissä lievästi sanottuna meh, niin toivon että pääsee pelaamaan teilläkin.
Paljon jääkiekkoa...toivottavasti oli mielestäni se miten Haapala tuon ilmaisi, ja itselle taas tuli siitä semmoinen olo että vähän olisi epävarma vielä kestääkö. Voitte myös korjata minua jos olen väärässä, kun en jaksa etsiä tuota haastattelua ja tarkistaa, mutta itse muistan hänen sanoneen näin.Kauden alla Haapalalta kysyttiin, että mitä voi Henrik Haapalalta odottaa tällä kaudella. Vastaus oli: paljon jääkiekkoa. Eli kai siellä ainakin miehellä itsellään oli tunne, että paikat olivat hyvässä kunnossa. Suurin pettymys tämä on varmasti miehelle itselleen. Jo kolmas kausi on jäämässä vajaaksi.
Voi vissiin jo kutsua lasinilkaksi?
Sehän on näillä tiedoilla mitä meillä on jo täysin selvää!Harmittavasti Haapalan kohdalla luoti kyllä osui
Ei tässä vittuilemaan tarvitse alkaa. Tuohan selviää ihan googlettamalla.En tiedä. Soita lakimiehelle? En ainakaan uskoisi, että täyttä palkkaa maksetaan ja ainahan jotain saikkurahoja on, mutta minkä suuruisia ja kauanko niin en osaa sanoa. Haapalalla on kuitenkin sen verta iso liksa (näin uskon en siis tiedä) että vakuutuksetkaan ei ole pieniä
Ei ollu tarkotus vittuilla. En jaksanu googlata tuota, mutta vittuiluksi en tuota tarkoittanutEi tässä vittuilemaan tarvitse alkaa. Tuohan selviää ihan googlettamalla.