Simultaanieläin
Vakiokokoonpanossa
Oli niissä Artunkin siltä kohtaa laukomissa maaleissa haltuunotto jälkeenkin tehtyjä. Ja Maccelli saattaisi pystyä syöttämään yhtä hyvin tai jopa vielä paremmin?
Ruotsalainen ampui eripuolelta (kuin tämän hetken ainoa ampuja Mese), Kallea on kritisoitu jo pari kautta siitä (ainakin minä olen), ettei Mese pääse koskaan ampumaan suoraan syötöstä ja jos pääseekin, niin Maalahti on ensin ottanut kiekon haltuun ja sitten syöttänyt sen Meselle. Are pääsi täräyttään suoraan toiselta puolelta kenttää tuleviin peleihin ja molari oli aina vähän vaiheessa.
Kuvitelkaapa noilla yv määrillä edellisiin peleihin muutama onnistuminen... Voittoja olisi ihan saatanasti, mutta ei kun jatketaan rikkinäisellä ylivoimalla, mikä vitun "valmennus" sielä on?
Tuodaan tähän keskusteluunkin tätä ilveksen niin sanottua himoittua top 3 ylivoimaa mitä mertsi ja muut niin hehkuttaa Ojasen johdolla mietin maksaako kaveri ilvekselle jotain vai maksetaanko me oikeasti tälle Ojaselle palkkaa et tätä kuviota pyöritetään?
Mä luulisin, että pelaajien kesken sovittu kuvio kehissä missä ei oo mitään järkee, tällöin valmennuksen pitäisi yksinkertaistaa sitä, ja saada nuo älyttömät syöttöyritykset pois sieltä. Jos näin kauan jatkuu tuo huono ylivoima niin kyllä valmennuksen on syytä katsoa peiliin...
Kiekkoa lähetetään maalin taakse ukko perään ja laitapainia vastustajien kanssa siitä kuka saa kiekon. Ja aloituksen jälkeen aloitetaan siitä, et joku pakki käy hakemassa kiekon jostain omasta päästä.Yv,n juonikuviona että joku pääsee kiekon kanssa johki hyökkäys alueelle ja odottaa seisoskelee että kiekko tullaan ottaan pois?
Väärä ketju
En tarkoittanut, itse kirjoitin väärään ketjuun.Jos minun viestiä tarkoitit, niin ihan tarkoituksella tähän ketjuun laitoin.