Ja Ilvekselle ei tule heikkoa jaksoa enää? Lisäksi rosterissa annetaan tasoitusta nyt loukkaantumisten muodossa, eli sikäli odotetaan myös niitä reagointeja.
On täällä erikoinen konsensus siitä että Ilves ja osa alisuorittaneista pelaajista on sitten keväällä kovia. Toivotaan näin mutta ei siellä mitään taikanappia ole siihen että näin tapahtuisi yhtäkkiä.
Mitä Lukon pelitapaan tulee mihin joku viittasi niin se on uomissaan ja puksuttaa varsin vakaasti. Sama juttu Tapparalla.
Ilves nimenomaan hakee vielä sitä ja Pennanen tuo omia lisukkeitaan kokoajan. Niin kuin sanoin, tappioita tulee ja mikään joukkue ei kaikkia pelejä voita mutta esimerkiksi viime viikko oli malli esimerkki siitä miten niitä pisteitä sössitään ihan itse näitä ns. heikompia jengejä vastaan mistä pisteet pitäisi kairata.
Ei tässä mitään takuuta anneta, mutta jos katsotaan.. Mäntykivi, Tuulola, Virtanen, Päkkilä,.. kaikki myöntävät siellä olevan potentiaalia. Tottakai.. ei kai heiltä muuten isoja odotettaisikaan.
Sitten taas, että tilalle pitäisi kyllä saada jo todella isoja nimiä, että tässä vaiheessa lähdettäisiin enää lisää hyökkääjiä ulostamaan. Näiden tilalle arpoja, niin se on jo ison riskin arpajaista.
ja kun pelaajia on se tietty määrä Maailmassa.. kovien perässä on kaikki haluamassa, tai ovat liian kovia tänne saatavaksi. Kun ei voi pleikkarin tapaan luoda itse pelaajia, niin pitää tarkoin miettiä, että mikä liike on riskin arvoinen. Tästä syystä itse esim. haluan pitää ehdottomasti Tuulolan, näistä muista mainituista puhumattakaan.
Jos sisään on tulossa Arttu Ruotsalainen ja Joly Hämeenlinnasta.. ja se Leino, niin olen valmis muuttamaan mieltäni.
Katsotaan...