ifor74
Luottopelaaja
Vs: Ilveksen kokoonpano 2018-2019
Montakohan vuotta agentit vielä ajattelee että Ilves oli menossa konkkaan pian puoltoista vuotta sitten?
Hyvä että luottaa omavaraisuuteen, mutta tuskin se taloutta parantaa jos joukkue rämpii.
Uskon että kyllä agentti jo Ilvekseen menoa suosittelee jos palkka on kilpailu kykyinen. Saahan pelaaja aina palkkaturvasta rahansa.
Rissasta en edes listalle viitsinyt laittaa koska hänellä ilmeisen selvät henk.koht. syyt miksi Kalpa...
Kunto sanoi:ifor74 sanoi:Vaikka Pelikaaneista Kaski & Teppo.
Ässistä Tiihola. Saipasta Oksanen & Denisov.
HPK Nenonen.
Jukurit Salonen.....
Esimerkiksi Tiiholan vaihtaisin koska tahansa Ahtolaan ja Salosen tai Kasken Leimuun.
Ei sillä että Leimusta ja Ahtolasta voisi olla iloa mutta mun mielestä pitää hommata urallaan eteenpäin tavottelevia pelaajia, ei uransa laskusuunnalla olevia.
Nämä nyt alkuun olisi kelvannut mulle.
Tuskin näilläkään olisi kausikortteja myyty mutta kaikki nimet on semmoisia jotka olisi pitänyt olla
myös Ilvekseen saatavilla.
Kerroppa sinä miksi ei ole Ilves houkutteleva vaihtoehto jos esim. Jukurit ja Saipa on?
Tampere kaupunkina tuskin häpeää yhtään Lappeenrannalle tai Mikkelille, Kiven piti olla kova valmentaja jonka nimellä houkutellaan pelaajia ja rahaakin kaiken järjen mukaan on budjetissa????
Mieti hetki objektiivisesti miltä töitä hakevan näkökulmasta näyttäytyy Ilves ja SaiPa. Jälkimmäinen tehnyt resursseihin nähden erinomaista tulosta pitkän aikaa. Jälleen kerran Saipa +3 miljoonaa ja Ilves -4,1 miljoonaa. Ilves ajautunut lähes konkurssiin ja ollut Liigan häpeäpilkku usean vuoden ajan. Kovinkaan moni järkisyy ei tässä kohtaa puhuisi sen puolesta, että pelaaja valitsisi Ilveksen SaiPan sijaan. Todennäköisesti pelaaja-agenttikin suosittelee asiakkaalleen ehdottomasti SaiPaa.
Itse en tiedä kuinka moni listasi pelaajasta olisi ollut edes valmis harkitsemaan Ilvestä tai yrittikö Ilves näitä. Itse pidän kovimpana KalPan Rissasta, mutta hän ei ollut millään muodoin Ilveksen ulottuvissa.
Niin kuin itse totesit, yksikään noista nimistä ei olisi juurikaan, jos lainkaan, lisännyt kausarimyyntiä. Ilves teki isoja satsauksia maalivahtiosastolle sekä luottaa strategian mukaisesti omavaraisuuteen (Suomi, Laaksonen, Lepaus, Ikonen, Leimu, Helenius etc).
Montakohan vuotta agentit vielä ajattelee että Ilves oli menossa konkkaan pian puoltoista vuotta sitten?
Hyvä että luottaa omavaraisuuteen, mutta tuskin se taloutta parantaa jos joukkue rämpii.
Uskon että kyllä agentti jo Ilvekseen menoa suosittelee jos palkka on kilpailu kykyinen. Saahan pelaaja aina palkkaturvasta rahansa.
Rissasta en edes listalle viitsinyt laittaa koska hänellä ilmeisen selvät henk.koht. syyt miksi Kalpa...