Mielestäni juuri aaveella ei tulisi Anttia peluuttaa tuon heikon pelisilmän takia.
Mielestäni juuri aaveella ei tulisi Anttia peluuttaa tuon heikon pelisilmän takia.
Niin.. käsittääkseni puhuttiin rosterista pois tiputtamisesta, ei alempiin ketjuihin siirtämisestä.
Ja turha tästä vänkätä, me ei tätä asiaa päätetä. En edelleenkään usko Myrrän tiputtavan Saarelaa kokoonpanosta.
Vastaan tähän vielä meinasinkin sitä, että jos olisi vahvempi kamppailu pelaamisessa VOISI olla tekijä alempiin kenttiin. Tällä hetkellä minun mielestä ei mahdu kokoonpanoon jos kaikki terveenä.
Nalli, Oden, Päkkilä, Sebok mahtuu??
Nalli ei mahdu ollenkaan. Oma hahmotelmani löytyy taaempaa ja seison sen takana. Pakkohan siellä kentällä on täysi miehistö olla. Jos minä saisin koota joukkueen monikaan tämän hetken peluri ei siihen mahtuisi.
Nalli ei mahdu ollenkaan. Oma hahmotelmani löytyy taaempaa ja seison sen takana. Pakkohan siellä kentällä on täysi miehistö olla. Jos minä saisin koota joukkueen monikaan tämän hetken peluri ei siihen mahtuisi.
Kyllä nykyvireistä Saarelaa ennen kokoonpanosta putoaa iso joukko muita laitureita. Nalli, Oden, Päkkilä, Baptiste ja Ikonen lienevät viime ottelun jälkeen putoamisvaarassa ennen Anttia.
Suomi - Sebök - Gallo
Mieho - Konna - Baptiste
Ikonen - Mäntykivi - Päkkilä
Virtanen - Ikonen - Oden
Toihan on se sun hahmotelma.
Kysyn vaan että mitä on esittänyt Virtanen, Oden, Päkkilä, Sebök verattuna Saarelaan?
Ai Gallo on jo Ilveksen mies
No ei varmasti ole Baptiste parhaimpana 5v5-pistemiehenä putoamisvaarassa, etenkin kun Myrrä puhuu hänestä erittäin arvostavaan sävyyn ennen jokaista peliä.
Ai Gallo on jo Ilveksen mies
Tämä on siirretty toisesta ketjusta tänne. Kokoonpano hahmotelmani ja tämä vänkäys mikä menossa koski tilannetta jos Gallo saapuu Ilvekseen.
Hauska huomata miten täällä joukko itketään jos joku on erimieltä Itseäni lähinnä huvittaa kiukuttelu mikä aiheutuu viesteistäni koskien tiettyjä pelaajia. En jaksa väitellä asiasta enään kaikilla saa olla mielipiteensä. Kenenkään mielipide ei ole sen oikeampi kuin muidenkaan.