Itsekin veikkaan, että Salmela on Moron edellä. Westerlundin riskifaktori tekee hänestä melko selvän tippujan playoffeista jos ukkoja on ehjänä.
Ja Kirkonmies vielä puuttuu tuosta. Olisi omissa papereissa selvästi pelaavassa seitsikossa.Pakko sanoa että on hyvä pakisto kun pitää miettiä tällaista. Kelpaa kaikki.
Hyvin hyvin pienillä muutoksilla lähtisin itse.Haapala-Kontiola-Räty
Suomi-Tikka-Ikonen
Mäntykivi-Sebok-Nyman
Päkkilä-Koskiranta-Tuulola
Ruokonen/Virtanen/Bau
Parikka-Lancaster
Lööf-Latvala
Jokipakka-Masin
Moro
Salmela/Westerlund/Aho
Langhamer
Malek
Parikka huomenna mukana!
No Westerlund sehän nyt on aivan selvä.Saa nährä kuka tippuu.
No Westerlund sehän nyt on aivan selvä.
Ei ole välttämättä ihan näin. Miksikö? Siksi että mitalin saadakseen pelaajan pitää olla joko kolmasosa runkosarjasta pelattuna (=20 ottelua) tai yksi ottelu playoffeissa (lisäksi toki pitää kuulua mitalijoukkueeseen)
Westerlundilla on nyt 18 peliä Liigassa vyöllään ja näkisinkin turvallisemmaksi vaihtoehdoksi hänen osaltaan että pelaa nämä kaksi puuttuvaa runkosarjaottelua pois, kuin sen että mitalin vuoksi peluutettaisiin pleijareissa.
No Westerlund sehän nyt on aivan selvä.
Ei ole välttämättä ihan näin. Miksikö? Siksi että mitalin saadakseen pelaajan pitää olla joko kolmasosa runkosarjasta pelattuna (=20 ottelua) tai yksi ottelu playoffeissa (lisäksi toki pitää kuulua mitalijoukkueeseen)
Westerlundilla on nyt 18 peliä Liigassa vyöllään ja näkisinkin turvallisemmaksi vaihtoehdoksi hänen osaltaan että pelaa nämä kaksi puuttuvaa runkosarjaottelua pois, kuin sen että mitalin vuoksi peluutettaisiin pleijareissa.
Jaa-a en kyllä itse olisi tästä täysin varma. Pennanen on kumminkin peluuttanut häntä koko ajan Jokipakan parina ja esim Moroa 7.pakkina. Oma mutu onkin, että Pennanen haluaa pitää vähintään kolme rightin pakkia kokoonpanossa. Tuolloin se voi hyvinkin kääntyä siihen, että Moro on se kuka huilaa.
Jaa-a en kyllä itse olisi tästä täysin varma. Pennanen on kumminkin peluuttanut häntä koko ajan Jokipakan parina ja esim Moroa 7.pakkina. Oma mutu onkin, että Pennanen haluaa pitää vähintään kolme rightin pakkia kokoonpanossa. Tuolloin se voi hyvinkin kääntyä siihen, että Moro on se kuka huilaa.
Morohan on rightin pakki.
Vai ymmärsinkö väärin jotain?
Itse peluuttaisin parasta mahdollista kokoonpanoa tässä vaiheessa ja Westerlund ei siihen kuulu kyllä.
Jos kaikki siis kunnossa ovat.
Hyvältä näyttää kun Parikkakin back.
Valmennuksessa ei mietitä varmasti tasan yhtään tällaisia asioita. Kaiken lisäksi kyllä sen konkreettisen mitalin saa vaikka 1 pelillä tunnetusti. Virallisiin kirjoihin ei toki mitalistiksi alle 20 pelillä pääse, mutta tuskin kiinnostaa Westerlundia tippaakaan.
Siis varmasti pakistossa käytetään käytössä olevaa rotaatiota, mutta mää jotenkin ajattelin asian niin, että Moro on seiskapakki sen takia kun tulee olemaan seiskapakki myös kun pakisto tervehtyy. Jotenkin pudotuspeleissä helpompi nähdä peruspakeille Morolle tai Salmelalle seiskapakin tontin kun kiekollisille Westerlundille ja Aholle.Jaa-a en kyllä itse olisi tästä täysin varma. Pennanen on kumminkin peluuttanut häntä koko ajan Jokipakan parina ja esim Moroa 7.pakkina. Oma mutu onkin, että Pennanen haluaa pitää vähintään kolme rightin pakkia kokoonpanossa. Tuolloin se voi hyvinkin kääntyä siihen, että Moro on se kuka huilaa.
Toki pakistoa tullaan varmasti koko ajan hieman kierrättämään, mihin nykyinen pakisto antaa hyvät mahdollisuudet.
Moro ja Salmela voidaan myös laittaa kenen tahansa pariksi tuuraamaan, jos joku tippuu kesken pelin. Westerlundia taas ei oikein voi Lancasterin tai Lööfin pariksi varsinkaan kovissa kevään peleissä laittaa. Siksikin Moro ja Salmela ovat parempia seiskapakkina. Jos taas Lööf tai Lancaster ei pysty kokoonpanoon ollenkaan tulemaan, voi Westerlund olla näille vaihtoehto.
Parikka - Lancaster
Jokipakka - Masin
Lööf - Latvala
Moro
Salmela, Westerlund, Aho.