Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähtökohtaisesti näin, mutta puolustus on sen verran laaja, että uskon alkukaudesta kokeiltavan myös pareja JJ-Parikka ja Lancaster-Kirkonmies. Ja miksi ei kokeiltaisi, onhan se mahdollista että joukkueelle olisi vielä enemmän etua näillä pareilla. Onhan tämä erilainen tilanne kun on mistä ottaa ainakin tässä vaiheessa..Ei ole mitään järkeä rikkoa jotain, mikä ei ole rikki. Parikka - Lancaster jatkaa.
Ongelmahan meillä ei ollut maalinteko vaan oman pään vuotaminen ja pleijareissa maalille "pää edellä" meneminen. Onko Tuulola parempi kuin Bappi - aika näyttää - mutta omaan silmään Tuulola on Bapin paikko ja ihan maistuva sellainen.Jonkin verran täältä lukenut siitä kuinka meiltä puuttuu hyökkäyksestä maalinteko voimaa ja en kyllä itse allekirjoita tätä näkemystä.
Tämä näkemys nyt ei tule suurta suosiota täälä saamaan, mutta kyllä minä pidän Tuulolaa lähtökohtaisesti parempana pelaajana kuin Baptiste oli.
Jonkin verran täältä lukenut siitä kuinka meiltä puuttuu hyökkäyksestä maalinteko voimaa ja en kyllä itse allekirjoita tätä näkemystä.
Tämä näkemys nyt ei tule suurta suosiota täälä saamaan, mutta kyllä minä pidän Tuulolaa lähtökohtaisesti parempana pelaajana kuin Baptiste oli.
Kiitos asiallisesta vastauksesta, näin keskustellessa asia yleensä etenee aika paljon mukavammin ja palsta pysyy luettavana.En hae mitään. Olen kirjoittanut mielipiteeni johon olet tarttunut koska olet eri mieltä ja puolestani saat sitä olla.
Mielestäni pitää ja olen perustellut harvinaisen kovilla hankinnoilla.
Niin, mitä sitten? Itse olen pitänyt kolmantena tapun ja kärppien perässä.
En todellakaan ole ainoa, ja vielä useampi huutanut päivittäin pelkän haapalan perään. Onkohan se tullut kaikille tätäkin selvemmäksi?
Jos mainitsemani laituri+sena tulisivat kirjoitit;
Tämän jälkeen kirjoitit;
Pienet on sinulla marginaalit tillun suhteen.
Enempää en vastaa. enkä ota kantaa yhteenkään kirjoitukseesi.
Loputon tie.
Jos Ilves hankkii vielä sentterin ja laiturin, ovat Ilveksen kokoonpanon ulkopuolella suurinpiirtein seuraavat pelaajat:
Mieho, Virtanen, Päkkilä ja Nalli. Viidentenä listalla on Nyman, joka on kuitenkin ikäluokkansa ykköslupauksia.
Tämä nyt on aikamoista yksinkertaistusta, että pelkästään CHL aiheuttaisi tuon eron. No asiat voi tietysti katsoa myös äärimmäisen mustavalkoisesti. Voit nyt sitten esimerkiksi kaivaa samanlaisen ”rotaation” noilta aiemmin CHL ää pelaavilta joukkueilta viime vuosilta?Hifki ja Kärpät eivät pelaa CHL:ää eli ne voit laskea tuosta suoraan pois.
Tapparalla tulee taatusti olemaan ylimääräinen ketju pelaajia kun pelit alkaa. Jos ei jostain syystä ole vaan meinaavat 13 hyökkääjällä lähteä raivaamaan CHL+Liiga-kautta, niin olen silti eri mieltä siitä, että Ilves näistä kahdesta hölmö olisi.
No itse olen sitä mieltä, että yksi hyökkääjä riittää, eli Haapala tai vastaavan tasoinen tai jos kaksi tulee niin pitää ruveta huonommasta päästä purkamaan sopimuksia tai lainailemaan, niin en jaksa tästä nyt ruveta vääntämään, mutta ei CHL:ää pelaavaa joukkuetta voi silti verrata pelkkää Liigaa pelaavaan joukkueeseen kun pelejä on vähintään se 10% enemmän, parhaimmillaan yli 20%.
Ei taida ihan olla tuota luokkaa, koska nuo ensimmäiset 3 peliä ovat käytännössä pois harkkamatseista.
Ei taida ihan olla tuota luokkaa, koska nuo ensimmäiset 3 peliä ovat käytännössä pois harkkamatseista.