Jakpot
Luottopelaaja
Viittasin parilla ketjullisella enemmänkin alisuorittajien lukumäärään. Kyllä sieltä heikosti pelaavia pakkejakin löytyy. Mutta jos hyökkäyksestä puhutaan, niin aika paljon Ilves on ollut kahden ketjun joukkue, nyt kun Iksa ja Suomi oli pois, niin Konnan ketjun varassa oltiin. Ei nousseet muut ratkaisijoiksi. Mitä mieltä itse olet muista kuin Tuulolasta, jota myös kaavailtiin kärkikenttien pistelingoksi. Onko todennäköisesti historian kalleimpiin pelaajiin kuuluva Jokipakka ollut odotuksien mukaisesti alakerran kiekollinen isäntä ja johtaja? Entä onko Sebok nostanut tasoaan ykkös- tai vähintään laadukkaaksi kakkossentteriksi? Vieläkö Mäntykivi on ottamassa sitä suurta steppiä liigan eliittisentteriksi, jonka jotkut arvottivat mm Lehterän edelle? Mites Odenin laita, hän toki saikin vaihtaa maisemaa, kun ei ihan läpimurtoa tullutkaan. Onko Ruokonen tuonut hyökkäykseen jotain enemmän, mitä mm Nallilta puuttui? Onko Päkkilän läpimurto vielä tulossa vai jatkuuko tehoton pörrääminen? Tässä nyt näin muutama esimerkki.
Ihan tyytyväinen olen muuten hyökkäykseen. Tuulolan tosiaan vaihtaisin parempaan kaveriin, jos se olisi mahdollista. Sebok ei ole kauheasti tehoillut, mutta en lähtisi tuota ns. ykköskenttää rikkomaan missään nimessä.
Meillä on alemmissa kentissä Tikkaa, Mäntykiveä, Nymania... jotka pystyvät tekemään hyvin pisteitä. Miehoa, Virtasta ja kumppaneita rikkovassa roolissa.
Tietysti jos lähdetään kasaamaan jokaista kenttää, niin että kaikissa on ennakolta 40 pisteen kavereita... niin mitä luulet miten tulisi tuossa käymään?
Ilves on tehnyt 95 maalia, kun toiseksi paras joukkue Lukko on tehnyt 87 maalia. Toki Lukko on pelannut kolme ottelua enemmän.
Joukkueen pistepörssiä voi verrata muiden joukkueiden vastaaviin myös
Tämä minun mielipide Ilveksen hyökkäyksestä.