En ole edelleenkään vakuuttunut kokonaisvaltaisesta tekemisestä.Muutama suonenveto? Pelasi lähes koko kauden 2021-22 keskellä ja erittäin hyvällä tasolla aloitusympyrässä tekemistä lukuunottamatta.
Kyllä konnan ottasin gregoiren tilalle kanssaGregoire saa lähteä ja Konna astuu tilalle
Mielestäni kokonaisvaltainen tekeminenkin oli tuon 2021-22 kauden ja etenkin sen kevätpuoliskon hyvää. Toki tuolloin pelattiin Myrrän Havaiji-kiekkoa ja kun playoffeissa muutettiin pelitapaa (täysin yhtäkkiä) enemmän nykyisen kaltaiseksi niin tekeminen heikkeni.En ole edelleenkään vakuuttunut kokonaisvaltaisesta tekemisestä.
Ehkä tuo minun muutama suonenveto heitto oli hieman yliampuva. Sellainen tunne on että Mäntykivi on muutenkin omimmillaan tuollaisessa luomulätkässä vs organisoitu.Mielestäni kokonaisvaltainen tekeminenkin oli tuon 2021-22 kauden ja etenkin sen kevätpuoliskon hyvää. Toki tuolloin pelattiin Myrrän Havaiji-kiekkoa ja kun playoffeissa muutettiin pelitapaa (täysin yhtäkkiä) enemmän nykyisen kaltaiseksi niin tekeminen heikkeni.
Materiaali on laaja, mutta.. ei se sitten niin laaja olekkaan. Siellä on raakileita, kuten Kos ja pieniä kysymysmerkkejä kuten Gregoire.Gregoirella ei riitä ja tänään alkoi lähtölaskenta. Mäntykivi on loistava laiturina, mutta keskellä hommasta ei tule yhtään mitään.
3 ja 4 kenttä huutavat varmaa suorittajaa keskelle. Odotellaanko kehittymistä omilta vai lähdetäänkö kaupoille? Pendo vihjasi jo Lukko pelin jälkeen, että ei ole pelaajia mitä kierrättää.
Allekirjoitan.Nelonen on kyllä ketjuna melkoinen musta aukko. Päkkilältä ihan pirteää tekemistä, mutta loput kolme Virtanen, Gregoire ja Bau ovat kaikki melkoisen heikkoja.
Allekirjoitan.Kaikillä näillä on sama ongelma, eli kiekollisesti ovat lähinnä vain roiskimassa ja tsemppaamassa, eikä kukaan ole edes puolustuspäässä erinomainen.
Allekirjoitan, toki sairastelut täytyy huomioida.Virtasella on kyllä niin heikko tasapaino/mailatekniikka yhdistelmä, että onhan tuo korkea varaus ja eht keikka vaikeita näin jälkikäteen ymmärtää.
Friman remmiin ja Jurmo kiertäväksi pakiksi. Luistelu ukolla on kyllä sulavan näköistä, mutta tilanteiden tunnistamisessa ja pelin avaamisessa suuria ongelmia.Puolustajat ovat paperilla hyviä, mutta suorittavat tällä hetkellä hieman puolihuolimattomasti. Jurmo on kovissa peleissä kävelevä hazardi. On tuo kummallista, että yhtään peliä edistävää helppoa syöttöä ei saa annettua.
Jälleen hyvä esimerkki tuosta plus-miinus tilaston merkityksettömyydestä. Soinin ensimmäinen miinus tulee kun Bau kuljettelee kiekon oman maalin eteen ja menettää sen, toinen miinus tuli kun Meskanen hukkasi kiekon siniviivalla. Ensimmäisessä tilanteessa myös Soini olisi voinut pelata paremmin ja koko meidän pakka oli sekaisin, toisessa Soinilla ei ollut yhtään mitään tehtävissä. Parempi peli tämä oli kuin Ahon pelit. Silti katselisin Aholle mieluummin lainaa muualle kuin sopimuksen purkua.Vähän pettynyt olen ettei Aholle ole roolia. Ei muuta kuin sopimus purkuun. Samanlaisia vaikeuksia oli Soinilla (-1) tänään. Pelitapa tai sen selkeys auttaa puolustajia. Mutulla voi sanoa, että välillä mennään liian luomuna. Tämän päivän Kerho oli todella heikko vastustaja.
Paljon pitää pelin kehittyä kauden aikana. Täysi luotto toki siihen on.
Itse olen tällä hetkellä vakuuttuneempi Soinin tekemisestä, kuin Ahon. Aholle ei vaan roolia tunnu löytyvän roolia Ilveksestä ja on jopa hasardimpi kuin Soini.Vähän pettynyt olen ettei Aholle ole roolia. Ei muuta kuin sopimus purkuun. Samanlaisia vaikeuksia oli Soinilla (-1) tänään.
Ois upeeta!Siellä oli alumni-matsissa Niinimäen Jesse liekeissä, koska tahansa mahtuisi minun Ilvekseen. Vaikka pelkät ylivoimat.
Pitäisköhän Tillun kysellä?
Pyörittikö yvtä perse kiinni laidassa?Siellä oli alumni-matsissa Niinimäen Jesse liekeissä, koska tahansa mahtuisi minun Ilvekseen. Vaikka pelkät ylivoimat.