Ilveksen kokoonpano 2023-2024

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Uskoisin että Jampan tuota liike/fysiikka -puolta on koko kesä Näppilän johdolla vahvistettu ja reenattu. Voi olla Nyman aika tukossa alkukauden siltä osin ennen kuin alkaa liike löytyä. Selvästi on vahvistunut, muutenkin kun raamia löytyy niin voipi ottaa aikaa.
<(^^,)>

Meklari

Luottopelaaja
Kuukauden päästä on toivottavasti koko nelonen uusiksi. Sentteri sisään ja Mese sekä Ratinen takaisin. Nelonen muotoon Ratinen/Könönen-X-Päkkilä.

B

Luottopelaaja
Joukkueen heikoin lenkki on selvästi nelonen, mutta ei näitä pelejä sen takia hävitä.

Kokonaisuutena todella sekavaa ja heikkoa tekemistä.

Ei jaksa vielä olla huolissaan kun eletään syyskuuta, pisteitä on rapissut aika tasaisesti ja sairastuvalla on taas avainpelaajia.

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Joukkueen heikoin lenkki on selvästi nelonen, mutta ei näitä pelejä sen takia hävitä.

Kokonaisuutena todella sekavaa ja heikkoa tekemistä.

Ei jaksa vielä olla huolissaan kun eletään syyskuuta, pisteitä on rapissut aika tasaisesti ja sairastuvalla on taas avainpelaajia.
Entä jos avainpelaajia tippuu helmi-maaliskuussa? Silloin on jo myöhäistä. Mestarijoukkueella on oltava riittävän tasokas ja laaja reservi.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Itse olen kyllä hieman huolissani. Ottavana osapuolena Ilves on Liigassa ollut, lukuunottamatta Hpk matsia. Ei kyllä mua tää touhu tällä hetkellä vakuuta, jos nyt on Les, Mese ja Ratinen sivussa niin ei noiden taakse voi mennä.

jurgen

Tähtipelaaja
Itse olen kyllä hieman huolissani. Ottavana osapuolena Ilves on Liigassa ollut, lukuunottamatta Hpk matsia. Ei kyllä mua tää touhu tällä hetkellä vakuuta, jos nyt on Les, Mese ja Ratinen sivussa niin ei noiden taakse voi mennä.
Olen myös yrittänyt rauhoittua, mutta Ilves ei kyllä näytä voittavalta joukkueelta. Jokin lienee perseellään. Tiä sit, että mikä.

Teme-74

Luottopelaaja
Luulisi ensi viikolla ovien käyvän molempiin suuntiin jos tässä tosissaan ollaan :D
No ei niitä pelaajia tosta vaan oteta ku karkkikaupas oltas...
Eiköhän toimistolla näitä asioita kuitenki mietitä.

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Itse olin pistämässä koko nelosen ulos jo pari viikkoa sitten, mutta sain vain röhönaurut osakseni, kun halusin kovempia pelimiehiä neloseen.

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Sen kun haluat, mutta ei tämä mikään fantasy manager peli ole. Mistä otat hetkessä kolme varmasti parempaa hyökkääjää neloseen ja millä hinnalla?
Se projekti kannattaa aloittaa mahd nopeasti, yksi kerrallaan.

Soho

Tähtipelaaja
Se projekti kannattaa aloittaa mahd nopeasti, yksi kerrallaan.
Aivan. Eli mitään vastausta tähän ei ole.

Mites tuntuiko ennen kauden alkua, että juuri näillä nelosen jampoilla homma ei toimi? Olit pistämässä ennen kauden alkua Virtasta, Gregoirea ja Bauta ulos jengistä?

ipa1970

Luottopelaaja
Itse ihmettelen sentteristöä ja tillun reagointia.
Meiltä lähti viime kauden kaikki neljä senaa.
Jos ei olisi käynyt tuuri ja brynäs tippunut, meillä olisi todennäköisesti katastrofaalinen sentteristö.
Nyt on onneksi kaksi kannujahdin mitat täyttävää senaa.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Jos ei olisi käynyt tuuri ja brynäs tippunut, meillä olisi todennäköisesti katastrofaalinen sentteristö.
Olisi tosiaan kiva tietää mikä on ollut ajatus ennen ”Palveen tippumista syliin”.

Soho

Tähtipelaaja
Kolme on. Mäntykivi kyllä kelpaa kolmosen sentteriksi. Joka muuta väittää, ei ole muihin joukkueisiin verrannut.

Mikä hemmetin tuuri? Se on muuten Brynäs (jatkan tätä toivotonta lumessa tarpomista).

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Kolme on. Mäntykivi kyllä kelpaa kolmosen sentteriksi. Joka muuta väittää, ei ole muihin joukkueisiin verrannut.

Mikä hemmetin tuuri? Se on muuten Brynäs (jatkan tätä toivotonta lumessa tarpomista).
Mäntykivi ei ole sentterinä ole riittävän hyvä, parempi laidalla, aloitustaito puutteellinen ja voimaa uupuu.
Eikös Kodytek ole playoffeissa ole kadonnu kuvasta, ainakin oli joku puhe ja pisteet tuota huhua puolsi kanssa.

Soho

Tähtipelaaja
Mäntykivi ei ole sentterinä ole riittävän hyvä, parempi laidalla, aloitustaito puutteellinen ja voimaa uupuu.
Eikös Kodytek ole playoffeissa ole kadonnu kuvasta, ainakin oli joku puhe ja pisteet tuota huhua puolsi kanssa.
Mäntykivi on tähän Liigaan riittävän hyvä kolmossentteri. Voi olla, että vetäisi vielä paremmin laiturina, mutta kelpaa kyllä sentteriksikin. Kellä on parempi kolmossena?

Ilveksen menestys ei tule jäämään Mäntykivestä kiinni.