Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Kyllä pesosjussikin varmaan vielä maaliin osuis.Ois upeeta!
Missähän Mark Lee menee?
Kyllä pesosjussikin varmaan vielä maaliin osuis.Ois upeeta!
Missähän Mark Lee menee?
Epäilemättä, Konna kaveriksi ja Siltasen Rike vielä puolustukseen.Siellä oli alumni-matsissa Niinimäen Jesse liekeissä, koska tahansa mahtuisi minun Ilvekseen. Vaikka pelkät ylivoimat.
Pitäisköhän Tillun kysellä?
<(^^,)>Uskoisin että Jampan tuota liike/fysiikka -puolta on koko kesä Näppilän johdolla vahvistettu ja reenattu. Voi olla Nyman aika tukossa alkukauden siltä osin ennen kuin alkaa liike löytyä. Selvästi on vahvistunut, muutenkin kun raamia löytyy niin voipi ottaa aikaa.
Entä jos avainpelaajia tippuu helmi-maaliskuussa? Silloin on jo myöhäistä. Mestarijoukkueella on oltava riittävän tasokas ja laaja reservi.Joukkueen heikoin lenkki on selvästi nelonen, mutta ei näitä pelejä sen takia hävitä.
Kokonaisuutena todella sekavaa ja heikkoa tekemistä.
Ei jaksa vielä olla huolissaan kun eletään syyskuuta, pisteitä on rapissut aika tasaisesti ja sairastuvalla on taas avainpelaajia.
Itse olen kyllä hieman huolissani. Ottavana osapuolena Ilves on Liigassa ollut, lukuunottamatta Hpk matsia. Ei kyllä mua tää touhu tällä hetkellä vakuuta, jos nyt on Les, Mese ja Ratinen sivussa niin ei noiden taakse voi mennä.Ei jaksa vielä olla huolissaan kun eletään syyskuuta, pisteitä on rapissut aika tasaisesti ja sairastuvalla on taas avainpelaajia.
Olen myös yrittänyt rauhoittua, mutta Ilves ei kyllä näytä voittavalta joukkueelta. Jokin lienee perseellään. Tiä sit, että mikä.Itse olen kyllä hieman huolissani. Ottavana osapuolena Ilves on Liigassa ollut, lukuunottamatta Hpk matsia. Ei kyllä mua tää touhu tällä hetkellä vakuuta, jos nyt on Les, Mese ja Ratinen sivussa niin ei noiden taakse voi mennä.
No ei niitä pelaajia tosta vaan oteta ku karkkikaupas oltas...Luulisi ensi viikolla ovien käyvän molempiin suuntiin jos tässä tosissaan ollaan
Sen kun haluat, mutta ei tämä mikään fantasy manager peli ole. Mistä otat hetkessä kolme varmasti parempaa hyökkääjää neloseen ja millä hinnalla?Itse olin pistämässä koko nelosen ulos jo pari viikkoa sitten, mutta sain vain röhönaurut osakseni, kun halusin kovempia pelimiehiä neloseen.
Se projekti kannattaa aloittaa mahd nopeasti, yksi kerrallaan.Sen kun haluat, mutta ei tämä mikään fantasy manager peli ole. Mistä otat hetkessä kolme varmasti parempaa hyökkääjää neloseen ja millä hinnalla?
Aivan. Eli mitään vastausta tähän ei ole.Se projekti kannattaa aloittaa mahd nopeasti, yksi kerrallaan.