Janko
Luottopelaaja
Baptiste itse kertoi näin.Siis mitä, meillehän on kokoajan kerrottu julkisesti ettei Ilves tarjonnut Baptistelle kuin lämmintä kättä.
Baptiste itse kertoi näin.Siis mitä, meillehän on kokoajan kerrottu julkisesti ettei Ilves tarjonnut Baptistelle kuin lämmintä kättä.
Baptiste itse kertoi näin.
En kyseenalaista sinun tietojasi mutta omaan korvaan kuuluneet tiedot ovat olleet sellaisia että ei edes tarjottu Bapille, vaikka minun lähteen mukaan hän itse soitti Tillulle.Kyllähän Baptistelle sopimusta tarjottiin ja Laaksosen piti mennä alunperin Sveitsiin..ainaskin kovat viritykset oli..
En ole tilaaja niin en tuota juttua voi avata, mutta tässä jutussa muistaakseni se nyyhkytarina taisi olla, jossa SDN kertoi kuinka Ilvestä ei miehen palvelukset ollut kiinnostanut.Baptiste itse kertoi näin.
Juu tuossa jutussa sanoo että Ilves ei ollut ollenkaan yhteydessä.En ole tilaaja niin en tuota juttua voi avata, mutta tässä jutussa muistaakseni se nyyhkytarina taisi olla, jossa SDN kertoi kuinka Ilvestä ei miehen palvelukset ollut kiinnostanut.
Nick Baptisten ratkaisu raivostutti Ilves-kannattajat – nyt maalitykki paljastaa, miksi valitsi Tapparan
Kanadalainen hyökkääjä toivoo kunnioittavaa vastaanottoa, mutta on varautunut myös ikävään kohteluun.www.aamulehti.fi
Höpö höpö…olisko omalla toiminnalla jotain tekemistä jos huonoa lappua tarjoaa..melkein joka viikonloppu yöelämässä kun Ilveksessä oli..Juu tuossa jutussa sanoo että Ilves ei ollut ollenkaan yhteydessä.
Erittäin hyvin kiteytetty, iso peukkuKonna olisi ollut saatavilla, niin en ymmärrä miksi ei olisi ollut vaihtoehto. Onko nyt niin, että ylpeys on ajanut pelillisten perusteiden edelle? Puhutaanko tässä jostain ylhäisistä ja jaloista periaatteista? Konnalla oli päihdeongelma, jonka hoitamisessa Ilves oli apuna. Konna sai itsensä kuntoon ja olisi halunnut hyvittää. Ilves ei antanut tähän mahdollisuutta ja nyt hän sitten tekee tuhkimotarinaa Tapparassa. Ja nimenomaan Ilveksessä olisi ollut tarvetta ja mahdollisuus saada motivoitunut Kontiola.
Niin tässä on koitettu kuntouttaa Virtasta, Airolaa, Ikosta jne.Konna olisi ollut saatavilla, niin en ymmärrä miksi ei olisi ollut vaihtoehto. Onko nyt niin, että ylpeys on ajanut pelillisten perusteiden edelle? Puhutaanko tässä jostain ylhäisistä ja jaloista periaatteista? Konnalla oli päihdeongelma, jonka hoitamisessa Ilves oli apuna. Konna sai itsensä kuntoon ja olisi halunnut hyvittää. Ilves ei antanut tähän mahdollisuutta ja nyt hän sitten tekee tuhkimotarinaa Tapparassa. Ja nimenomaan Ilveksessä olisi ollut tarvetta ja mahdollisuus saada motivoitunut Kontiola.
Eli Tillu on pihistellyt.Höpö höpö…olisko omalla toiminnalla jotain tekemistä jos huonoa lappua tarjoaa..melkein joka viikonloppu yöelämässä kun Ilveksessä oli..
Silti ei aukea miksei meiltä muka löytynyt paikkaa. Omat virheet tunnistetaan, niitä pyydetään anteeksi, annetaan anteeksi ja tullaan yhdessä vahvempana takaisin.Oliko oven näyttäminen oikea ratkaisu?Niin tässä on koitettu kuntouttaa Virtasta, Airolaa, Ikosta jne.
Ilves oli apuna isosti (varsinkin Pendo).
Ei kyllä aukea tämä Baptisten perään itku. Tapin fanit on ihan kypsiä siihen vaikka ihan hyvät tehotEli Tillu on pihistellyt.
edit. Jos olis hommattu yksi tupinpurija vähemmän ja laitettu ne rahat vaikka Nickiin.
Nick tai joku muu, mutta olishan näiden katsomossa istuvien Gregoiren ja Alvarezin hinnalla voinut saada vaikka yhden oikean ulkomaalaisVAHVISTUKSEN.Eli Tillu on pihistellyt.
edit. Jos olis hommattu yksi tupinpurija vähemmän ja laitettu ne rahat vaikka Nickiin.
Paino sanalla VOINUT. Laitatko vielä paljonko kuluja tulee näistä kahdesta vs Baptistesta kun sulla on tota tietoa?Nick tai joku muu, mutta olishan näiden katsomossa istuvien Gregoiren ja Alvarezin hinnalla voinut saada vaikka yhden oikean ulkomaalaisVAHVISTUKSEN.
En nyt varsinaisesti itke Baptisten perään, ainakaan ei ole tarkoitukseni. Mutta jos oltaisiin parin täytemiehen hinnalla, jotka ei mahdu aina edes kokoonpanoon, hommattu sellainen joka sinne mahtuu ja osaa myös pelata. Meillähän on Gregoirellakin ollut melkein vakipaikka koko kauden ajan, kun rosterissa on niin huono taso 2. kentän alla. Meskanenkin alkaa vaikuttamaan siltä, että kaikki riskit realisoituu ja tuollaista Baptisten tapaista maalintekijää aina tarvitaan.Ei kyllä aukea tämä Baptisten perään itku. Tapin fanit on ihan kypsiä siihen vaikka ihan hyvät tehot
Niinpä. Siellä on taustalla asioita mitkä vaikuttavat.Silti ei aukea miksei meiltä muka löytynyt paikkaa. Omat virheet tunnistetaan, niitä pyydetään anteeksi, annetaan anteeksi ja tullaan yhdessä vahvempana takaisin.Oliko oven näyttäminen oikea ratkaisu?
Baptiste. Hän on Baptiste. Miten se nimi on niin vaikea kirjoittaa oikein. Tapparan kannattajista puolet kirjoittaa sen väärin, mutta että vielä täällä meidän fiksumpienkin puolella tätä näkee säännöllisesti. Äijä on kuitenkin kohta jo kaksi kautta pelannut Suomessa.En nyt varsinaisesti itke Babtisten perään, ainakaan ei ole tarkoitukseni, mutta jos oltaisiin parin täytemiehen hinnalla, jotka ei mahdu aina edes kokoonpanoon, hommattu sellainen joka sinne mahtuu ja osaa myös pelata. Meillähän on Gregoirellakin ollut melkein vakipaikka koko kauden ajan, kun rosterissa on niin huono taso 2. kentän alla. Meskanenkin alkaa vaikuttamaan siltä, että kaikki riskit realisoituu ja tuollaista Babtisten tapaista maalintekijää aina tarvitaan.
En nyt tarkoita nimenomaan Baptistea, vaan yleisestikin vahvistusta joka kykenee muuhunkin kuin kasvattamaan yleisömäärää poppareilla ollessaan. En ole missään väittänyt, että minulla on tietoa kuluista, mutta luuletko itse että Gregoire ja Alvarez (SHL taustalla) pelaavat ihan nälkäpalkalla? Itse päättelen että heidän palkat yhteenlaskettuna riittäisivät yhteen hiukan tasokkaampaan hankintaan. Edelleen näitä nelosketjun ja katsomon täyttäviä leveyshemmoja meillä on niin paljon että päät kolisee yhteen.Paino sanalla VOINUT. Laitatko vielä paljonko kuluja tulee näistä kahdesta vs Baptistesta kun sulla on tota tietoa?