Ilves97
Luottopelaaja
Niin siis Haapala oli missannut koko lokakuun ja yli viikon joulukuussa. Suhteellista siis tuo terveenä pelaaminen. Toki vuodenvaihteen jälkeen pelasi runkosarjassa terveenä ja keväällä sitten näyttikin meno aika erilaiselta. Jos nyt tuohon vammahistoriaan peilataan niin aika harva siinä suoraa sopimusta tarjoaisi. Eikä tainnut tarjotakaan kun ei mihinkään ennen lokakuuta päätynyt.Siinä vaiheessa kun ensimmäisiä jatkosopimusneuvotteluja käytiin Henkka oli painanut talven yli terveenä ja pinna per peli tahtia. Tillu palkitsi tämän tarjoamalla ottelukohtaista pahvia. Sen jälkeen ei enää ihan hirveästi neuvoteltu. Eli semmoiset NHL24 -kärjistykset.
En oikein tiedä miksi pidät Meseä jonain mun sokeana pisteenä kun nimenomaan olen sanonut että nyt ei kulje. Mutta pitää silti puolustaa kun paskaa tulee ihan kohtuuttomasti.
Miksei olisi voitu hankkia esimerkkinä Baptiste ja jättää Ratinen/Könönen hankkimatta?
On aika -90 lukua ajatella jotain ketjukoostumuksia muotoon:
”Rouhija-PelintekijäSentteri-Snaipperi”
Mutta näillä mennään ja katsotaan miten käy. Kyllä tässä vielä Tillu hommia saa tehdä.
Varmaan siksi pidän, että aika monta sylkykuppia täällä on ollut aika monena vuonna. Paljon pahempiakin kuin Mese, hirveän paljoa et muita ole rientänyt puolustelemaan. Enkä mä mistään rouhija - pelintekijä - snaipperi ketjuista kai ole missään kohtaa puhunut. Joukkueet kuitenkin usein tarvitsee useampaa pelaajatyyppiä ja Meskanen ja Baptiste on aika samasta puusta veistettyjä. Molempien ongelmat pelissä myös on melko samat. Sen vuoksi nämä varmaan olivat aikalailla vaihtoehdot toisilleen.