Ilveksen kokoonpano 2023-2024

GNR

Vakiokokoonpanossa
Kyllä omasta mielestäni alkaa haiskahtaa siltä, että jälleen kerran huomattu, että sentterimarkkinat ovat kesken kauden kuivat.
Eipä niitä ennen kauttakaan liikaa ollut, ainakin jos kattoo kilpailijoiden tilannetta - joilla myös haku päällä edelleen.

Toutain

Luottopelaaja
Eipä niitä ennen kauttakaan liikaa ollut, ainakin jos kattoo kilpailijoiden tilannetta - joilla myös haku päällä edelleen.

Tämähän on juuri näin. Siellä jäi Tapparassa ja Jypissä(vain pari mainitakseni) keskusta muuhun rosteriin nähden varsin vajaaksi. Seuroja, joiden kannattajat tuntevat tällä hetkellä olevansa kovan sentterin tarpeessa, on vaikka kuinka monta. Vaikka meillä on omat puutteemme ja tietyn roolin sentteri todellakin kelpaisi, niin monen kilpailijan silmissä meillä on kadehdittavan hyvä tilanne myös keskikaistalla.

• Tykkää
Reactions: GNR

Nevöförget95

Vakiokokoonpanossa
Kyllä mä meidän sentteristön diggaan ehdottomasti enemmän. Tapparalla on vanha Kontiola (tämä toki pelimies), puukäsi Somppi, rookie Keskinen ja kahden suunnan Rauhala. Ei tossa todellakaan ole tykkitulta mallia Palve-Mäntykivi-Kodytek (Virtanen).

Laituristoa vertasin ja siinä tosiaan otetaan päihin, kun Tapparan Halloranit ja Puhakat hakkaa aika lujaa meidän kolmosen vastaavat. Pakistosta meillä tykkään myös enemmän jokseenkin Tapparalla on hyvä roolitus siellä.
Vanha Konna on 2 kk päästä liigan paras sentteri, Dääm:) ja se nyt on ihan pomminvarmaa, että Porkkanat hankkivat vielä mitat täyttävän sentterin.

Meklari

Luottopelaaja
Vanha Konna on 2 kk päästä liigan paras sentteri, Dääm:) ja se nyt on ihan pomminvarmaa, että Porkkanat hankkivat vielä mitat täyttävän sentterin.
Konna on pelimies vaikka ikää onkin ja sen mainitsin jo alkuperäisessä viestissä. Vaikea uskoa, että enää esimerkiksi Lehterän tai Palveen tasolle kuitenkaan nousee.

E. Teikäläisen viestihistoriasta on näemmä mahdoton sanoa kumpaan Tampereen päätyyn nojaat.

Viimeksi muokattu:

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Tuossa syy miksi kritisoin koskelaa.
Hankkii hyviä pelaajia mutta joukkuetta ei osaa kasata.
Jää aina vajaaksi.
Tapparalla tasapainoinen joukkue.
Oiva keskine, somppi jne yksilötasolla ei todellakaan ole liigan kärkeä mutta oikein koottu ja roolitettu nippu toimii paremmin kuin kasa kovia nimiä.
Meillä kolmonen, nelonen ja poppariosasto ei toimi vaikka näitä jannuja sekoittelisi mielin määrin.

Heh odotas nyt. Siis olet kirjoittanut, ettei Ilveksen pelitapa toimi ja Ilves pärjää vain rosterinsa ansiosta. Nyt sitten Koskelakaan ei osaa kasata joukkuetta?

Helppo on laji, jos pisteiden valossa Ilves pelaa paremmin kuin koskaan huonolla valmennuksella ja väärin kasatulla joukkueella. Kertoo paljon joko A) Liigasta B) pirun hyvästä tuurista C) Kirjoittajasta.

Sen verran "mielenkiintoinen" ajatusmaailma, joten itse valitsen näistä tuon vaihtoehdon C.

ipa1970

Luottopelaaja
Heh odotas nyt. Siis olet kirjoittanut, ettei Ilveksen pelitapa toimi ja Ilves pärjää vain rosterinsa ansiosta. Nyt sitten Koskelakaan ei osaa kasata joukkuetta?
Olen useasti kirjoittanut että koskela värvännyt hyviä pelaajia, mutta ei osaa koota mestarijoukkuetta.
Pysyn kannassani ja syön sanani jos mestaruus tulee.

Olen todellakin myös sitä mieltä ettei rosteri ja pelitapa kohtaa.
Olet varmasti myös huomannut että iso läjä palstalaisia huudellut koko kauden, viikottain, ellei päivittäin, vahvistuksia milloin millekin pelipaikalle vaikka samalla kehutaan tillun maagista rosteria.
Omaan silmään ristiriitaista.

Yhä olen vahvasti sitä mieltä että mennään ja voitetaan ”rosterilla” eikä joukkueena.

Tämä vain oma mielipide, pahoittelen jos ei lukijan nahka kestä.

Pena85

Vakiokokoonpanossa
Tuossa syy miksi kritisoin koskelaa.
Hankkii hyviä pelaajia mutta joukkuetta ei osaa kasata.
Jää aina vajaaksi.
Tapparalla tasapainoinen joukkue.
Oiva keskine, somppi jne yksilötasolla ei todellakaan ole liigan kärkeä mutta oikein koottu ja roolitettu nippu toimii paremmin kuin kasa kovia nimiä.
Meillä kolmonen, nelonen ja poppariosasto ei toimi vaikka näitä jannuja sekoittelisi mielin määrin.
Syy siihen miksi kirjoitat näin ja muuta paskaa on se, että olet Tapparan kannattaja ja haluat tuoda epäkärjestystä Ilveksen keskustelufoorumille. Agendasi on täysin selvä. Ei yhtään kehuvaa kirjoitusta Ilveksestä

KopKop

Rivipelaaja
Olen useasti kirjoittanut että koskela värvännyt hyviä pelaajia, mutta ei osaa koota mestarijoukkuetta.

Olen todellakin myös sitä mieltä ettei rosteri ja pelitapa kohtaa.
Olet varmasti myös huomannut että iso läjä palstalaisia huudellut koko kauden, viikottain, ellei päivittäin, vahvistuksia milloin millekin pelipaikalle vaikka samalla kehutaan tillun maagista rosteria.
Omaan silmään ristiriitaista.

Yhä olen vahvasti sitä mieltä että mennään ja voitetaan ”rosterilla” eikä joukkueena.

Tämä vain oma mielipide, pahoittelen jos ei lukijan nahka kestä.
Onko sulla ikinä mitään hyvää sanottavaa Ilveksestä?

Pok

Tähtipelaaja

Toivotko Ilveksen voittavan Suomen mestaruuden kaudella 2023-24?

Minä toivon, vaikka ratkaisevan maalin tekijänä olisi Janne Ojanen Timo Jutilan syötöstä ja Rauno Rane Korven valmentamana.

Pena85

Vakiokokoonpanossa
Omia mielipiteitä saa ja pitää olla, mutta niitä ei saa pukea valepukuun. Kirjoitat (nimimerkkiä myöten) olevasi Ilveksen kannattaja, mutta et ole. Kirjoituksesi kyllä paljastaa sen. Yritit vielä alter egolla tänne, mutta onneksi se taisi loppua lyhyeen.
Saat toki kirjoittaa tänne kuten muutamat Tapparaa avoimesti kannattavat tekevät, asiallisesti. Mutta älä yritä näytellä olevasi Ilveksen kannattaja.
Jo vanha roomalainen viisaus sanoo: ” mitä minä teen vihollisilla, jos jo ystävät ovat tällaisia”. Sopii täydellisesti Sinuun

Blackhawk

Luottopelaaja
8000 viestiä Ilves-vihaa.

FightBackIpa

Luottopelaaja
Elämä on yllättävän paljon helpompaa kun ei ihan jokaista asiaa käännä negatiivisuuden kautta. No ehkä olen itse Ilveksen puolesta turhankin positiivinen, mutta hienompi laji tämä on sitä kautta. Muutenkin Ilveksen kausi on lähihistorian parhaita lähes jokatavalla, niin posiakin luulisi tulevan..

Blackhawk

Luottopelaaja
Elämä on yllättävän paljon helpompaa kun ei ihan jokaista asiaa käännä negatiivisuuden kautta. No ehkä olen itse Ilveksen puolesta turhankin positiivinen, mutta hienompi laji tämä on sitä kautta. Muutenkin Ilveksen kausi on lähihistorian parhaita lähes jokatavalla, niin posiakin luulisi tulevan..
Mua tökkää aina myös ne sen tyyliset eri-ikäiset Ilvesfanit jotka uhoaa ennen kautta, että ”Ilves voittaa ja tappara ihan paska”. Niinhän se onkin, mutta ei sitä tarvitse niille kokoaikaa kertoa.

Faktat jotka unohtuvat suurelta osalta meidän faneista jossain vaiheessa kautta:

1) Jokaista peliä ei voita kukaan Suomen pääsarjassa, ei ole koskaan voittanut.
2)Harjoitellakin pitäisi kevättä varten, se syö energiaa pitkin kautta.
3)Eri joukkueilla on erilaisia strategioita, häntäpään joukkueet pelaavat ”pleijareitaan” jo syksyllä.
4)Pelaajilla on toisinaan jotain pientä kolhua tai vaivaa, joka ei estä pelaamista mutta haittaa selvästi pääsemistä parhaalle tasolle.
5)Liiga ei ole mitään fantasiamanagerointia vaan myös pelaajan on haluttava tulla omassa elämäntilanteessaan ja uransa vaihesss juuri kyseiselle paikkakunnalle ja juuri siihen seuraan.
6)Pitää antaa aikaa toteuttaa asiat rauhassa suunnitelman mukaisesti.

Se ykköskorin aloittaja, se meiltä puuttuu. Kaikki muu riittää jos kaikki pelaisivat likikään tasollaan.