Hyvönen - Stefan - Kariya
Luottopelaaja
Mun silmään Stransky pelaa ylös kuin sentteri. Nyt vaan niitä ihania syöttöjä nopeammin Meselle ja Kodylle lapaan, niin hyvä tulee.
Näin juuri sillä ei Alvarezia kukaan ota muutenkaan, ja jos ottaa, hänet pitää korvata rotaatiopelaajalla. Asennetta pitäisi toki löytyä enemmän.Ei Alvarezia tarvi pois potkia.
Pidetään nyt mukana rotaatiossa, ettei pääse käymään sillain, että Järventie on kentällä.
Stransky sen ketjun maestro onkin.Mun silmään Stransky pelaa ylös kuin sentteri. Nyt vaan niitä ihania syöttöjä nopeammin Meselle ja Kodylle lapaan, niin hyvä tulee.
Kyllä mun silmään suurimmissa ongelmissa viime pelit on ollu toi Kodytekin kenttä. Stransky pitää kiekkoa liian kauan, Kodytekillä ei koko riitä ja Mese hakee edelleen omaa peliä, vaikka parantanut. Omissa on näillä todella vaikeeta.
Päkä-Mänty-Iksa toimii. Mut jotain pitää tolle Kodytekin ketjulle tehdä, rikkomatta hyviä Palveen ja Männyn ketjuj
Itse pitäisin Stranskyn.Niitä harvoja jotka pystyy pysymään kiekossa hyökkäysalueella.Jos siihen löytyy joku sopiva palanen niin bueno.Noi Tsekit on molemmat vähän erikoismiehiä. Ihan pelimiehiä, mutta ei ole kyllä kumpaakaan suurta himoa pitää ensi kaudella. Ei jotenkin paista sellainen voittava pelaaja.
Kuka pakki lähtee sit kun peliaikaa ei tule? Vai onko meil joku pakki loukissa pidempään.
Herätti Nikun tulo kysymyksiä
Pelli tai Lancaster ei varmasti pelaa jos kaikki ehjänä, edes 7 pakkina. Masin,Friman,Parikka ja Latvala ei pelaavasta tipu, koska omapää on loppupeleissä se tärkein.Friman-Clendening
Niku-Masin
Parikka-Lancaster
Latvala
Jos Pelli ei mahdu Ilveksessä pelaaviin niin voi pojat. Rautasesta puhumattakaan…
Mäkkäri tykkää sohia muurahaispesää, ei mitään uutta.katso liitettä 7142
Asioista voidaan usein olla samaa mieltä, tai sitten eri mieltä. Tämä taitaa mennä tuohon jälkimmäiseen.
Taitaa olla niin että Les suuntaa jo tällä kaudella pois liigasta. Itse haluaisin että olis mukana kun viimenen vuosi hänelläPelli tai Lancaster ei varmasti pelaa jos kaikki ehjänä, edes 7 pakkina. Masin,Friman,Parikka ja Latvala ei pelaavasta tipu, koska omapää on loppupeleissä se tärkein.
IFK tarvii hänenlaista pakkia, joten sinne tarjotaan! Me tarvitaan hyökkääjä vaihtaris, mutta kuka sopis meille? Ikosta ei oteta takas..Jos Lancaster jää, niin pitää olla aika hemmetin näköalatonta porukkaa valmennusjohdossa, jos eivät edes yritä kokeilla häntä laitahyökkääjänä.
LehteräIFK tarvii hänenlaista pakkia, joten sinne tarjotaan! Me tarvitaan hyökkääjä vaihtaris, mutta kuka sopis meille? Ikosta ei oteta takas..
Koivistoinen ku ens kaudella muutenkin joidenkin palstan huhujen mukaan täälläIFK tarvii hänenlaista pakkia, joten sinne tarjotaan! Me tarvitaan hyökkääjä vaihtaris, mutta kuka sopis meille? Ikosta ei oteta takas..
Hifkipelin perusteella pitäisin ehdottomasti. Vaikka ohi ampui avopaikasta. Kiekollisesti hyvä.Itse pitäisin Stranskyn.Niitä harvoja jotka pystyy pysymään kiekossa hyökkäysalueella.Jos siihen löytyy joku sopiva palanen niin bueno.
Kai noille kaikille pelejä riittää jos vaa tase kestää seurallaTaitaa olla niin että Les suuntaa jo tällä kaudella pois liigasta. Itse haluaisin että olis mukana kun viimenen vuosi hänellä
Tulevaan otteluruuhkaan Nikun hankkiminen juuri nyt on järkevää. En tiedä, mutta veikkaan Lesin lähtevän vasta tuon ottelusuman jälkeen, jos on lähteäkseen.
Yhtään ylimääräistä pelaajaa ei seuraavaan kahteen viikkoon rosterissa ole.