rakitic
Luottopelaaja
En niin sanonutkaan.Ei kai pelaajabudjetteja nettoina lasketa.
En niin sanonutkaan.Ei kai pelaajabudjetteja nettoina lasketa.
Nyt on ehkä väärä ketju tälle, mutta väitän että kun taskussa on maailmanmestaruus ja olympiavoitto, niin tuskin noi cv:ssa kauheasti pudottaa hintaa.
En tiedä oletko katsonut Kodytekiltä kuinka paljon pelejä alle, itse en ole. Tuon kuvauksen perusteella kyseessä on hyvä yleispelaaja, mutta en minä ihan tuosta löydä määritelmää nimenomaan kuvailemiini ominaisuuksiin.Miten niin puuttuu? Eikö meillä ole sellainen kahden suunnan työmyyräsentteri, joka maajoukkueessakin pelaa alivoimaa?
katso liitettä 5126
En tiedä oletko katsonut Kodytekiltä kuinka paljon pelejä alle, itse en ole. Tuon kuvauksen perusteella kyseessä on hyvä yleispelaaja, mutta en minä ihan tuosta löydä määritelmää nimenomaan kuvailemiini ominaisuuksiin.
Kodytekin itsekin ajattelisin alivoimaa vetävän, mutta kyllä siellä jonkun muunkin täytyisi olla aloittamassa. Toiveena olisi, että rikkonaisia kausia pelanneen Virtasen varaan ei tässä lasketa liikaa.
Ruohomaalla 2v lappu Ilvekseen
Koskas tämä lappu alkaa?
Ehkä pari vuoden päästä kun viimeisen tilin aika….Koskas tämä lappu alkaa?
On tainnut hukkua lappu ja toprowski molemmat….Koskas tämä lappu alkaa?
Ei ole paljon S.Toporowskia, Häijään muuraria tai Blegifania tosiaan näkynyt, kun taas kerran meni vanhan kaavan mukaisesti varmat tiedot perseelleen.
Tässä templaatti tulevia kausia varten:
1. Keksi pari maukasta huhua omasta päästäsi, vaikka Mäkdaavid ja Hintz
2. Kirjoita Ilves-forumille lista varmoista siirroista, jossa esittele myös muutama ihan mediassa tai punakoneen toimesta huhuttu omana tietonasi. Lisäksi mausta listaa tyyliin "Jukureista/SaiPasta tulossa yllätysnimi"-tyylisellä paskalla
3. Hehkuta isosti kun joka mediassa kailotettu "Pelli" tulee Ilvekseen, että "minähän sanoin" ja toista, että Mäcdaavidikin tulee vähän ajan päästä
4. Julkaise vielä viimeisenä päivänä ennen launchia omasta päästä keksimäsi lista, jossa tietysti median varmat tiedot mukana
5. Hintzin ja Mäkdaavidin muualle tehtyen sopimusten myötä häivy palstalta kuukausiksi
Tai sitten ei ollut varaa kun kaikki eurot meni Jokipakan kautta aikojen kalleimpaan soppariin..EDIT: Ai niin, tärkein unohtui. Lopulta kaikki olisi Tillun vikaa
Ruohomaa jatkaa Ruotsissa(Modo Hockey)Koskas tämä lappu alkaa?
Noh, onhan päästä keksityt huhut vähän ikäviä kyllä on. Siitä ei ole kyllä tietoa että kuinka pitkälle Ruohomaan kanssa edes ollaan oltu, eiköhän neuvotteluvälit ole kuitenkin ihan kohtlaiset. Mutta yleisesti ottaen, huhut huhuina kunnes virallisesti vahvistetaan. Kaikista parastahan on se että aletaan manata jo valmiiksi ennen launchia joukkue epäonnistuneeksi pelkästään huhujen perusteella ja haukkua Tillu jo valmiiksi maanrakoon ennen ensimmäisiä treenejäkään.Miksi joku jaksaa pahoittaa mielensä huhuista? Kaikki tietää kellä osuu ja millä todennäköisyydellä.
Levollisin mielin voi seurata Ipan joukkueen rakennusta. Jopa vähän tylsää *hymiö*
Ruohomaa jatkaa Ruotsissa(Modo Hockey)
Vetää samassa ketjussa Revon kanssa, sehän oli myös allekirjoittanut sopparin Ilvekseen.
Onko sitten huhuista joku mielensä pahoittanut?Miksi joku jaksaa pahoittaa mielensä huhuista? Kaikki tietää kellä osuu ja millä todennäköisyydellä.
Levollisin mielin voi seurata Ipan joukkueen rakennusta. Jopa vähän tylsää *hymiö*
Onko sitten huhuista joku mielensä pahoittanut?
Itse en ole sellaista havainnut, mutta se kieltämättä ihmetyttää, että mikä on se pätemisen tai hämmentämisen tarve, että pitää kirjoitella ihan suoranaisia valheita, kuten "Repo kirjoittanut eilen sopimuksen... , Ruohomaalla kahden vuoden lappu Ilvekseen...jne.
En millään usko, että nuo ovat väärin ymmärrettyjä huhuja, kyllä ne ovat ihan tahallista hämmentämistä ja paskan jauhamista.
Vaan ei kait noistakaan niin mieltään pahoitettu, lähinnä ihan aiheesta irvailtu.
Näin se varmaan menee.Niin näitä taitaa olla vähän kahta eri klaania. Toiset yrittävät keksittyjen huhujen kautta pumpata omaa statustaan kun taas toinen puoli haluaa aiheuttaa vain negatiivista "hälinää" Ilveksen leiriin. Oma leirinsä on sitten vielä ne, ketkä haluavat uskotella olevan Ilvesläisiä, mutta todellisuus taitaa olla naapurin suunnassa.
En ole mode, mutta itse laittaisin näistä selkeistä tahallisuuksia IP:n banniin.