Ei täältä malta olla pois.
Itse näen muutaman asian tällä tavalla:
Ovien pitää käydä myös ulospäin. Ihan jo siitä syystä, että se toimii pienenä pelotteena. Vaikka taitoa ei olisikaan niin taistella voi aina ja sen takia Mikkelin kahta erää ei vaan voi tapahtua. Jos jonkun ulostaminen rampauttaa joukkuehenkeä niin silloin on ammattilaissarjassa liian pehmeää porukkaa.
Toinen asia on pelaajien taitotaso. On selvää, ettei Tillu ole täysin onnistunut tämän vuoden joukkueessa. Silti katseen pitää kääntyä valmennukseen jos 90% alisuorittaa. Oma katse ei käänny vielä, koska luotan Hölön prosessiin.
Najman on syystä suurennuslasin alla. Tilastoista löytyy sekä puolesta, että vastaan. Ihan miten haluaa katsella. Itse pistäisin kaikki paukut uuteen sentteriin ja vasta myöhemmin heittäisin jonkun pois tai laidalle. Kallis muuvi ja varmaan osittainen arpa, koska vapaana on tuskin hyvävireistä huippu-ukkoa. Itse en näe, että Najman on mestaruusjoukkueen kakkossena.
Ruotsin-Kalle tuskin koko hommaa pelastaa, mutta lienee melko varmasti parempi kuin 80% laitureista ja se riittää.
Maalivahdit parantanee eikä ole keväällä ongelma. Puolustus on ok kun kärkijätkät peleillä.